Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ja na ovo gledam kao na Brankov most svojevremeno. Zašto ga nisu srušili i napravili most sa 6 traka, umesto što su napravili most blizanac? Ja mislim da nije bio problem da se most zatvori za putnička vozila i izgradi novi most, koji recimo spaja Zemunski put i Kraljice Drage Mašin. A onda...
Najjači su snimci uklanjanja stubova starog savskog mosta. Morali su da seku beton i da ga u delovima prenose na obalu. Kvalitetniji beton nisam skoro video. A rekoše loši stubovi, ne mogu da nose most...
Kako misliš nepotrebna? Ko će onda da lepi plakate i deli penzionerima poklone?
Retko šta u ovoj državi, a svakako i u železničkim preduzećima, se zapravo radi na osnovu tehničko-ekonomske analize. Od održavanja, preko sistematizacije radnih mesta, do investicionih programa. Negde se pare...
Američka teretna preduzeća su takođe vlasnici pruga po kojima voze, ali uprkos direktnim troškovima održavanja pruge uspevaju da imaju do 50% bruto maržu, a prosečna neto marža ide do 25%.
Poređenja radi, Evropska teretna preduzeća imaju neto marže do 5% (najčešće 1-2%), iako koriste...
31. jula je usvojeno Privremeno uputstvo za organizovanje teretnog saobraćaja. Nije im je trebalo više od par nedelja da izvrše obuku i vanrednu proveru znanja otpravnika i dispečera, tako da je moguće da je pušten teretni saobraćaj. Da li jeste, stvarno ne znam.
Pretpostavljam da je jako teško, Zlatibor je na nekih 950 mvn dok je barska pruga na oko 750 mnv. Drugo, sam centar je okružen visokim planinama, što zahteva ozbiljne inženjerske objekte i samim tim povećava trošak bez preterano velike koristi.
Ako bi baš morala da se provuče pruga, moje neko...
Rekonstrukcija železničkih objekata može da se radi na osnovu Idejnog projekta ako je dovoljno detaljan.
Realna priča je da će radovi da se izvrše kroz EXPO kako bi se što pre zbudžilo. Nažalost, razbijaće se peron jer niveleta ne može da se podigne zbog nuklearnih vrata...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.