Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Десила се надстрешница па су скоро сви пројекти одложени или архивирани (новац отишао у Пионирски парк). Сетимо се електрификације и модернизације разних пруга од севера до југа. Пруга до Загреба једноставно нема смисла да се ради док Хрватска не крене у модернизацију. Наша пруга је за брзине до...
Jel ste znali da ako uzmete kartu Beograd-Novi Beograd (npr.), ili bilo koju drugu relaciku za IR/IC, on bukira sedište na celoj relaciji saobraćanja. Dakle, on bukvalno oduzme sedište nekome ko želi da putuje od Petrovaradina do Subotice.
Dakle svaki treći sat SOKO saobraća do Aerodroma, a ne do Centra grada? Putnik koji ide za Beograd (a to je ogromna većina putnika) ne bi imali taj treći sat IC. A IC na 20 minuta nećemo imati narednih 30 godina jer za to treba ogroman vozni park. Bukvalno je isplativije da bude objedinjeni...
Ne treba razdvajati polaske jer se time neracionalno troše resursi. Regio je ok, NS-Obrenovac je dobro rešenje.
SOKO može jedino ako bi se izgradila potpuno nova pruga Nova Pazova-Aeodrom-NBG (ili kad bi se nabacilo dovoljno voznih sredstava i kad nas efikasnost ne bi toliko zanimala)
Suštinski BGvozu su potrebna laka vozila radi boljeg ubrzanja/usporenja.
Dvospratne kompozicije imaju produženo vreme manipulacije putnicima na stanicama.
Jedini razlog zašto bi se išlo na dvospratne kompozicije je zbog kapaciteta pruge, tj ukoliko postoji toliko tražnje da moraju da se dodaju...
Није резерва него је замишљено да трећи КИСС буде на оправкама. То није једна специфична гарнитура већ се ротирају у складу са прегледама, оправкама, поправкама и сл.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.