Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

To zvuči logično. Moguće da je to onaj problem sa skretnicama što je neko skoro pominjao. Kako Regio moraju da skreću u Beškoj zbog stajanja, a skretnica je zakovana u skretanje, onda mora i IC u skretanje.


Ja sam još čuo da ETCS uopšte nije još u funkciji i da zato Flirt ide 150, a ne 160 km/h. E sad, kako smeju da idu sa KISS-om 200 km/h bez ETCS-a, to mi je već zabrinjavajuće...
Pusti ti stručnjake iz udruženja,ETCS radi.
 
Koji bi onda mogao da bude razlog zašto Flirt ide 150 umesto 160 km/h koliko je po KRV?
Kaži mi kakva bi im onda bila logika da teraju KISS 200 bez ETCS-a a da Flirta ograniče na 150 a da pritom flirt i nema ugrađen ETCS jer mu i nije potreban?
 
Kaži mi kakva bi im onda bila logika da teraju KISS 200 bez ETCS-a a da Flirta ograniče na 150 a da pritom flirt i nema ugrađen ETCS jer mu i nije potreban?

Pa nema logike. Nisam rekao da je tako, samo da sam čuo. Ali zašto onda Flirt ide vmax 150?
 
Zato što je neka dijabola u Nemanjinoj izračunala da Flirt na pruzi ka NS-u nema potreban procenat kočenja.
Eto zato.
Cirkus ko sve radi u firmi.

E svašta. Kako su onda mogli u RV da stave 160 km/h? I tad se znalo koliki je zaustavni put i procenat kočenja. Znam da u HR Končar EMV čak i sa 1000 m zaustavnog puta može ići 160 km/h. A kod nas je 1500 m zaustavni put. Koliki je procenat kočenja Flirta?
 
Naručeni Flirtovi stižu tek za 2 do 3 godine, a jedan KISS200 košta kao četiri FLIRT160, tako da bi bilo bacanje pare to što si napisao.

ко је споменуо Цмокић за 200? ја сам рекао за Регио, дакле Цмокић 160, а не 200. читај мало боље, а и још боље се информиши
 
а ево и данашњих слика са стајалишта Тошин бунар. био сам у крају, па да сликам:

IMG_20220320_091101.jpg IMG_20220320_091106.jpg IMG_20220320_091119.jpg IMG_20220320_091207.jpg IMG_20220320_091228.jpg IMG_20220320_091243.jpgIMG_20220320_091827.jpg IMG_20220320_091906.jpg
лифтови за инвалиде не раде (чуда ми чуда):

IMG_20220320_091127.jpg

и наравно, ништа без жутог папира са редом вожње:

IMG_20220320_091405.jpg

а дисплеј се ништа не види по сунцу:

IMG_20220320_091430.jpg

требали су безмозгаши да ставе светлу позадину, а тамна слова
 
ко је споменуо Цмокић за 200? ја сам рекао за Регио, дакле Цмокић 160, а не 200. читај мало боље, а и још боље се информиши

Sve jedno - KISS160 je otprilike duplo skuplji od FLIRT160, a ima manji kapacitet od dva FLIRT160. Nama ne trebaju visokokapacitetni EMV na 95% polazaka. Kupovina KISS160 bi bilo bacanje resurasa. Ako treba veći kapacitet za određene polaske, idu dva FLIRT160 u sinhronu i mirna Bačka. Nema ništa skupljeg od toga kada voz ide prazan.

A oko čega da se bolje informišem? Nije mi jasno.
 
и наравно, ништа без жутог папира са редом вожње:

IMG_20220320_091405.jpg

I naravno, ošišana latinica opet...

I naravno, nema posebnog mesta za kačenje reda vožnje, nego se lepi papir selotejpom na staklo...

I naravno, ne piše peron sa kog polazi voz...

(da, znam da je u Tošinom bunaru to očigledno, ali pruga je za obostrani saobraćaj i može biti izuzetka, kao što se pokazalo danas)

To su neke obavezne stvari, koje važe svugde u svetu i važile su na JŽ. Izgleda da je sav normalan kadar iz Srbija voza otišao i da su došli neki nesposobnjakovići. Gledam šta kače po fejsbuku i instagramu ovih dana, neke intervjue, razgovore, a nigde nisu okačili red vožnje ili link na red vožnje na zvaničnom sajtu. gde bi se ljudi informisali. Zato se i došlo do situacije da ljudi gledaju red vožnje u Kuriru umesto na zvaničnom sajtu Srbija voza...
 
