@nik23 Slazem se, samo kazem sta sam video. Najbolje bi bilo da lokomotive i vagone nabave od Simensa (ili da se obnovi domaca proizvodnja vagona nije svemirski brod), a garniture od Stadlera.
Gledao sam skoro tripreport za Bosfor Express izmedju Bukuresta i Istanbula koji je zapravo jedan turski vagon (spavaca kola) kacen na lokalne vozove usput. Turska spavaca kola izgledaju jako fino i verovatno su jeftinija.
Ako ubodes dobre datume moze da se leti sa Wizz-om i za 30ak evra povratno ako nosis samo ranac, ja kada sam leteo par puta sa njima placao sam u proseku 100 ali nisam bio previse fleksibilan sa datumima. Od zemalja gde lete jeftinije su Italija, Grcka i rekao bih Portugal. Prati sajt Air Serbie...
Sada malo pricam napamet ali mi je u glavi cifra da baterija za teslu kosta 30k dolara. U medjuvremenu je mozda malo pojeftinilo ali je u autobusu baterija bar 10x veca pa vi izracunajte koliko kilometara trolejbuske mreze moze da se kupi za te pare.
Meni se slicno desilo kada su kopali despota Stefana kod Cvijiceve. Bio sam na putu i nisam znao da je ukinuto privemeno stajaliste ka gradu. Ja bih cekao buseve da me ispale da mi nije neka zena skrenula paznju da ne staju, a A4 papir stoji polupocepan pa sam ga izignorisao kao da je kamagra :LOL:
Razlika je sto kada elektrobusu propadne baterija moze da se baci u kantu. Sama baterija moze da kosta kao jedan dizel autobus. Za iste pare za koje bi trolejbuske linije postale elektrobske moze ceo trolejbuski vozni park da se obnovi i da se uvedu nove linije.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.