Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Boki123

  1. Boki123

    Tramvaji

    Možda 5 i 14 skrate do Kluza.
  2. Boki123

    Tramvaji

    To je komercijalna brzina sa svim stajanjima, semaforima itd. Tehnička brzina, odnosno ona brzina koju bi tramvaj trebalo da postigne između stajališta, je 50 km/h
  3. Boki123

    Izbori 2025

    Ogromna dijaspora. Cela istočna Srbija je po Beču i ostalim gradovima
  4. Boki123

    Tramvaji

    1. Nema šta da ide na most na adi huji, samo i isključivo uz pančevac gde se potom odvaja na zrenjaninski put. Postoji opcija ili u nivou ulice da vodimo trasu ili na vijaduktu (što bi bio neka vrsta LRTa). Ključne tačke za povezati sa nekom linijom koja bi išla ovamo su Pančevac (postojeći...
  5. Boki123

    Tramvaji

    Nemam ništa protiv tramvaja u Zemunu, ali mislim da prvi koridor treba da bude pored Starog Merkatora. Koridor duž TB nije toliko bitan za sad.
  6. Boki123

    Tramvaji

    Korektno Šta bih ja još uradio: 1. Umesto kroz BZĐ na NBG da trasa ide kroz Mihajla Pupina i Pariske komune skroz do kraja pa TB do ŽS. Krak desno ka Zemunu smatram nepotreban, po meni je dovoljan pored Starog Merkatora (umesto pored reke) 2. Nova tangencijalna poveznica Gospodarska mehana -...
  7. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Pruga je mogla za 160, nama bi bilo značajno jeftinije održavanje, nabavka garnitura, postrojenja za održavanje garnitura. A čak bi možda i imala više putnika jer vi direktnije opsluživala recimo Vrbas umesto da opslužuje njivu. Onda kada se Evropa odluči da gradi pruge velikih brzina kroz...
  8. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Aman ljudi. Mogu se denivelisati svi prelazi i sa 160 km/h to apsolutno nije nikakvo opravdanje što se išlo na 200 km/h. Naručilac postavlja uslove projektantu kakve želi. IŽS je mogla odmah na početku da kaže radimo sa 160, sa denivelacijama, 4 koloseka do Batajnice, smanjena brzina u Vrbasu da...
  9. Boki123

    Tramvaji

    Nama ne treba zilion tramvajskih linija. Nama je potrebna brzina. Tramvaja ima dovoljno, samo nek se zanovi vozni park, ali je glavni problem brzina kretanja po gradu. Sa većom brzinom i novim tramvajima bi mnogo više ljudi koristilo sistem. Paralelno možemo raditi širenje sistema tamo gde je...
  10. Boki123

    Tramvaji

    Postavili table sa tramvajem 8
  11. Boki123

    Autobuska Stanica BAS

    Pusti čoveka da ide vozom, vidiš da mu se ide
  12. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    8045 Batajnica (20:00) - Novi Beograd (20:19) - Vuk (20:31) - Ovča (20:48) 2611 Zemun (20:50) - Novi Beograd (20:55) - Vuk (21:07) - Vršac ()
  13. Boki123

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Da li stvarno misliš da neko o tome misli? Oni su lupili liniju, verovatno razmišljaju da će dobiti koji politički poen. Umesto da reše suštinske probleme ovog podsistema (priritet na raskrsnicama, vozila) oni uvode nove linije jer će moći da se slikaju verovatno na otvaranju
  14. Boki123

    Obnova ulica, Beograd put...

    Pogledajte KT po Krakovu, isto dobar primer kako može
  15. Boki123

    Izbori 2025

    Ja se iskreno nadam da neko ovo sa strane gleda.
Vrh