Sva tri razloga su tragedija. Za prvo, mogu Poljaka za Šid ili Užice da puste, a Šidske garnituru da stave Zemun-Lazarevac i Zemun - Mladenovac. Vezano za vandalizam, makar tu imaju kamere, pa kada mašinovođa vidi, pozove policiju odmah i sledeća stanica bajbok. To da grad ne plaća, srećan vam "besplatan" prevoz (ironija). Prva normalna vlast bi to rešila u roku od maksimum godinu dana.Neće ih nikada poslati iz više razloga, 1) prvo zbog nedostatka prve serije, jer ih ima knap dovoljno i za ovo, a slati Poljake je besmisleno, 2) drugo zbog većeg vandalizma u gradskim garniturama, 3) treće Grad ne plaća redovno usligu.
Jedino možda kineske u budućnosti, ali trenutno smo daleko od toga
Prva normalna vlast bi to rešila u roku od maksimum godinu dana.
За Лазаревац и Барајево има смисла, а за Младеновац не. За Младеновац мислим да треба да остане један воз ујутру и један увече, и то баш за Нови Београд, како се не би рекло да им ништа нисмо оставили. Пруга за Лазаревац је у солидном стању + и Лазаревац и Барајево су забачени у односу на правце аутопутева. Када год је воз био поуздан, а ред вожње иоле логичан, возови за Лазаревац и Барајево су били пуни у шпицевима, а полупопоњени у дневним поласцима ван шпица. Ако се сада јако празне, то значи да недостаје стабилна политика квалитета на том правцу.Da li uopšte ima smisla da ti vozovi idu za Lazarevac i Mladenovac? Polasci oko 16:30 sa NBG (prvo je za La pa 20 min posle za Mladenovac) ostaju bez više od polovine putnika na stanici Rakovica i dobar deo kreće da se oblači da izađe na sledećoj. eventualno ako bi išli češće da bi bilo i više putnika ali to važi i za Rakovicu.
| Земун | 3:14 | 3:24 | 4:44 | 6:54 | 7:24 | 8:54 | 9:54 | 10:54 | 11:54 | 13:24 | 14:04 | 15:24 | 16:24 | 17:24 | 19:24 |
| Прокоп | 3:24 | 3:34 | 4:54 | 7:04 | 7:34 | 9:04 | 10:04 | 11:04 | 12:04 | 13:34 | 14:14 | 15:34 | 16:34 | 17:34 | 19:34 |
| Раковица | 3:33 | 3:43 | 5:03 | 7:12 | 7:42 | 9:12 | 10:12 | 11:12 | 12:12 | 13:42 | 14:22 | 15:42 | 16:42 | 17:42 | 19:42 |
| Ресник | 3:41 | 3:51 | 5:11 | 7:21 | 7:51 | 9:21 | 10:21 | 11:21 | 12:21 | 13:51 | 14:31 | 15:51 | 16:51 | 17:51 | 19:51 |
| Рипањ | 4:09 | 8:09 | 12:39 | 14:49 | 17:09 | ||||||||||
| Младеновац | 5:09 | 18:09 | |||||||||||||
| Бела Река | 3:50 | 5:25 | 7:30 | 9:30 | 11:30 | 14:00 | 16:00 | 18:00 | 20:00 | ||||||
| Барајево | 3:59 | 5:34 | 7:39 | 9:39 | 11:39 | 14:09 | 16:09 | 18:09 | 20:09 | ||||||
| Лазаревац | 4:24 | 6:00 | 8:04 | 10:04 | 12:04 | 14:34 | 16:34 | 18:34 | 20:34 |
| Лазаревац | 5:00 | 6:30 | 8:50 | 10:50 | 12:50 | 15:20 | 17:20 | 19:20 | 21:20 | ||||||
| Барајево | 5:27 | 6:57 | 9:17 | 11:17 | 13:17 | 15:47 | 17:47 | 19:47 | 21:47 | ||||||
| Бела Река | 5:40 | 7:06 | 9:30 | 11:30 | 13:30 | 16:00 | 18:00 | 20:00 | 22:00 | ||||||
| Младеновац | 5:22 | 18:22 | |||||||||||||
| Рипањ | 6:22 | 8:22 | 12:52 | 15:02 | 19:22 | ||||||||||
| Ресник | 5:50 | 6:40 | 7:20 | 8:40 | 9:40 | 10:40 | 11:40 | 13:10 | 13:40 | 15:20 | 16:10 | 18:10 | 19:40 | 20:10 | 22:10 |
| Раковица | 5:59 | 6:49 | 7:29 | 8:49 | 9:49 | 10:49 | 11:49 | 13:19 | 13:49 | 15:49 | 16:19 | 18:19 | 19:49 | 20:19 | 22:19 |
| Прокоп | 6:09 | 6:59 | 7:39 | 8:59 | 9:59 | 10:59 | 11:59 | 13:29 | 13:59 | 15:59 | 16:29 | 18:29 | 19:59 | 20:29 | 22:29 |
| Земун | 6:19 | 7:09 | 7:49 | 9:09 | 10:09 | 11:09 | 12:09 | 13:39 | 14:09 | 16:09 | 16:39 | 18:39 | 20:09 | 20:39 | 22:39 |
Nema ništa od spuštanja perona, ovo je investiciono održavanje.Od tih 10 stanica su Pančevački most i Vuk, ali ne piše ništa o spuštanju perona.![]()
U planu sanacija 10 železničkih stanica u Beogradu i Pančevu - raspisan tender
Infrastruktura železnice Srbije raspisala je tender za sanaciju i adaptaciju 10 staničnih zgrada u Beogradu i Pančevu.nova.rs
Koji pravac bi se povezao do Dunav stanice?Načekat ćemo se mi do spuštanja perona.
Danas sam pre nego što sam ušao u voz za Batajnicu u 15.26 obišao dunavski peron Pančevačkog mosta. Uništeni vagon još stoji na koloseku.
Pogledajte prilog 260973
Pogledajte prilog 260974
Pogledajte prilog 260976
Po meni ovo je samo odnos države prema železnici.
Drugo, ovaj kolosek i peron vidim za jednu dodatnu potencijalnu liniju kada budu rekonstruisali Pančevački most.
Pogledajte prilog 260981
Iako voz ne može da prođe ispod nadvožnjaka, ne treba puno da se sredi, tj. spusti kolosek I da pruga ide do Dunav stanice, bar delimično jedan kolosek.
Od Dunav stanice, Pančevački most do Ovče, sa mogućnošću do Pančeva.Koji pravac bi se povezao do Dunav stanice?