Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Neće ih nikada poslati iz više razloga, 1) prvo zbog nedostatka prve serije, jer ih ima knap dovoljno i za ovo, a slati Poljake je besmisleno, 2) drugo zbog većeg vandalizma u gradskim garniturama, 3) treće Grad ne plaća redovno usligu.

Jedino možda kineske u budućnosti, ali trenutno smo daleko od toga
Sva tri razloga su tragedija. Za prvo, mogu Poljaka za Šid ili Užice da puste, a Šidske garnituru da stave Zemun-Lazarevac i Zemun - Mladenovac. Vezano za vandalizam, makar tu imaju kamere, pa kada mašinovođa vidi, pozove policiju odmah i sledeća stanica bajbok. To da grad ne plaća, srećan vam "besplatan" prevoz (ironija). Prva normalna vlast bi to rešila u roku od maksimum godinu dana.

U ovoj situaciji sa visokopodnim peronima kod Vuka i Pančevačkog mosta, najsmislenije je:
- Batajnica - Ovča na svakih 20 minuta u špicu, 30 van špica 7 RVR
- Resnik - Ovča na svakih 60 minuta svaki dan, 2 RVR
- Zemun - Lazarevac na svakih 2 sata, 2 Steadler
- Zemun - Ripanj - Mladenovac. Samo dva para polazaka za Mladenovac, ostali polasci do Ripnja tako da sredinom dana 7-17 ima interval 60 minuta Resnik - Zemun.

I to je neka socijalna verzija. Sramota da posle toliko milijardi potrošenih na železničke projekte razmatramo socijalne predloge.
 
Prva normalna vlast bi to rešila u roku od maksimum godinu dana.

Važna stavka "normalna vlast". 😃

Kada se pusti Niš - Leskovac, neće ni Poljaka biti u izobilju, Imamo smešno mali broj EMG-a, realno.

Sada možda da se izmozga pa neka "nularica" kada odradi neki redovni turnus, da proba da se upakuje na par Zemun - Resnik i odmah obratno, ali nisam ulazio dublje u to da li je moguće.
 
Da li uopšte ima smisla da ti vozovi idu za Lazarevac i Mladenovac? Polasci oko 16:30 sa NBG (prvo je za La pa 20 min posle za Mladenovac) ostaju bez više od polovine putnika na stanici Rakovica i dobar deo kreće da se oblači da izađe na sledećoj. eventualno ako bi išli češće da bi bilo i više putnika ali to važi i za Rakovicu.
 
Da li uopšte ima smisla da ti vozovi idu za Lazarevac i Mladenovac? Polasci oko 16:30 sa NBG (prvo je za La pa 20 min posle za Mladenovac) ostaju bez više od polovine putnika na stanici Rakovica i dobar deo kreće da se oblači da izađe na sledećoj. eventualno ako bi išli češće da bi bilo i više putnika ali to važi i za Rakovicu.
За Лазаревац и Барајево има смисла, а за Младеновац не. За Младеновац мислим да треба да остане један воз ујутру и један увече, и то баш за Нови Београд, како се не би рекло да им ништа нисмо оставили. Пруга за Лазаревац је у солидном стању + и Лазаревац и Барајево су забачени у односу на правце аутопутева. Када год је воз био поуздан, а ред вожње иоле логичан, возови за Лазаревац и Барајево су били пуни у шпицевима, а полупопоњени у дневним поласцима ван шпица. Ако се сада јако празне, то значи да недостаје стабилна политика квалитета на том правцу.
Земун3:143:244:446:547:248:549:5410:5411:5413:2414:0415:2416:2417:2419:24
Прокоп3:243:344:547:047:349:0410:0411:0412:0413:3414:1415:3416:3417:3419:34
Раковица3:333:435:037:127:429:1210:1211:1212:1213:4214:2215:4216:4217:4219:42
Ресник3:413:515:117:217:519:2110:2111:2112:2113:5114:3115:5116:5117:5119:51
Рипањ4:098:0912:3914:4917:09
Младеновац5:0918:09
Бела Река3:505:257:309:3011:3014:0016:0018:0020:00
Барајево3:595:347:399:3911:3914:0916:0918:0920:09
Лазаревац4:246:008:0410:0412:0414:3416:3418:3420:34
Смер ка Земуну:
Лазаревац5:006:308:5010:5012:5015:2017:2019:2021:20
Барајево5:276:579:1711:1713:1715:4717:4719:4721:47
Бела Река5:407:069:3011:3013:3016:0018:0020:0022:00
Младеновац5:2218:22
Рипањ6:228:2212:5215:0219:22
Ресник5:506:407:208:409:4010:4011:4013:1013:4015:2016:1018:1019:4020:1022:10
Раковица5:596:497:298:499:4910:4911:4913:1913:4915:4916:1918:1919:4920:1922:19
Прокоп6:096:597:398:599:5910:5911:5913:2913:5915:5916:2918:2919:5920:2922:29
Земун6:197:097:499:0910:0911:0912:0913:3914:0916:0916:3918:3920:0920:3922:39
 
