Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Boki123

  1. Boki123

    Železnička stanica Novi Beograd

    Zašto? Ovo je najkorišćenija stanica u Beogradu, jednostavno mora imati neke osnovne funkcije. Ono što je žalosno je što nije ranije urađeno
  2. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Ljudi rešenje je prosto: Konkurs i nek najbolji kandidat pobedi. Ne smeta mi da bude iz bilo koje stranke to je totalno nebitno, ali nek ima neki uspeh u životu i sl. da se pokazao da je kompetentan i sposoban.
  3. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    MIslim da već nedeljama kruži priča oko smene na železnici, ja sam prvi put čuo tračeve par nedelja pre objave studentata. Tako da mislim da nije to. A ovo drugo, na kakve gluposti se daju novci danas, da bi smenili čoveka zbog nekoliko hiljada evra po kolima u projektu koji se već zna 2 godine...
  4. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Samo da kažem da Srbijavoz i Bulajić nemaju ama baš nikakve veze sa nabavkom garnitura već to sve radi Ministarstvo na osnovu dogovorčića. Mogu oni da kujaju koliko žele, ali ovi gore donose poslednju odluku.
  5. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Odakle ti da će je poslednju raditi?
  6. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    U Srbijavozu na nižim pozicijama je postojao animozitet prema Bulajiću, kažu, nije čovek sa železnice. Evo im ga sad
  7. Boki123

    Редови вожње

    Kakva prevara veka. Preko leta opadne potražnja za javnim prevozom, manji je protok jer je dosta ljudi na odmoru, đaci ne idu u školu itd. I da ne bi vozili vazduh i imali užasne parametre efikasnosti mi oduzmemo jedno dva vozila. Naravno usluga se drži.
  8. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    A jedan piksel na ovoj mapi ima 3x populaciju u odnosu na celu Crnu Goru. Sjajno poređenje 🤣 Btw japan ima 1000mm, a ovde je 760mm, ogromna razlika
  9. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Isti razlog zašto ne gradimo maglev po Vojvodini. Zato što nije interoperabilno sa ostalim prugama. Zato što je ograničen kapacitet voznog sredstva, a kad dođe u neku spojnu stanicu moraš da taj teret istovaraš i utovaraš u kola drugih širina koloseka jer teretna kola ne mogu na drugu mrežu. Ako...
  10. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Problem je što se nije na vreme ugovaralo. Da smo pre par godina znali lako bi sve uklopili, ali ne. Čak ni sad se nema pojma. Ostaje nada da će se iteracijama reda vožnje sve iznivelisati
  11. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Ni nema gde, ostatak infrastrukture je jako loš. Vozni park je isti kao prošle godine (čak i manji), jedini izuzetak je dolazak novih EMV kojih ce biti 15 u saobraćaju u svakom momentu. Dakle svuda gde je DMV nema izmena jer nema DMVa Tamo gde je elektro vuča, tu je ili pruga loš (barska, niška)...
  12. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Mislim da ovo nije važeće, kad puste prugu biće 160 km/h pa će vreme vožnje biti oko 3:30 (sa granicom) ili oko 3 sata bez granice
  13. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Taurus + kola će voziti skroz do Beograda. Naš Soko skroz do Budimpešte. 2 para voza treba da se produže do Budimpešte. Da li imaš link za mađare
  14. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Mislim da će ići na neka minimalna pomeranja ostalih vozova.
Vrh