Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ne samo vikendice, već uhodani sistem apartmanskih naselja. Kažu da Golija ima ogroman potencijal, kao Zlatibor i Kop zajedno
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Nekad davno pre 50 godina ni Zlatibor nije bio naseljen a onda malo po malo postade ozbiljan grad. Nebi me iznenadilo da i na Pesteru i Goliji krenu da kupujuju zemljiste i prave vikendice.
Nadam se da ni jedna planina na svetu neće doživeti onakav arhitektonski kancer kao što je Zlatibor doživeo.
 
Poslednja izmena:
Ne samo vikendice, već uhodani sistem apartmanskih naselja. Kažu da Golija ima ogroman potencijal, kao Zlatibor i Kop zajedno
Bio sam letos na Goliji, prelepa planina. Mnogo veca od Zlatibora, jedina sreca je da je daleko od Beograda. Mnogo vise potencijala ima Golija od Zlatibora, ali se nadam da ce je zaobici i ostaviti ovu nedirnutu prirodu.
 
Dav
Ne samo vikendice, već uhodani sistem apartmanskih naselja. Kažu da Golija ima ogroman potencijal, kao Zlatibor i Kop zajedno
Davno sam pročitao da Golija ima potencijal veći čak i od Kopaonika. Ne mogu da se setim izvora, reference, ali parafraziram da je u staroj Jugoslaviji u top 3 planine po potencijalu.
Videćemo, ne sumnjam da će biti veoma popularna u narednih 10 godina, možda čak i ranije.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Mene, naprotiv, to i brine. Jer je moguće da će biti parcela koje imaju po par desetina vlasnika jer nikada nisu podeljene. Narod se iz tog kraja iseljavao u potrazi za boljim životom. Treba pronaći sve te vlasnike koji su verovatno raštrkani po belom svetu.
Nije to problem, postavi im se privremeni zastupnik i odradi se eksproprijacija. Eksproprijacija je problem zbog (ne)rada lokalnih administracija.

Koliko ima beše km od Duge Poljane do Boljara? To je relativno ravna deonica, zar ne?
 
Dav

Davno sam pročitao da Golija ima potencijal veći čak i od Kopaonika. Ne mogu da se setim izvora, reference, ali parafraziram da je u staroj Jugoslaviji u top 3 planine po potencijalu.
Videćemo, ne sumnjam da će biti veoma popularna u narednih 10 godina, možda čak i ranije.
Golija ima više snežnih dana tokom godine od Kopaonika i veću količinu padavina, planina je jako pogodna za ski staze, ali je neiskorscena zbog losih puteva. Ceo projekat ski centra se priprema godinama. Dobro se zna čija je Golija. Biće ski centar najbliži autoputu.
 
Nije to problem, postavi im se privremeni zastupnik i odradi se eksproprijacija. Eksproprijacija je problem zbog (ne)rada lokalnih administracija.

Koliko ima beše km od Duge Poljane do Boljara? To je relativno ravna deonica, zar ne?
Deonica je ravna ali je mnogo veći problem što posle Boljara nije ravna, jako težak teren.
 
Dav

Davno sam pročitao da Golija ima potencijal veći čak i od Kopaonika. Ne mogu da se setim izvora, reference, ali parafraziram da je u staroj Jugoslaviji u top 3 planine po potencijalu.
Videćemo, ne sumnjam da će biti veoma popularna u narednih 10 godina, možda čak i ranije.

Да, Голија има доста снега, иначе највећи потенцијал за велики ски центар и зимски туризам има Бесна Кобила, налази се неких 40 км од Врања.
 
Nismo prokomentarisali

 
4 godine je stvarno preambiciozno, naročito delovi sa mostovima i tunelima gde je teren otprilike kao severni deo autoputa u CG.
 
