Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Boki123

  1. Boki123

    Tramvaji

    Pazite, dvodelni su zamena za katice. I idealne su za manje opterećene linije. Njihovim spajanjem dobijamo vozilo od 40m, tačno onoliko koliko je jedno stajalište. Da je tramvaj duži, ne bi moglo da bude sparivanje. Dakle suštinski mi dobijamo veću fleksibilnost
  2. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    To je uz održavanje. I nije propala cela pruga već određeni elementi, što čini mžd 0.1% pruge. Ti elementi još uvek funkcionišu, samo neki imaju smanjenu funkcionalnost
  3. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Nije tačna infomormacija. Vozovi saobraćaju punom brzinom. Na par mesta (2 koliko ja znam) postoje lagane vožnje, jedna zbog radova, jedna na mostu zbog dilatacije
  4. Boki123

    Редови вожње

    Jeste, definisan je tačan broj Nemaju tu mogućnost Sekretarijat za javni prevoz prati realizaciju polazaka preko GPSa i izračunava koeficijente (vezane za realizaciju polazaka i za tačnost). Ukoliki ti koeficijenti padnu ispod određene vrednosti, prevoznici dobijaju penale. Nije potrebna...
  5. Boki123

    Редови вожње

    Ljudi prestanite da se bacate terminom "dinamički red vožnje" za neke stvari koje očigledno to nisu. Uvede se večernji polazak - dinamički red vožnje Ukine se poluobrt - dinamički red vožnje Oćemo sad da krenemo za svaku nišu koja se napravi da vičemo dinamički red vožnje? Malo se samo edukujte...
  6. Boki123

    Стајалишта

    Pročitaj opet
  7. Boki123

    Стајалишта

    Pa koji k. Šta je bio problem sa tim prostorom? Svakako se ne koristi za drugi saobraćaj. Isto tako je proširen iz nekog razloga
  8. Boki123

    Autobusi

    Ovo NIJE dinamički red vožnje već mera rasterećenja zelenog venca. U narednom periodu ćemo videti šta će popuniti taj kapacitet.
  9. Boki123

    Budućnost gradskog prevoza

    Nikakvih velikih izmena verovatno neće biti do izgradnje novih terminusa po gradu/otvaranja metroa.
  10. Boki123

    Autobusi

    Ispravili su
  11. Boki123

    Autobusi

    Ovo je mera da bi se uštedelo na kapacitetu terminusa. Linije 67 i 68 su kraće linije, dosta pouzdane i stoga su se odlučili da one postanu kružne i da nemaju obaveznih 5 min zadržavanja na terminusu čime ne zauzimaju prostor dok se čeka polazak. Dakle, iz blokova imaju određeno vreme polaska...
  12. Boki123

    Autobusi

    67 i 68 nisu za zglob, već samo za povećanje intervala. Jednostavno ljudi ih izbegavaju zbog velikog intervala.
  13. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Ko sav normalan narod, Bulajić budan u 2:25 čeka da obustavi saobeaćaj
  14. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Neko u nemanjinoj možda ne razume lokalne potrebe. Možda ne zna toliko dobro lokalna kretanja kao neko ko zapravo živi u tom mestu. Da, taj lokalac će gledati usko i nestručno dok inženjer gleda širu sliku, ali može da otvori neku potpuno novu perspektivu rešavanja problema reda vožnje i možda...
  15. Boki123

    Autobusi

    BIlo koja linija može biti pretvorena u solo ili zglob, ali se onda menja broj vozila i interval. S pbzirom da u centralnoj gradskoj zoni postoji zagušenost gradske infrastrukture (pre svega žute trake i stajališta na brankovom mostu), potrebno je prioritizovati vozila većeg kapaciteta i veći...
Vrh