Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Zar nije neko ranije na temi o modernizaciji zeleznice napisao da za sad nema indicija da je planska i smišljena akcija nego samo par mentalnih bolesnika koji nemaju šta pametnije da rade? Jer ima i toga. I kod nas i po svetu, samo što se po svetu uspešnije hvataju i osuđuju.

Sinoć i na temi Podzemni prolazi dobismo informaciju da su neki drugi mentalni bolesnici stavljali eksere među stepenike eskalatora na Terazijama i da su ostavljali poruke na mrežama da će ponovo to da rade. Mislim u medijima se kaže da su huligani u pitanju, ali realno to nije hiliganizam, to je već mentalna bolest, mentalno oboljenje. Kad ideš, cimaš se negde ciljano samo da bi nešto pokvario i uništio.

S obzirom da se rekonstrukcija eskalatora ne kosi ni sa čijim interesima, očigledno je da se tu radi o nelečenim osobama, a ne o nekoj planskoj akciji. Možda se isto desilo i sa Sokolom ili BG Vozom. Možda su u tim kamenovanjima videli priliku da postanu poznati ili ostave svoj trag na nečemu. A ima toga, takav šablon razmišljanja je zabeležen i kod grafitera na primer. Nemaju neki racionalan razlog da rade to što rade, niti je dobro po njihovo zdravlje, niti im se isplati (jer košta). Ali to je ta neka manija da se ostavi svoj trag na nečemu, pa makar na loš način. Opisano je i u par studija i tekstova ali se retko šire, jer je danas ''in'' normalizovati mentalne bolesti.
 
Poslednja izmena:
Pored uništavanja eskalatora (gde dakle ne postoji nikakav interes, osim mentalnog poremećaja) evo još jedne situacije od pre nedelju dana koja govori u prilog da se možda zaista i radi o mentalno obolelim osobama:

v6ok9kpTURBXy8xY2NlMzk1N2JiZmMxNzU3NDJlYmQ1NzMyMTNjNTQwNS5qcGeRkwLNAxYAgaEwBQ


Problem je samo što kada bi neko od prolaznika nalupao ove pacijente dok ne dođe policija, on bi u srpskom krivosuđu bio osuđen za nasilje nad dečicom a sama dečica bi dobila oprost i bila puštena na slobodu bez ikakvih posledica po sebe ili njihove staratelje. No dobro, to već svi znamo, tako je u Nebeskoj Srbiji. Nego kažem, očigledno je da u zadnje vreme izbijaju na površinu razni mentalni bolesnici, svih godišta, pa tako do daljnjeg ne odbacujem mogućnost da je možda i Soko kamenovan iz čiste bolesti.
 
To je ta neka taktika (naročito) ove vlasti da se ne zamera narodu previše. Zato oni puštaju demonstracije, neprijavljene skupove, onaj idiotluk (novi) ispred Savezne skuštine, razne Sime Spasiće, Gračanice da rade šta hoće i reaguju samo, ali samo ako se baš pretera.

Taktika je u principu odlična za vlast, ali je pogubna za narod.

Ali eto, napali su njihov predizborni program, nešto što su napokon uradili kako treba i polako im se to obija o glavu.
 
Ne znam odakle vam ideja da se žene plaše da idu BG vozom? Na stanicama je 50-50. Možda neće ići onim u 10 uveče, ali jutarnjim i popodnevnim idu bez problema.
 
Danas je u 18:55 defektirao RVR na stajalištu Karađorđev park na liniji Batajnica-Ovča, stajao je minimum 30 minuta, posle toga nzm šta se desilo
 
Jedno pitanjce: da li je ucestalost (zapravo neucestalost) polazaka bg voza za i od mladenovca posledica nedovoljne kolicine garnitura? I ako jeste, da li se nazire ikakva sansa da se to promeni? Bile su neke Lastocke pominjane ali to izadje na praznu pricu koliko se secam.
 
Отприлике мањак гарнитура јесте главни проблем за нормалан такт. О решавању тог проблема плашим се да се ни не размишља и да набавка нових гарнитура тешко може бити остварена брже од 2 године сутра када би започели процес.
 
Danas je u 18:55 defektirao RVR na stajalištu Karađorđev park na liniji Batajnica-Ovča, stajao je minimum 30 minuta, posle toga nzm šta se desilo
A pojedini ljudi ovde pisu iznova i iznova kako RVR mogu da voze jos 50 godina, i time obmanjuju i zbunjuju druge, manje upucene ljude, koji dolaze ovde da se informisu o tome...

