Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
NSUživo je SNS propagadno glasilo, ne treba ga shvatati ozbiljno.
Sećaš se kako smo se pre 4-5 godina raspravljali šta znači kada se u budžetu nađe "finansiranje" za veliki projekat? Pa je Vlada Srbije konstantno stavljala Požega - Kotroman i mi se svake godine nadali da se konačno gradi ta...
Trasa ZR - BG u ovom trenutku deluje baš loše. Ali bolje išta nego ništa.
Međutim, tek izgradnjom sektora D otvara se veza sa mrežom autoputeva zapadno i južno od BG. Nažalost, to je neka priča za 2050+ godinu.
Ugrubo, Smajli je 12 miliona evra po km, BG - ZR - NS je 19 miliona evra po km. Ali s obzirom kakva smo mizerija od zemlje, poređenje verovatno treba tražiti na drugom mestu. Ove dve deonice bi u teoriji trebale da budu idealne za poređenje jer su ugovori potpisani skoro u isto vreme, trasa...
Imamo jedno solidno poređenje. Smajli (Sombor - Kikinda, plus nešto malo pre i posle) je brza saobraćajnica i ima oko 170km i košta oko 2 milijarde evra. Autoput BG - ZR - NS ima oko 100km plus deo od nekoliko km brze saobraćajnice plus "običan" put Žabalj - Pejićevi salaši i košta oko 2...
Vučić večeras na TV izjavio da se uskoro potpisuje ugovor za smajli, i da će, pazte sad, "radovi da se strahovito ubrzaju". Nešto se ovde očigledno jako loše desilo, ugovor je potpisan poodavno, radovi su krenuli pa stali. Neverovatno kako država laže i krije informacije od sopstvenih građana...
Ispod su današnje fotografije na lokaciji kod Tise sa banatske strane.
Dosta kamenja je već rasuto (možda 2/3 od sakupljenog tokom godine), čini se da je ovo samo podloga za pesak koji sledi. Inače bi im trebalo 10+ godina da dovuku dovoljno materijala za potrebnu visinu puta.
Ima smisla, ovaj prvi će biti iznad puta ka dolmi i same dolme a drugi iznad reke. Doduše, po sredini zaštićenog rezervata prirode, al sad je kasno za kukanje. Plan je bio na uvidu 2021. god.
A ovo je današnji pogled "odozgo" dela koji je Aradac u prethodnom postu opisao i uslikao. Deluje da su raskrčili trećinu trase od dolme do dela gde počinje most tj stubovi.
Ova nije rađena odoka. Animaciju je napravio Arhitektonsko-građevinski institut Novi Sad koji i projektuje autoput. I ona je najtačnija od svih do sada. Pozadinske mape nisu baš najnovije i perspektiva je čudna, ali to je to.
U katastru uglavnom gde prestaje nasip i počinju šipovi je to ucrtano...
Pa upravo to. To i mi pišemo ovde već neko vreme. S tim da je moja procena 15-20 godina :)
Bravo na fotografijama. Ovo je definitivno servisni put. Pratiće verovatno trasu mosta, ali ako ga ne podignu visoko biće pod vodom na proleće.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.