spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 16.249
- Pohvaljen
- 19.833
Ovo stajalište je izgradjeno 1988 sto implicira da je projektovano verovatno negde 1985-86 u vreme kad je SFRJ i dalje postojala, u vreme kad su Gorbatchovi bili naruceni tek pre par godina i ganz novi.
iste te 1988 su otvorili stanicu Rakovica a sledeće godine su krenuli radovi Vukovog Spomenika, sve je to bilo zamisljeno da sa visokog perona odmah udjes u voz bez visinske razlike i u to vreme je to bila smislena i logična odluka.
E onda su se pojavili ovi niskopodni tramvaji na steroidima ali mnogo kasnije. Bilo je potrebno menjati celu infrastrukturu jer se tehnologija promenila.
U svetu železnice to je bila tektonska promena i takvo prilagodjavanje infrastrukture ne može preko noći da se desi, zapravo je normalno da potraje nekoliko godina pa čak i decenija i to nije ni pitanje Balkana već u celoj evropi je prisutan taj problem.
iste te 1988 su otvorili stanicu Rakovica a sledeće godine su krenuli radovi Vukovog Spomenika, sve je to bilo zamisljeno da sa visokog perona odmah udjes u voz bez visinske razlike i u to vreme je to bila smislena i logična odluka.
E onda su se pojavili ovi niskopodni tramvaji na steroidima ali mnogo kasnije. Bilo je potrebno menjati celu infrastrukturu jer se tehnologija promenila.
U svetu železnice to je bila tektonska promena i takvo prilagodjavanje infrastrukture ne može preko noći da se desi, zapravo je normalno da potraje nekoliko godina pa čak i decenija i to nije ni pitanje Balkana već u celoj evropi je prisutan taj problem.
Poslednja izmena: