Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ljudi rešenje je prosto:
Konkurs i nek najbolji kandidat pobedi. Ne smeta mi da bude iz bilo koje stranke to je totalno nebitno, ali nek ima neki uspeh u životu i sl. da se pokazao da je kompetentan i sposoban.
MIslim da već nedeljama kruži priča oko smene na železnici, ja sam prvi put čuo tračeve par nedelja pre objave studentata. Tako da mislim da nije to. A ovo drugo, na kakve gluposti se daju novci danas, da bi smenili čoveka zbog nekoliko hiljada evra po kolima u projektu koji se već zna 2 godine...
Samo da kažem da Srbijavoz i Bulajić nemaju ama baš nikakve veze sa nabavkom garnitura već to sve radi Ministarstvo na osnovu dogovorčića. Mogu oni da kujaju koliko žele, ali ovi gore donose poslednju odluku.
Kakva prevara veka. Preko leta opadne potražnja za javnim prevozom, manji je protok jer je dosta ljudi na odmoru, đaci ne idu u školu itd. I da ne bi vozili vazduh i imali užasne parametre efikasnosti mi oduzmemo jedno dva vozila. Naravno usluga se drži.
Isti razlog zašto ne gradimo maglev po Vojvodini. Zato što nije interoperabilno sa ostalim prugama. Zato što je ograničen kapacitet voznog sredstva, a kad dođe u neku spojnu stanicu moraš da taj teret istovaraš i utovaraš u kola drugih širina koloseka jer teretna kola ne mogu na drugu mrežu. Ako...
Problem je što se nije na vreme ugovaralo. Da smo pre par godina znali lako bi sve uklopili, ali ne. Čak ni sad se nema pojma. Ostaje nada da će se iteracijama reda vožnje sve iznivelisati
Ni nema gde, ostatak infrastrukture je jako loš.
Vozni park je isti kao prošle godine (čak i manji), jedini izuzetak je dolazak novih EMV kojih ce biti 15 u saobraćaju u svakom momentu.
Dakle svuda gde je DMV nema izmena jer nema DMVa
Tamo gde je elektro vuča, tu je ili pruga loš (barska, niška)...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.