Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Interesantno je da je semafor originalno bio naziv za optički telegraf. Postojale su mreže stanica sa ogromnim kazaljkama, putem kojih je bilo moguće preneti poruku stotinama kilometara za par minuta. Zadržan je isti naziv za likovne signale na železnici, pa potom i za drumski saobraćaj...
IŽS ne može da zaposli dovoljno SS mehaničara i rukovaoca pruže mašine, nemaju svoje službe obezbeđenje i higijene. Raspustili su ophodare i čuvare mosta/tunela/kosine. Kubure i sa ljudstvom u pomoćnom vozu.
Ne kažem da je loša ideja, ali im sigurno neće dopustiti da zaposle vatrogasce sa...
Sa unutrašnje strane šine imaš uređaj koji našprica tovatnu mast na unutrašnju stranu šine kako bi je bandaža premazala po oštroj krivini i smanjila habanje. Isti sistem se koristi i na sigurnosnim šinama i vođicama u skretnici.
Postoji i uređaj za podmazivanje glave šine koji se isto koristi u...
Problemi su pravne prirode, još konkretnije vezano za eksproprijaciju. Zato se projekat originalno odužio. Zapravo i nakon izmene Zakona o eksproprijaciji se odužilo zbog tužbi.
Problem je donekle prevaziđen tako što su krenuli radovi na deonicama gde nije potrebna eksproprijacija i računa se da...
Dobrodošao na forum Bulajiću! Drago mi je da se rebrendiranje Srbijavoza nije završilo kao projekat komercijalizacije stanica.
U Nemanjinoj definitivno ima vrednih i sposobnih ljudi, ali se često usled slabih primanja i sistemskih prepreka njihov trud realizuje kroz dopunski posao, van železnice.
Stanica sa ciglicama je za EXPO.
Aerodrom dobija Kamendin. Udaljen stotinak metara od kargo centra, sa suprotne strane regionalnog puta 266, bez predloženog denivelisanog prelaza. Odnosno oko 700m šetnje pod otvorenim nebom do najbližeg ulaza na putnički terminal.
Zeza se lik. Mada je stajalište kod aerodroma bukvalno kriminalno. Čini se kao da je pruga namenjena za EXPO i Singidunum, a da je povezivanje aerodroma čista slučajnost.
Pa neće ljudi da ulažu u održavanje eskalatora koji su trebali da budu uklonjeni pre 2 ili 3 godine.
E sad, pošto je taj ugovor i dalje aktivan, nastavljaju da ne ulažu. Ovo za rukohvate je čudo što je "prošlo". Doduše, jedan eskalator je stao zbog prekida rukohvata, a drugi je jako blizu, pa su...
Rade se dva rukohvata koja 30 godina nisu zamenjena, od kojih je jedan u prekidu. Nažalost, zbog ugovora sa Klemanom, verovatno neće biti drugih intervencija...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.