Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Trasa ZR - BG u ovom trenutku deluje baš loše. Ali bolje išta nego ništa.
Međutim, tek izgradnjom sektora D otvara se veza sa mrežom autoputeva zapadno i južno od BG. Nažalost, to je neka priča za 2050+ godinu.
Ugrubo, Smajli je 12 miliona evra po km, BG - ZR - NS je 19 miliona evra po km. Ali s obzirom kakva smo mizerija od zemlje, poređenje verovatno treba tražiti na drugom mestu. Ove dve deonice bi u teoriji trebale da budu idealne za poređenje jer su ugovori potpisani skoro u isto vreme, trasa...
Imamo jedno solidno poređenje. Smajli (Sombor - Kikinda, plus nešto malo pre i posle) je brza saobraćajnica i ima oko 170km i košta oko 2 milijarde evra. Autoput BG - ZR - NS ima oko 100km plus deo od nekoliko km brze saobraćajnice plus "običan" put Žabalj - Pejićevi salaši i košta oko 2...
Vučić večeras na TV izjavio da se uskoro potpisuje ugovor za smajli, i da će, pazte sad, "radovi da se strahovito ubrzaju". Nešto se ovde očigledno jako loše desilo, ugovor je potpisan poodavno, radovi su krenuli pa stali. Neverovatno kako država laže i krije informacije od sopstvenih građana...
Ispod su današnje fotografije na lokaciji kod Tise sa banatske strane.
Dosta kamenja je već rasuto (možda 2/3 od sakupljenog tokom godine), čini se da je ovo samo podloga za pesak koji sledi. Inače bi im trebalo 10+ godina da dovuku dovoljno materijala za potrebnu visinu puta.
Ima smisla, ovaj prvi će biti iznad puta ka dolmi i same dolme a drugi iznad reke. Doduše, po sredini zaštićenog rezervata prirode, al sad je kasno za kukanje. Plan je bio na uvidu 2021. god.
A ovo je današnji pogled "odozgo" dela koji je Aradac u prethodnom postu opisao i uslikao. Deluje da su raskrčili trećinu trase od dolme do dela gde počinje most tj stubovi.
Ova nije rađena odoka. Animaciju je napravio Arhitektonsko-građevinski institut Novi Sad koji i projektuje autoput. I ona je najtačnija od svih do sada. Pozadinske mape nisu baš najnovije i perspektiva je čudna, ali to je to.
U katastru uglavnom gde prestaje nasip i počinju šipovi je to ucrtano...
Pa upravo to. To i mi pišemo ovde već neko vreme. S tim da je moja procena 15-20 godina :)
Bravo na fotografijama. Ovo je definitivno servisni put. Pratiće verovatno trasu mosta, ali ako ga ne podignu visoko biće pod vodom na proleće.
Ovo za sleganje od 2 godine nije tačno. To smo videli na nekoliko primera, najbolji su na Milošu Velikom i Moravskom. Mada, ajde, možda po nekim standardima i treba, ali u praksi kod nas to do sada nije bio slučaj.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.