Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
ovo je jedan od najopterećenijih putnih pravaca u zemlji i sve ide u prilog da tuda treba da ide ovaj put, postojeći put je nedovoljan i opasan, pogotovo kad vremenske prilike nisu idealne, a išao sam tuda u raznim uslovima stotine puta, novim putem se sve ovo eliminiše + se obilaze i ruma i...
pa nije to suština slobode kretanja, ali ako se radi koridor koji košta 650 miliona € valjda je suština da transport ide tuda, a ne kroz naseljeno mesto - Irig u ovom slučaju, država ima zakone i podzakonske akte da uredi ovu materiju, kao i da odredi naplatu korišćenja deonica.
ako i ''mora'' da postoji beslatna alternativa to sigurno ne važi za kamione - primer: sr. mitrovica - kuzmin, ili ruma-pećinci-šimanovci gde postoji zabrana za šlepere, bar formalno
i ovaj deo od Iriga do Rume ide kilavo, ne računajući petlje, suštinski na celom koridoru nijedna petlja nije ni započeta, ali makar tunel i most, tj. mostovi idu kako idu
ostavili su prelaz kakav jeste i onda imaš nepregledne kolone onih koji čekaju da se isključe ka prelazu dok oni koji idu ka i iz Loznice jurcaju kao sumanuti, umesto da je tu stavljena petlja ili kružni tok makar.
to je tek čudno, oni su prvo radili eksproprijaciju i trasiranje s leve strane od rume ka ns, a sad se trasira s desne strane, a ovo s leve se ne pipa već mesecima
Radovi na trasi i tunelu “Iriški venac” odvijaju se prema planiranoj dinamici. Tunel koji čine dve cevi od po 3,5 km, izbušen je 6478 m (92,5%). Radovi se odvijaju neprekidno, u sve tri smene, a angažovano je 270 radnika sa 56 jedinica mehanizacije. Probijanje desne tunelske cevi očekuje se...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.