Šta je novo?

Nedavni sadržaj od hromoplast

  1. H

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Iskreno, mislim da je to radni tunel. Njih je bilo prilično na trasi. Jedan od radnih tunela na Vukovom spomeniku je recimo pretvoren u evakuacioni izlaz. Tunel koji se koristi za pristup skloništu izlazi u park kod Kalenić pijace i po sećanju bih rekao da je upravan na prugu, tako da je i...
  2. H

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Zavisi koji izveštaj si čitao. Ako si čitao izveštaj Infre, onda ga nema. Ako si čitao izveštaj Skloništa Beograd, onda ima. E sad, Inspekcija MUPa Vukov spomenik obilazi svake godine. Pretpostavljam da skloništa obilaze jednom u pet ili deset...
  3. H

    Železnice - infrastruktura

    Hoće da im ukinu PP na bloku 1 i podele ulicu Kapetana Koče. "Odsečeno od grada" ostaje možda 50ak kuća i industrijska zona. Jedina caka je što već postoje nadvožnjaci na 600 m i na 1100 m od PP... Nego gospoda neće da idu okolo do grada, niti da pešače 400 m do svojih kola sa druge strane...
  4. H

    Železnice - putnički saobraćaj

    Utorak je bio u aplikaciji sve vreme. Ostali dani su izbačeni pre javne informacije da su pruge minirane.
  5. H

    Železnice - infrastruktura

    Imali su, možda je prebačeno u Zemun.
  6. H

    Železnice - infrastruktura

    Jeste, i onda je fotokopirano, pa je poslednja fotokopija fotokopirana (iterativno desetinu puta) :)
  7. H

    Tramvaji

    Ne znam kakva je situacija u Jurija Gagarina, ali mogu da ti potvrdim da je tramvajska pruga u "četiri bulevara" bila od šina sa žl***om za venac točka na drvenim pragovima i zastoru od tucanika. Preko svega toga ide asfalt. I mali komentar, nemoj da se naljutiš, ali za prugu nikako ne ide...
  8. H

    Metro

    Možda na kraju odustanu od metroa i naprave ogromni kontejnerski terminal u Makišu, kao što je originalno i planirano na toj lokaciji?
  9. H

    Železnička stanica Vukov Spomenik

    Mislim da je skroz realna priča. Biće to izuzetno skup projekat ako želimo da liči na nešto iole pristojno. Šteta je što se ponovo troše pare na osvetljenje, a postojeće još uvek nije izašlo iz garancije. Ali eto barem imamo sreće da je zamena eskalatora probila rok za realizaciju više od dve...
  10. H

    Železnice - infrastruktura

    Problem skretnica je u suštini problem finansijski. Pored toga što jedna skretnica košta kao kilometar pruge, treba imati u vidu i ogromne troškove održavanja. Uloga projektanta je da omogući što veće saobraćajne mogućnosti sa upotrebom što manje skretnica. Mada ima krivice i kod investitora...
  11. H

    Pančevački most

    Vozio sam se hiljadu puta, tramvajem, busom i kolima. Jel se pravimo da asfalt može samo jednom da se postavi i to je to, posle se most ruši?
  12. H

    Pančevački most

    Ja na ovo gledam kao na Brankov most svojevremeno. Zašto ga nisu srušili i napravili most sa 6 traka, umesto što su napravili most blizanac? Ja mislim da nije bio problem da se most zatvori za putnička vozila i izgradi novi most, koji recimo spaja Zemunski put i Kraljice Drage Mašin. A onda...
  13. H

    Pančevački most

    Mislim da su izmislili celu stvar da bi napravili most koji su hteli.
  14. H

    Pančevački most

    Najjači su snimci uklanjanja stubova starog savskog mosta. Morali su da seku beton i da ga u delovima prenose na obalu. Kvalitetniji beton nisam skoro video. A rekoše loši stubovi, ne mogu da nose most...
  15. H

    Železnice - infrastruktura

    Kako misliš nepotrebna? Ko će onda da lepi plakate i deli penzionerima poklone? Retko šta u ovoj državi, a svakako i u železničkim preduzećima, se zapravo radi na osnovu tehničko-ekonomske analize. Od održavanja, preko sistematizacije radnih mesta, do investicionih programa. Negde se pare...
Vrh