Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Рок за завршетак моста на Дунаву код Мохача који је саставни део пута који ће повезати "осмех" са аутопутем М6 померен је на 2028. годину.
Мост неће бити завршен на 500. годишњицу Мохачке битке како је првобитно планирано.
After more than a century of efforts, the long-awaited Mohács Danube Bridge is finally under construction, set to transform the city’s economy and connectivity.
Among other things, we also give an insight into the trial piling of the pillar in the Danube riverbed, the work on the soon-to-be-constructed bark pit and the bridge construction works on the expressway.
У склопу овог пројекта помиње се и изградња 30 километара "expressway" што је километража која отприлике одговара раздаљини између државног пута 51 са једне стране и аутопута М6 са друге стране Дунава.
У светлу свега овога и динамике радова на "осмеху" чини се да деоница Сомбор - Бачки Брег и проширење граничног прелаза неће бити завршено пре 2028. године.
Vučić večeras na TV izjavio da se uskoro potpisuje ugovor za smajli, i da će, pazte sad, "radovi da se strahovito ubrzaju". Nešto se ovde očigledno jako loše desilo, ugovor je potpisan poodavno, radovi su krenuli pa stali. Neverovatno kako država laže i krije informacije od sopstvenih građana, kao da ovaj put grade za vanzemaljce.
Finansijski ugovor je na 2 milijarde (!!!!) evra. Mogu da se kladim u sto maraka da je deo nenamenski otišao na nac. stadion i Expo.
Радови су отворени само на једној деоници, у сврху предизборне кампање.
Убрзо након тога радови су стали.
Од процене од 835 милиона 2020. преко процене од 1,5 милијарде 2023. до 2 милијарде пут је кратак
Поскупљење кафе има везе са значајним растом цене сирове кафе на светском тржишту и акцизама на кафу у Србији.
До поскупљења материјала и радне снаге дошло је и у грађевинском сектору али цена од преко 11 милиона по километру за брзу саобраћајницу у равници је доста необична.
Примера ради, Дунавски коридор кошта 5 милиона по километру.
Да, за Дунавски коридор великим делом искоришћена је постојећа траса и највећи део чине површинске, кружне раскрснице док су за западни део "осмеха" планиране денивелисане а за источни површинске раскрснице.
Источни део "осмеха" укључује и мост преко Тисе, међутим, исто тако и на Дунавском коридору постоји више мостовских конструкција.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.