Od tih 10 stanica su Pančevački most i Vuk, ali ne piše ništa o spuštanju perona.
Nema ništa od spuštanja perona, ovo je investiciono održavanje.

Na Pančevcu se obrađuje stanična zgrada sa sve krovom, farbaju se svi metalni delovi, popravlja ograda, skidaju grafiti i nanosi zaštita i radi nova spoljašnja rasveta. Rade se i taktilne staze.

Što se Vuka tiče, demontiraju klupe na peronu, stare info table, turnikete, čuvarske kućice, telefonske govornice, oštećeni spušteni plafon, svi satovi u stanici, neadekvatna protivpožarna vrata i one improvizovane ploče od leksana na ulazu 3.
Rade se nove klupe i protivpožarna vrata na evakuacionim izlazima. Ulaz 3 se obrađuje pleksiglasom. Nabavljaju se nove žardinjere i kante za otpatke za vestibil.
Popravljaju se oštećeni stepenici od mermera. Čiste se i boje zidovi od pikovanog kamena. Generalno se duboko čiste sve površine i galanterija, uklanjaju se grafiti i nanosi zaštita.
Boje se reklame na zidu tunela i metalne obloge na peronu, nadstrešnica i parking mesta.
Čisti se Bulbuderski bunar. Peru se veliki eskalatori i kosi tunel od višedecenijskih naslaga ulja i maziva.
Sređuju se službeni mokri čvorovi, koji su u užasnom stanju.
Postavljaju se nove reklame na klik-klak ramovima u stilu postojećih.
Postavljaju se svetleće oznake "Vukov spomenik" na svim ulazima.
Predviđena je i ugradnja nekih 250 svetiljki, koje mi nije jasno ni gde idu ni čemu služe, obzirom da je rasveta rađena 2022. i da je još uvek pod garancijom.
 
Načekat ćemo se mi do spuštanja perona.
Danas sam pre nego što sam ušao u voz za Batajnicu u 15.26 obišao dunavski peron Pančevačkog mosta. Uništeni vagon još stoji na koloseku.
20251211_150920.jpg

20251211_151010.jpg

20251211_151350.jpg

Po meni ovo je samo odnos države prema železnici.
Drugo, ovaj kolosek i peron vidim za jednu dodatnu potencijalnu liniju kada budu rekonstruisali Pančevački most.
20251211_151125.jpg

Iako voz ne može da prođe ispod nadvožnjaka, ne treba puno da se sredi, tj. spusti kolosek I da pruga ide do Dunav stanice, bar delimično jedan kolosek.
 
Načekat ćemo se mi do spuštanja perona.
Danas sam pre nego što sam ušao u voz za Batajnicu u 15.26 obišao dunavski peron Pančevačkog mosta. Uništeni vagon još stoji na koloseku.
Pogledajte prilog 260973
Pogledajte prilog 260974
Pogledajte prilog 260976
Po meni ovo je samo odnos države prema železnici.
Drugo, ovaj kolosek i peron vidim za jednu dodatnu potencijalnu liniju kada budu rekonstruisali Pančevački most.
Pogledajte prilog 260981
Iako voz ne može da prođe ispod nadvožnjaka, ne treba puno da se sredi, tj. spusti kolosek I da pruga ide do Dunav stanice, bar delimično jedan kolosek.
Koji pravac bi se povezao do Dunav stanice?
 
Rasterećenje Pančevačkog mosta dok traju radovi. Morat će se u tom periodu reorganizirati određene linije.
 
Vrh