Videh i Inkop kamione, samo jos cekamo Nukleus... Vucicu preko svih ovih svojih firmi ispada da i odgovara poslukpljenje materijala i projekta (mada je to na otvaranju unapred prebacio na Kineze) jer sad imaju dobar izgovor izvlacenja dodatnih para iz budzeta za ekstraprofit.
 
Evo prvog snimka trase deonice do Duge Poljane /preskocite prvu polovinu/😉. Moram priznati da sam vrlo prijatno iznenadjen da se odustalo od prvobitnog CIPovog projekta sa pedesetak tunela.
Ovo je novi Projekt doniran sredstvima Kineza I vrlo impresivno deluju tuneli / dva od gotovo 3,5km/ zatim zaista neverovatn niz, gotovo neprekidan, od mostova.
Definitivno teze nego I ono sto je upravo izgradjeno u Cg. Ono sto ostaje muka u zeludcu je cifra zbog koje zaista treba progutati zabu, pogotovo u ovakvom trenutku.
I na kraju da najavim da sam dobio slike iz Munjinog, pa cu ih sutra postaviti!
 
Ne bih da nerviram nikog samo da javim da sam se u nedelju vratio iz Beograda i da je ovoga puta efetivna voznja trajala 12 minuta krace dakle tacno 5 sati i 49 minuta od restorana Stepin Vajat na NBgd do Bulevara Svetog Petra Alpe bar u Podgorici.
Posto nisam bio sam pozvao sam sve da se uvjere u stanje na displeju automobila a i fotografisao sam čisto da me neko pod stare dane ne naziva lazovom pred ovolikim svetom:)
Nisam stogao na voz za Novi Sad jer je pomjereno sa utorka na subotu pa propustih ali bice dana.
Ponovicu da ovaj dio od Pakovrace je najefikasnije parce autoputa na mislim cijeloj trasi jer tih desetak kilometara skratilo je put za makar evo da ne pretjeram 20 minuta ali minimum.
 
Pre sedam dana sam slikao radove na kampu između Štavlja i Brnjice. Tu su i dve slike divlje lepote Peštera.
20220313_150109.jpg
20220313_150116.jpg
20220313_150554.jpg
 
Evo prvog snimka trase deonice do Duge Poljane /preskocite prvu polovinu/😉. Moram priznati da sam vrlo prijatno iznenadjen da se odustalo od prvobitnog CIPovog projekta sa pedesetak tunela.
Ovo je novi Projekt doniran sredstvima Kineza I vrlo impresivno deluju tuneli / dva od gotovo 3,5km/ zatim zaista neverovatn niz, gotovo neprekidan, od mostova.
Definitivno teze nego I ono sto je upravo izgradjeno u Cg. Ono sto ostaje muka u zeludcu je cifra zbog koje zaista treba progutati zabu, pogotovo u ovakvom trenutku.
I na kraju da najavim da sam dobio slike iz Munjinog, pa cu ih sutra postaviti!

Da li ima razlika u kilometraži ili projektovanoj prosečnoj brzini?
 
U subotu sam prolazio iz pravca BG ka Takovu, tada je 1,5-2km pre petlje ub iz pravca Lajkovca desna traka bila zatvorena za saobraćaj iz nekog razloga, ali nažalost očigledno ne zbog popravke kolovoza jer sinoć kad sam se vraćao, bila je otvorena.
Katastrofalna je traka na 1,5km pre petlje Ub, a slaba je na celoj deonici Lajkovac - Ub. Već mesecima taj deo vozim levom trakom, sa prelaskom u desnu samo kad neko mora da me pretekne.

Ub - Lajkovac je u boljem stanju, ali se jasno vidi da i ona kreće da propada.
Dodatno, dosta klizišta i obrušavanja zemlje se može videti na zidovima useka obostrano na deonici Ub - Lajkovac.
 
Мене чуди и да је оволико дуго издржало, мислим да су још одавно Крцан и Земљани најавили да ће се морати поново радити! Већ годину и по је јако лош коловоз на том делу!
 
Vrh