Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Kako da koriste takve moderne ekrane kada im je sistem info tabli sa onim softverskim rešenjem kao da smo u nekim 80tim prošlog veka, sa onim zastarelim panelima rezolucije kao na sega megi i eksel tabelom.
Danas 31 zbog protesta ispred Specijalnog suda išao preko autoputa i opušteno zglobni može da prođe tamo kroz Husovu i da smota nazad na Ustaničku preko Dušanovačkog mosta, meni uvek delovalo da zglobni onde ne može da prođe, nije se ni pomučio, lagano prolazi.
Verovatno će tu da urade neki ravan betonski zid ili neku zaštitu pa im je lakše kad uklone ove izbačene elemente i izravnjaju.
Svakako ne vidim ni sa trenutnim planom zašto je morao da se uništi bilo koji element originalnog objekta. Ne bi me iznenadilo da ih je i ovo dole iznenadilo i da nisu...
Ovde bi umesto ovih ukinutih parking mesta dobro došle neke zelene baštice. Ovako nešto samo sa nižom ogradom ili da budu izdignute kao na drugoj slici.
Pa s obzirom na to kako se ova vlast ponaša i nakon te tragedije nije ni čudo da ljudi nemaju poverenja u bilo šta što izgrade i da ljudi idu u ekstreme. Oni upravo grade celu staničnu zgradu Novi Beograd bez građevinske dozvole, za Prokop izdaju upotrebnu dozvolu po hitnom postupku u momentu...
U trenutnim okolnostima gde imaš stotine bitnijih neostvarenih projekata nije ni približno opravdano, a i BnV je prilično obesmislio ranije ideje o spuštanju i vidicima ka reci. Evo oni npr. na planiranom kružnom toku u Karađorđevoj ispred novog tunela ne planiraju denivelisane prelaze za pešake...
Imao si na zvaničnim nalozima studenata u blokadi već par dana, nisam zbog posla stigao na Prokop ali sam se priključio na Mostaru pri kraju kolone, pošto su i jedno sat vremena kasnije krenuli jer su duže čekali kolonu koja je došla iz Zemuna.
To je praktično industrijski štampani beton, ako imaš nešto što se u praksi pokazalo da dobro podnosi i drumski saobraćaj i tramvaje treba samo prekopirati isto rešenje.
U Savskoj su isto uradili sve te prelaze i odlično se pokazao, daleko je izdržljiviji od onih klasičnih betonskih ploča kakve...
A i uskoro će kod Ušća da ih zamene višestruko veći kruzeri. Jedino gde su ih stvarno komplet uklonili je BnV, ali tu važe neka druga pravila u odnosu na ostatak grada.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.