Šta je novo?

Koridor 10

Отприлике због тога имамо само једну погинулу особу у овој несрећи. Ауто између два камиона има мале шансе за преживљавање и при мањим брзинама.
 
Jedan običan dan na Bubanj potuku:


Ne želim da budem zlurad, ali da se ovako nešto dešava na Milošu ovo bi bila udarna vest. A kad se desi u gradu ili na X jave jedino ako ima više mrtvih, kad je uzrok nezgoda. A kad je samo zakrčenje, onda ništa. To je tu normalno već decenijama.
 
Definitivno su naša očekivanja po pitanju izgradnje novih puteva preuveličana.
Kad je potrebno ovoliko vremena za rehabilitaciju 24km puta za izgradnju iste dužine puta po mojoj logici bi trebalo bar pet puta duže vremena.
Napominjem da tu nema tunela i mostova preko velikih vodenih tokova pominju neka dva mosta ali pretpostavljam da nisu veeeeliiiiki.
 
Totalni haos na koridoru X od BG ka Nišu, zakrčenje kod skretanja za Požarevac i na radovima kod Paraćina.
 
Напредак на деоници која спаја раскрсницу код Просека и петљу Малча. Тај пут ће најзад спојити магистрале Просек-Димитровград и Малча-Зајечар које су прекинуте изградњом аутопута А4. Мој први снимак дроном, ветар је био јак, а дрон је мали, па снимак није течан

 
Definitivno su naša očekivanja po pitanju izgradnje novih puteva preuveličana.
Kad je potrebno ovoliko vremena za rehabilitaciju 24km puta za izgradnju iste dužine puta po mojoj logici bi trebalo bar pet puta duže vremena.
Napominjem da tu nema tunela i mostova preko velikih vodenih tokova pominju neka dva mosta ali pretpostavljam da nisu veeeeliiiiki.
Није то баш за поређење. Овде ради једна фирма све, са својом опремом и механизацијом. Колико је Војпут радио горе око Врбаса, месецима исто. Такође код Сремске Митровице..
 
Ma ne'am pojma više...
Bem li ga, valjda smo kriterijume za sve srozavali poslednjih 30-ak godina.
I dalje mislim da bi to moralo brže da se završi.
Ne krivim ja izvođača nego naručioca posla.
Taj kad bi platio i tražio da bude odmah...
Uhhhh, kad krenem da razmišljam o tome shvatim da je to jednačina sa mnoooogo nepoznatih.
 
Evo dodjoh do fotografija projekta nove rampe Batočina pa da podelim sa vama
FB_IMG_1652245522726.jpg

FB_IMG_1652245503338.jpg
 
Meni ovde bode oči ovaj prelaz preko pruge.To bi gledajući iz pravca Kragujevca bilo kao i sada uzvišenje na putu i rampa se ne bi videla.Sama rampa ide bliže pruzi i recimo kamion koji ide 80kmh imao bi samo nekoliko sekundi da odreaguje i zakoči jer poçetak rampe od sredine nadvožnjaka deli samo nekih 150metara a zaustavni put šlepera je od 45-70metara.

Drugo,levak iz pravca Bgd je premali a ima prostora ocigledno...u špicevima jako bitno je da vozila imaju prostora da se raspodele da se ne tiskaju u koloni i izlaze na autoput.
 
Poslednja izmena:
Drugo,levak iz pravca Bgd je premali a ima prostora ocigledno...u špicevima jako bitno je da vozila imaju prostora da se raspodele da se ne tiskaju u koloni i izlaze na autoput.

Da, ovo prosto bode oči. Jako plitak levak, a deluje da prostora ima. Nejasno.
 
Današnji radovi. Ima dosta radnika.

BG-Niš
20220521_104733.jpg

20220521_103344.jpg


Niš-BG
20220521_155738.jpg

20220521_155006.jpg


Važno upozorenje!
U zonama radova se saobraćaj usporeno odvija. Mnogi vozači izgubljeno vreme nadoknađuju na deonicama gde nema radova. Mi smo išli sa 143km/h, a više vozila nas je oduvalo.
 
Poslednja izmena:
Ovo je zrelo za korigovanje cene putarine!
Za šta bre ja plaćam 7-8 evra od NI do BG???
Da se za pola plaćenog autoputa vozim iza šlepera 50km/h u koloni?
Bio 2x u zadnjih nedelju dana i ispizdeo na max!
Otvorili su front na 5 mesta, a nisu sposobni ne da završe u roku, nego ko zna kad će ovo da privedu kraju.
Ako na jednom lotu rade muški, na drugom kako-tako, na ostalim ima po par njih koji se češkaju ispod šlemova...
Pošto rade i baš onaj deo kod Al.rudnika gde nema zaustavne, nadam se da će je instalirati jer je sramota na šta ono liči.
Tamo izginuše oni Slovaci sa autobusom, jer je odjednom nestala zaustavna na najznačajnijem putu u zemlji.
Generalno, bolje da su zatvarali jedno po jedno pa kad stignu - stignu. Ovako ko u OK klisuri. Žasu.
Još i nešto na petlji Požarevac čeprkaju, morao sam okolo jer ne radi petlja u pravcu Niša.
Jedino što sam video da se malo ozbiljnije na k10 radi je spoj 259 sa Malčanskom petljom.
Što me na neki način i brine, jer kad to otkriju skloni štednji vozači šlepera - eto njih u Sićevačkoj klisuri again i ostade A4 još pustiji!
Imate hrpu načina da to uradite, u interesu vam je, pa stoga ZABRANITE ŠLEPERIMA PROLAZAK PO 259 JE*O VAM PAS MATER!!!
 
Mora 3 trake do Malog Požarevca na čitavom putu.
Neka bude do Batočine!
Haos na prilazima BG počne od ulivanja potoka iz Šumadije, pa se pojača iz pravca Podunavlja i Pomoravlja, a od MP krene kolaps.
Lepo je neko primetio da će pravi haos u špicu nastati na ulivanju sadašnjeg AP u obilaznicu, tu bi do ČNS Vrčin bilo logično i 4+1, al mesta nema.
 
Da li se može raditi širenje na 3+3 bez eksproprijacije? Do NS je planirano 4+4 (plus zaustavne) skoro kao u Emiratima...mada ima potrebe.
 
U Emiratima 7+7 i Etihad rail za 200 km/h (kad smo kod toga zašto smo za NS bespotrebno povećali brzinu sa 160)😃

Ali to je samo Veliki Respirator rekao za 4+4, ne verujem da ćemo taj film gledati igde u Srbiji (osim, nadam se, na autoputu kroz grad i 5+5). Mogu li na mostovima-blizancima (od kojih su jednom klizali temelji) kod Beśke da se dograde po dve trake?
 
Kako sam ja shvatio, mislio je na BG-NS i BG-ZR-NS 2*(2+2).

Stalno sam na X i mislim da ne neophodno.
Sređivanje dela kroz grad, 3 trake, ne mora zaustavna. Rešavanje uključenja na petljama.
3 trake od Šimanovaca i Inđije do petlje Dobanovci ("Beograd"), i dole do Malog Požarevca.
Proširenje petlje Batočina.
Produženje 3 trake još 1km u pravcu BG na petlji Trupale
 
Vrh