Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Verovatno patka. Na okretnici Miljakovac 1 su radili neke cevi, mašine su se pomerila a okretnica je ostala ista. Sad možda je i bude bilo ali kako to uvek biva sa Rakovicom, mislim da će biti patka.
 
Може и 500 јер полази са Падине која припада општини Чукарица.
500 je za one koje idu dalje od Železnika. Na 50 nema slobodnih, a linija koja ide dalje od Kaluđerice (a i to je velikodušno) ne bi ni smela da bude dvocifrena. Lični predlog 410/411 ili 420/421 za obe IKEA linije.
 
Том логиком 303 треба да се ренумерише јер иде до Врчина, који припада потезу 400 и општини Гроцка. Или да се 461 и 462 ренумеришу у 300.
 
Том логиком 303 треба да се ренумерише јер иде до Врчина, који припада потезу 400 и општини Гроцка. Или да се 461 и 462 ренумеришу у 300.
Ne mora da se numeriše samo na osnovu terminusa - zamisli imaš liniju koja celom trasom ide preko Čukarice, ali samo na kraju skrene na Miljakovac i zbog toga je označiš sa 40. No need.
 
КОНАЧНО СУ СЕ СЕТИЛИ НАС СА ЈУГА ДА НЕ МОРАМО НА 70. АКО БУДЕ ИШЛА ИБАРСКОМ БИЋЕ ОДЛИЧНО. НЕ ВОЛИМ ШТО ЋЕ ЈЕ ПРИВАТНИК ДРЖАТИ. НАДАМ СЕ ДА ЋЕ ИЋИ ИБАРСКОМ МАГИСТРАЛОМ ПА ОНДА ОБИЛАЗНИЦОМ. ИЗВИЊАВАМ СЕ НА ВЕЛИКИМ СЛОВИМА ЈЕР КОНАЧНО СЕ НЕШТО НОРМАЛНО УВОДИ.
Pazi sta ti kazem ima da stave 70 i 80 na autokomandu hahaha
Jer znajuci njih oni uvode 80 da 70 ne bi isla skroz do NBG kasno naveče i da izbegne guzve kod i pre arene
 
На гангулиним стубовима на станици код Метроа нема ознаке линије 80. Туда мора проћи ка обилазници.
 
На гангулиним стубовима на станици код Метроа нема ознаке линије 80. Туда мора проћи ка обилазници.
Jedino stajališta u okviru same Čukaričke padine (kod Maxija, okretnica i iznad crkve) imaju promenjene table ostalo ništa. Nijedna u Radničkoj i dalje ka Sajmu ili Žarkovu.
IMG-20251209-084744-1.jpg
 
Ne stresirajte se mnogo oko tih oznaka na stubovima, video sam i na par random stajalištana na trasi buduće osmice da je preskočeno.

Takođe, upravo sam shvatio koliko je glupo da linije imaju ozake "П" u imenu. 25 je bio skraćen do Omladinskog i bio je obeležen sa "25Л" i apsolutno svi putnici su mislili da su ušli u 25P, i znate već kakva kavga i psovke nastanu kad vozač krene da izbacuje...
 
Ne stresirajte se mnogo oko tih oznaka na stubovima, video sam i na par random stajalištana na trasi buduće osmice da je preskočeno.

Takođe, upravo sam shvatio koliko je glupo da linije imaju ozake "П" u imenu. 25 je bio skraćen do Omladinskog i bio je obeležen sa "25Л" i apsolutno svi putnici su mislili da su ušli u 25P, i znate već kakva kavga i psovke nastanu kad vozač krene da izbacuje...
Lepo piše na displeju, nije vozač kriv što su ljudi nepismeni. Mene bi bolelo uvo i da mi neko kaže jer nisam ja kriv što neko ne čita
 
Ne stresirajte se mnogo oko tih oznaka na stubovima, video sam i na par random stajalištana na trasi buduće osmice da je preskočeno.

Takođe, upravo sam shvatio koliko je glupo da linije imaju ozake "П" u imenu. 25 je bio skraćen do Omladinskog i bio je obeležen sa "25Л" i apsolutno svi putnici su mislili da su ušli u 25P, i znate već kakva kavga i psovke nastanu kad vozač krene da izbacuje...
Оно чувено "шта брига Београђане ко их превози". Народ је глуп ко К не зна да разликује приватнике и ГСП, због чега имамо гангулисану плаву и уклоњене ознаке превозника а ни поред ознака народ није знао да се ради о приватном превознику.
 
Vrh