Šta je novo?

"Kennedy Residence" - Blok 9a

To za parking je šira tema :) ali ukratko, ako ne može da se parkira, možda ulica treba da se zatvori za saobraćaj i da se ide peške/biciklom, a da parking za blok zgrada bude izmešten. Ili da se u dogovoru sa gradom zoniraju ulice, te uvede komunalni red.

Nema tu brzih rešenja, ali počinje od nas samih. Verujem da na ovom forumu ima ljudi koji mogu da utiču, verovatno i nesvesno, i kad bi većina počela da utiče koliko može, po malo ali ka ispravnom cilju, onda bi kroz neko vreme (10-ak godina) promena bila vidljiva.

Da ne tupim, potrebno je strukturno rešenje na nivou grada. Nešto poput rešenja sa parking servisom, koje je ipak uvelo red u divlje parkiranje.

I kad ste već kod luksuza - automobil je luksuz :) bilo kakav automobil, od Punta pa do modela koji koštaju šestocifrenu sumu u evrima
 
Gledam sada na Gmaps baš to naselje, V. Vlahović, i iako sam laik, siguran sam da bi dobar arhitekta mogao da prepravi to naselje tako da izmesti parking na slobodne površine oko naselja, a kao što sam iznad napisao, zatvori ulice za saobraćaj, doda zelenilo i time poveća kvalitet života.

E al' to je onda u suprotnosti sa idejom da je auto besplatno parkiran ispod prozora, dok bi parking verovatno trebalo obezbediti nadzorom tj ne bi bio dž. Medjutim, značajno bi povećao kvalitet života, uz neku cenu koja bi verovatno bila prihvatljiva imajući u vidu šta se dobija.

I na kraju najludje - te mere bi zapravo povećale cenu tih kuća, to naselje bi značajno postalo atraktivnije, cene bi otišle najmanje 20% gore (lična procena) jer bi bili rešeni komunalni problemi koji sada ipak cene drže niže. Tako da je u direktnom interesu stanara tih i takvih naselja da se uradi neki takav projekat.

Ako ništa drugo onda zbog zarade koja im indirektno sledi
 
Pozdrav,

Moze li neko da mi objasni koja je fora sa ovom zgradom?

Gledali smo juce stan od 68m2 preko agencije koje cene 4400e po m2