Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Boki123

  1. Boki123

    Tramvaji

    Ovde se radi o pruzi, koja je bitan link za buduće planiranje mreže linija tramvaja. Linija 2 možda nema neki veliki saobraćajni značaj (ali i pored toga verovatno ne bi bila ukinuta nego samo ne bi pravila krug), ali ima kulturno-istorijski značaj. Recimo neka lepa budućnost gde na dvojci voze...
  2. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Možda je bila neka manevra na tom koloseku.
  3. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Čestitke IŽS za obavljanje njihove osnovne delatnosti
  4. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Iskreno, ako privremeno može da odradi posao, da je konstrukcija stabilna što da ne. Izgleda možda malo zbudženo ali je rešilo problem
  5. Boki123

    Tramvaji

    Kako je vozilo označeno u Beograd Plus sistemu
  6. Boki123

    Tramvaji

    1. Nakon Trošarine (ka Banjici) značajno opada broj putnika 2. Kapacitet okretnice je upitan To se čini 3 stanice ali te košta pouzdanosti. Nije ovo ništa neuobičajeno, jako je česta praksa da se neka linija terminira pre poslednjeg terminusa (linije 5 i 6 u Cirihu npr.)
  7. Boki123

    Tramvaji

    Šta fali šinama na ovoj slici?
  8. Boki123

    Tramvaji

    Linija ima statičke i dinamiĉke elemente: Statički: trasa, stajališta i sl (ono sto je tesko men Dinamički: interval, broj vozila, obrt i sl. (Ono sto se menja)
  9. Boki123

    Tramvaji

    Što se ovoga tiče, procedura okvirno ide ovako: 1) Brojanje putnika 2) Utvrđivanje protoka duž tramvajskog koridora (i za tramvaje i za 33) u periodima stacionarnosti (jutarnji špic, sredina dana, popodnevni špic, veče,...) 3) Odnos ponuđenog kapaciteta i traženog kapaciteta Ponuda (Kapacitet...
  10. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    1 peron može imati 1, 2 ili više koloseka. U ovom gore napisanom slučaju je to 1 peron. Takođe, jedan kolosek može biti opsluživan sa 2 perona sa obe strane (retko ali može).
  11. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Dakle HSR tip stanice je onaj koji nema perone na prolaznim kolosecima? Ako je to tako, to je budalaština. Uzmite stanicu Olten, voz prolazi kroz stanicu punom brzinom (tipa 120 km/h) prolaznim kolosekom koji ima peron. To nema nikakve veze sa HSRom, vec sa obimom saobraćaja i zauzećem...
  12. Boki123

    Železnice - infrastruktura

    Šta je tačno HSR tip stanice?
  13. Boki123

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Zbog razmeštaja garnitura, te garniture završavaju u Ovči oko ponoći i moraju da imaju praznu vožnju po lokomotivskoj trasi do TPS Zenun. Kapacitet od 600 putnika je prevelik za tako nešto, gde u realnom svetu se ne bi našlo više od 50 ljudi u vozu. Za takve protoke, fleksibilna autobuska mreža...
  14. Boki123

    Tramvaji

    Linija ne može da radi ako nema tehničku vezu sa depoom.
  15. Boki123

    Tramvaji

    Ili da imaju plan ugradnje klasičnog koloseka na više mesta u gradu i da svoje zaposlene obuče za tako nešto (naravno i da nabave opremu za održavanje koloseka)
Vrh