Kapa dole, ja sam stvarno bio skeptičan, i da izvinete, pojeo sam go**no, ali kao što se na ovoj fotografiji vidi, oni su završili i rasvetu, svu signalizaciju, čak i sigurnosne elemente. B92 v2.0 nas ne bi lagao.
Pre 7 godina je donet "ПРОСТОРНИ ПЛАН ПОДРУЧЈА ПОСЕБНЕ НАМЕНЕ АУТО-ПУТА Е-761, ДЕОНИЦА ПОЖЕГА-УЖИЦЕ- ГРАНИЦА СА БОСНОМ И ХЕРЦЕГОВИНОМ"
Evo ga ovde:
https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/PPPPN%20Pozega%20Uzice%20Kotroman-RJU.pdf
Od tad slušamo SNS ministre koji bukvalno svake godine...
Pitam sa inženjerske strane kako je moguće da se ovo sve završi za tri meseca, pošto deluješ veoma sigurno da će biti gotovo. Apsolutno nije moguće, al ko zna, možda mi je nešto promaklo.
Kako je moguće da se sve to završi za tri meseca, sa relativno skoro probijenim dugačkim tunelom? Izvinjavam se, stvarno ne razumem. Bilo bi sjajno, ali se kosi sa zdravim razumom.
Nisam siguran da se postavljalo pitanje "da li će biti", ali sam siguran da je malo ko očekivao da će se za duplo...
Poslednje nedelje imamo dobar tempo trasiranja ka NS, odnosno ka petlji ZR zapad. Ovom dinamikom bi za oko dve nedelje došli do same petlje (označio sam je otprilike na donjoj slici zvezdicom). Trebaće sigurno i par meseci da se naspe kompletno peskom. Pretpostavljam da će tu stati, tj neće ići...
Nisam proveravao, ali to do Duge Poljane bi trebalo da je završeno. Otvoreni su radovi pre 3-4 god i nema razloga da se ne veruje predsedniku kad kaže da će sve biti odrađeno u roku. Ostao je još taj mali deo do Boljara tj do same granice sa Crnom Gorom.
Dva čoveka na celom gradilištu. Nema veze, boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka.
Oštra vojvođanska zima od +10C verovatno utiče na tempo radova.
Kako bi bilo dobro da završe deo od ZR-NS do E75, pa preko mosta pa do oba isključenja za Petrovaradin. Koliko bi to olakšalo ljudima i rasteretilo NS. Ali očigledno nešto gadno škripi na ovom projektu. Stručnjaci očigledno ne mogu da odrade valjano eksproprijaciju ili su pare za to sad usmerene...
Reče AV sinoć da su studenti krivi što nije puštena deonica pruge SU - NS. Svaliće na njih i krivicu za ovaj deo do Požege. A za par meseci će reći da je trasa mogla i do Mačkata da stigne da nije bilo protesta, studenata i blokada. Nema veze, samo da nam Expo i nac. stadion nije ugrožen. I Li...
Jedino što je još novo a vredno pomena je da je izvršena parcelacija trase u katastru, južno od Aradca sve do Tise. Sa Bačke strane još uvek nemamo ništa.
A jeste sad država da brine i o životinjama u nacionalnom parku. Dobro je da imamo i ovo. :)
Radovi na trasi od mosta do Iriškog tunela baš loše napreduju. Tj nisu ni počeli. A rok za završetak projekta se približava. Bar da krenu da čukaju nešto od tunela Širine ka Mišeluku pa da se i ponadamo.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.