Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
ovo znači da su krenuli u projekat a da pojma nemaju šta će od paragova do petrovaradina?
nebuloza je da puste deonicu ''gde je tunel'' a da nije povezana sa rumskom petljom (ukrštanje autoputeva ru-ša i bg-zg) i nemam pojma šta znači puštanje deonice gde je most, to je praktično samo veza...
po onome što je rađeno sa eksproprijacijom i preparcelacijom više izgleda da će ići sa zapadne strane u odnosu na postojeći put, pretpostavljam da će stari put postati leva traka u pravcu ka rumi, uostalom trasiranje neko je urađeno od te pumpe na slici do paje kiflice, tj. omv pumpe (bivše), ne...
Fruškogorski tunel - 5.300m probijeno ukupno, znači oko 75%, kaže Antić
Prošao sam nedavno Lo-Ša deonicom, par zapažanja:
- drukčiji osećaj pod točkovima od deonica -Ša-Ru
- kružni tokovi - velika zamerka i opasnost po bezbednist, kad se već toliki milioni upucavaju trebalo odraditi prave...
verovatnije je da će blokirati iz nekih drugih razloga, bolje da puste put i okanu se šepurenja i ceremonija, put smo inako platili i otplaćivaćemo još dugo svi mi.
par zapažanja s Prokopa:
- sistem dolaska/polaska vozova na monitorima ne prati stvarno stanje na peronima - niti u pogledu stvarnog vremena dolaska, niti mesta dolaska, što dovodi putnike u konfuziju i opasnost, zbog pretrčavanja koloseka
- higijena vozova je veoma loša - vozovi prljavi i...
priča da nema para ne stoji - da nema para ne bi se Srbija zadužila ovoliko, veći je problem što se zadužujemo van tendera po višim kamatnim stopama i što plaćamo km autoputa 20 miliona evra i što vrednost projekata raste iz godine u godinu, a kvalitet teško da prati tu cenu i standarde
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.