RVR su zreli za penziju, perspektivni su za nove remonte i produzenja taman koliko i trolejbusi BKM.
 
Ne znam šta će na kraju biti sa novim Flertovima. Spominjano je da će raditi i na bg vozu
 
Jedno pitanjce: da li je ucestalost (zapravo neucestalost) polazaka bg voza za i od mladenovca posledica nedovoljne kolicine garnitura? I ako jeste, da li se nazire ikakva sansa da se to promeni? Bile su neke Lastocke pominjane ali to izadje na praznu pricu koliko se secam.

Pruga i signalizacija od Resnika do Sopota Kosmajskog je u katastrofalnom stanju. Nikakav takt tu nije moguć, taman imali 100 garnitura na raspolaganju.
 
Bolje da Beogradski metro i voz dobije novac od države i da sami obavljaju prevoz putnika na teritoriji Beograda, nego da daju Srbija Vozu.
 
A pojedini ljudi ovde pisu iznova i iznova kako RVR mogu da voze jos 50 godina, i time obmanjuju i zbunjuju druge, manje upucene ljude, koji dolaze ovde da se informisu o tome...

RVR su zreli za penziju, perspektivni su za nove remonte i produzenja taman koliko i trolejbusi BKM.

Pokvarila se i dva Sokola od tri, pa šta? Da li to znači i da su oni zreli za penziju?
 
У Москви и подмосковљу браћа РВРова држе такт тако да нема кашњења, а изгледају мука да те ухвати. Дакле, итекако могу да се ескплоатишу, али србину није позната реч одржавање. Мора да постоји магацин резервних делова морају радионице да буду са алатима, а персонал обучен и процедуре да се знају и строго контролишу.
Кад Србин дође у Москву да ради само цвили од "неправде" и "притисака" а то исто му је на западу логично и нечује се уопште. Зашто? Па зато што мисли да су Руси ко и ми, исто тако нехајни. Међутим, велика држава тражи ордунг а не хај-нахај и лако ћемо.
 
Pa bas zbog manjka odrzavanja presli smo mi tacku kada bi nasi RVRovi mogli da se remontuju a da to bude isplativo i finansijski i funkcionalno i vremenski.

Kao sto su npr BKMovi prosli, isto zbog neodrzavanja i zapustanja. I mogu onii sada da se remontuju, ali to kosta boga oca, i ne govorim samo o parama.
 
Маторо је то, људи. У суботу сам се возио једним. Сделано в СССР, 1980. Још коју годину да вуче, и то је то, доста од њега. А за БГ воз уопште није одговарајући тип. Треба нам ново.
 
MenE starost kao starost ne smeta, mislim pogotovu što se radi o šinskom vozilu sa manje estetike i detalja nego npr kod autobusa. Ali kao što svi kažemo i primećujemo, problem je što su usled neodržavanja mnogi od njih prešli tačke gde bi remont bio isplativ (opet, ne govorim samo o novcu).

Kao npr kad bismo želeli da remontujemo Katice. Našlo bi se 10ak - 20ak njih za koje bi to bilo moguće, a onda bi se i tih 10-20 radilo sto godina i opet ne bi bio kompletan remont jer prosto 1) nema ko to ovde da radi i 2) džaba ako su mehanika i konstrukcija vozila truli ili već nagriženi vremenom. Znači da, moguće je, ali isplativo nije.


E sad, u zadnjih par meseci se sve toliko izmenjalo na gore (hvala debilima i u Moskvi i u Briselu i u Vasingtonu sto su celu planetu zavili u krizu) da ni Bog otac vise ne zna sta bi bilo najpametnije uraditi.
 
Poslednja izmena:
Ма, хоћемо ли да им уградимо и клима уређаје? Како да не. Док се окренемо биће стари 50 година, што је и реалан век шинских возила. Служба им се ближи крају и то је то.
 
Проблем је што се није на време размишљало о обнављању возног парка. Неки РВР би теоретски могли још да возе на другим возовима са адекватном негом и одржавањем, али за БГ воз смо морали да купимо нове гарнитуре још пре 5 година. Велико кашњење.
 
Pa bas zbog manjka odrzavanja presli smo mi tacku kada bi nasi RVRovi mogli da se remontuju a da to bude isplativo i finansijski i funkcionalno i vremenski.

Kao sto su npr BKMovi prosli, isto zbog neodrzavanja i zapustanja. I mogu onii sada da se remontuju, ali to kosta boga oca, i ne govorim samo o parama.

Ово болдовано је потпуно нетачно.
 
Vrh