Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Boki123

  1. Boki123

    Tramvaji

    To je svega par metara, nema tu prostora za rampu
  2. Boki123

    Tramvaji

    Nema prostora zbog BGvoza ispod
  3. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Писало се о томе већ на форуму, већ је изашао ред вожње још пре више месеци (додуше у облику графикона). Међународне везе су Београд-Будимпешта 6 пута дневно и Београд-Беч 2 пута дневно
  4. Boki123

    Metro

    Mislim da M3 krivuda ovoliko zbog nagiba koji verovatno ne bi mogli biti ispoštovani da je stanica na Pristaništu. Stanica Trg Republike se nije projektovala sa M3 na umu jer "nismo sigurni gde će M3 ići" pa da ostavimo budućim pokoljenjima i stoga je M3 na Studentskom trgu. Po meni...
  5. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Nema informacija na internetu jer ni oni nemaju pojma. Grad Niš želi potpuno da ukine deo od Crvenog Krsta preko originalne stanice što je katastrofalno. Mislim da su dobili po ušima iz ministarstva pa više niko ne spominje tako nešto. Po meni, treba se ukinuti samo krak ka Banji koji prolazi...
  6. Boki123

    Metro

    M1 da skrene na Prokop i UKCS M2 da ima stanicu kod Skupštine (veza sa M3) M3 da ide na most paralelan sa Brankovim mostom (sa stanicom gde je sad Brankov most stajalište), ovo je čisto ludilo jer se nisu setili da isprojektuju jednu stanicu kako treba na Trgu (nisu znali gde će M3) pa će sad...
  7. Boki123

    Tramvaji

    Možda 5 i 14 skrate do Kluza.
  8. Boki123

    Tramvaji

    To je komercijalna brzina sa svim stajanjima, semaforima itd. Tehnička brzina, odnosno ona brzina koju bi tramvaj trebalo da postigne između stajališta, je 50 km/h
  9. Boki123

    Izbori 2025

    Ogromna dijaspora. Cela istočna Srbija je po Beču i ostalim gradovima
  10. Boki123

    Tramvaji

    1. Nema šta da ide na most na adi huji, samo i isključivo uz pančevac gde se potom odvaja na zrenjaninski put. Postoji opcija ili u nivou ulice da vodimo trasu ili na vijaduktu (što bi bio neka vrsta LRTa). Ključne tačke za povezati sa nekom linijom koja bi išla ovamo su Pančevac (postojeći...
  11. Boki123

    Tramvaji

    Nemam ništa protiv tramvaja u Zemunu, ali mislim da prvi koridor treba da bude pored Starog Merkatora. Koridor duž TB nije toliko bitan za sad.
  12. Boki123

    Tramvaji

    Korektno Šta bih ja još uradio: 1. Umesto kroz BZĐ na NBG da trasa ide kroz Mihajla Pupina i Pariske komune skroz do kraja pa TB do ŽS. Krak desno ka Zemunu smatram nepotreban, po meni je dovoljan pored Starog Merkatora (umesto pored reke) 2. Nova tangencijalna poveznica Gospodarska mehana -...
  13. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Pruga je mogla za 160, nama bi bilo značajno jeftinije održavanje, nabavka garnitura, postrojenja za održavanje garnitura. A čak bi možda i imala više putnika jer vi direktnije opsluživala recimo Vrbas umesto da opslužuje njivu. Onda kada se Evropa odluči da gradi pruge velikih brzina kroz...
  14. Boki123

    Železnice - putnički saobraćaj

    Aman ljudi. Mogu se denivelisati svi prelazi i sa 160 km/h to apsolutno nije nikakvo opravdanje što se išlo na 200 km/h. Naručilac postavlja uslove projektantu kakve želi. IŽS je mogla odmah na početku da kaže radimo sa 160, sa denivelacijama, 4 koloseka do Batajnice, smanjena brzina u Vrbasu da...
Vrh