Poslednja izmena:
Displeji su odlični i vidljivi, ne vidim nikakav problem u njima. Najveći je problem što još nisu svuda radovi gotovi i što je pušteno sve zbog izbora malo ranije nego što je trebalo pa ima nekih problema. A i ovo da ljudi iz Pazove npr ne mogu da idu inter cityjem nego samo ljudi iz Beograda je glupost, jer tu vidim da je veliki broj ljudi ušao u regio i tad sa napravila gužva, a izgubio bi se možda minut ili dva do Ns i nazad
 
Генерални утисци о прузи су 90% сјајни и о њима су многи већ овде причали. Истакао бих једну апсурдну ситуацију данас на железничкој станици Стара Пазова. Низ догађаја је ишао овако:
1. разглас најављује долазак воза из Новог Сада за Београд Центар на пети колосек, други перон за толико сати и минута
2. разглас други пут најављује долазак
3. разглас говори да воз долази и да креће по пријему путника
4. разглас говори да је воз постављен на перону
5. разглас говори да воз креће са перона

Шта је проблем? Воза у целом том процесу уопште није било. Цео перон се смејао. Ја не знам одакле иду те најаве, али апсурдно је. Тај воз је иначе дошао после са неких 6-7 минута кашњења, и том приликом нити је најављен ни долазак, ни било шта, прошао је као дух што се тиче разгласа. Сведочио сам данас овоме два пута (оба смера), можда се и пре и после још дешавало, то не знам. Да ли они не могу да погледају кроз прозор, да ли немају исправне информације, да ли та најава иде са неког удаљеног места? Молио бих неког ко је упућенији да ли може објаснити овај бисер.
 
Jutros sam u 9 stigao na Prokop u stao u dugačku kolonu pred šalterom, da bi negde na polovini momak iz stanične uprave objavio da su sve karte za IC u 10:05 rasprodate, i da možemo kupiti samo karte za regio polazak u 11:00 časova. Njime sam otputovao do Novog Sada, takođe je bio krcat, već u Batajnici maltene nije moglo da se uđe u voz, ljudi su se gurali na vratima. Pritom, nije bilo zaustavljanja na Novom Beogradu. Nije mi jasno zbog čega je u KISS-u zabranjeno da se stoji, kada tu ima daleko više prostora nego u Flirtu koji opslužuje regio?

Odmah po povratku u BG sam opet stao u red i kupio povratnu kartu za IC polazak u sredu, 3 dana unapred. Za sada mogu iz prve ruke posvedočiti da je interesovanje ogromno, ali splasnuće tokom radne nedelje, a pogotovo nakon isteka promotivnog perioda koji traje do 30. aprila. Ipak je ovo bio prvi dan, pa još i vikend. Kada povratna karta bude koštala 1600 dinara, verujem da će IC zvrjati prazan od jutra do mraka.
 
Poslednja izmena:
Auf čoveče, nepismenost se nastavlja na sajtu, gde je opcija za skidanje aplikacije (zadnji deo rečenice):

Screenshot 2022-03-20 at 13.22.53.png


Moj rezultat sa sajta kada sam pokušao da kupim karte za sledeći vikend:

Screenshot 2022-03-20 at 13.39.08.png


Da ne spominjem da mi nije izbacivao cenu karte uopšte, bez opcije vremena povratka, kao i sama činjenica da kad se registruješ lozinka može da ima maksimalno 8 karaktera... 🤦‍♂️
 
@NoLimit
Ako se ne varam, najave su automatizovane i generišu se na osnovu reda vožnje. Kad voz kasni, verovatno treba neki živ čovek to da koriguje, samo pitanje je ima li pilota u avionu.
E sad, ide pitanje za milion dolara - zašto voz uopšte kasni kad je pruga nova i sve savršeno funkcioniše?
Nakon prvog dana saobraćanja može se zaključiti da radovi i uhodavanje sistema još uvek nisu dovršeni i da je saobraćaj pušten sad isključivo zbog pritiska odozgo zbog izbora. Količina propusta je jednostavno enormna.
 
20220321_064350.jpg
Станични хол двадесетак минута пре поласка 541. Нажалост, гоубови су опет нашли улаз устаницу упркос постављеној мрежи.

20220321_064811.jpg
Нема много људи у 1. разреду. Вероватно људи не обраћају пажњу кад купују карту па купе за 2. разред.

20220321_064945.jpg
Ценовник пића и хране
 
Poslednja izmena:
Vrh