Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Apsolutno ničeg nebzbednog niti haotičnog nema ovde. Minimum sector altitude je 3000ft. Možda su imali dekompresiju pa su se spustili da bi normalno disali npr. Go around može da se desi iz bezbroj razloga, uključujući i neke na koje piloti nikako nemaju uticaj, npr, windshear warning...
Da vratim malo na temu. Što se tiče signalizacije:
Ja sam ubeđen da je izvor konfuzije loša, nelogična i neusklađena signalizacija i prekratko račvanje. Ako gomila ljudi greši, nije problem u ljudima, jednostavno postoji problem.
Pre svega, bela tabla se postavlja za puteve najmanjeg...
Meni deluje da se ovde radi dodatna zaustavna - obrati pažnu gde je ivičnjak.
A kad se pogleda ista lokacija sa Sergiovog snimka, deluje da je zapravo već asfaltirano
Šta tačno pokušavaš da dokažeš? Lepo su ljudi objasnili da se na osnovu izvedenog stanja vidi da je asfalt urađen za jednu traku, i da se sada, nakon što je iscrtana horizontalna signalizacija radi dodatna zaustavna traka. Jasno je da je podloga rađena po prvobitnom projektu koji je okačen...
Ovoj ekipi je jedino i bitno šta se priča, ceo nastup, sve fabrikovane krize (50-60 kako reče psiho) je baziran na ispitivanju javnog mnjenja. Svaka izgovorena reč, svako pitanje koje postavi Goca Uzelac je urađeno sa namerom zbog upravljanja narativom ili zbog skretanja teme, ili zbog gašenja...
Hahahahahahahha, pa koliko moraš retardiran da budeš da uradiš ovo?!!?!?? Jel iko svestan koliki saobraćaj tu ide, i da verovatno 70-80% tog saobraćaja zapravo neće da ide na obilaznicu! Još kad se zaređaju kamioni koji idu obilaznicom da od njih ne može da se prestroji. Kliker bi pokvarili...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.