Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Plavi voz je parkiran u depou koji se nalazi na 50 metara od lokacije lokomotiva sa slike. Unutra su sva kola glavnog voza. Ostala se nalaze oko depoa, a jedna spavaća su u pogonu.
Ja sam zagovarao isti pristup, ali su se projektanti iz CIP-a odlučili za spuštanje perona. Mogu samo da pretpostavim da je neko vodio njihovu odluku :)
Kaznom 20 do 40 hiljada dinara ili 3 meseca zatvora, 3 meseca zabrane upravljanja motornim vozilom i par poena po ZOBSP.
6 meseci do 5 godina zatvora po Krivičnom.
Osiguravajuće društvo kamiona. Ostatak štete verovatno kroz osiguranje od profesionalne odgovornosti vlasnika vozila.
Generalno Infra slabo radi održavanje uopšte, a još slabije investiciono ili obimnije interventno, što je užasna činjenica za preduzeće koje je te veličine.
Nemam pojma šta je ovde konkretno razlog.
Možda je problem sa ljudstvom, možda je problem sa mehanizacijom, možda nemaju dovoljno...
Ne znam da li je ZGOP trenutno negde mobilisan, možda krenu već za nedelju dana. Ali je rok za završetak radova svakako 3 meseca. Doćekaće leto...
Što se tiče rastinja, imam neki osećaj da se neće suzbijati :)
U planu nabavki stoji izrada prostornog plana posebne namene za Vrbas-Sombor i za Pančevo Zrenjanin, tako da je definitivno u fazi izrade dokumentacije.
Originalno je zamišljena kao lokoteretna stanica za opsluživanje Luke Beograd jer je planirano da se ukine pruga Beograd spoljna - Rasputnica Pančevački most. Obzirom da je Luka Beograd predviđena za stanogradnju, stanica se sada gradi za putnički saobraćaj.
Isto tako je lokoteretna stanica...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.