Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

optimizam na nivou kao i uvek
razumem reakcije ali mislim da smo blize pocetku izgradnje nego sto bi se dalo misliti.
 
Не ближе, него што смо били кад је Аја Јунг продавала карте, и када је Мали уписивао руком рокове.

Додуше, ја пре неки дан СНСфобним телеграмима наиђох на података да је за следећу годину усвојен некакав невероватан буџет који осим остало има и + 9 милијарди евра за нешто. Е сад ја претереано њима неверујем јер врло често пласирају непроверене инфомрације.

Дакле, оптимизам ће уселити пошетак бушења тунела кртицама. До тада, чак и да је тачно да је тих 9 милијарди планирано, текст није писао за шта су те паре. Ми још имамо ту несрећу звану Експо.
 
Ни долазак кртица и почетак бушења није никакав гарант реализације.
 
Javlja mi se da će da krtica skrene desno kod Sajma ka Prokopu ⛽
Zar nije više puta ponovljeno da iz više razloga to nije moguće, ako se dobro sećam neki potporni zidovi za kližišta su u pitanju. I onda je jedinipravac iz kog metro može da dođe do Prokopa od strane Voždpvca i autokomande.
 
Не ближе, него што смо били кад је Аја Јунг продавала карте, и када је Мали уписивао руком рокове.

Додуше, ја пре неки дан СНСфобним телеграмима наиђох на података да је за следећу годину усвојен некакав невероватан буџет који осим остало има и + 9 милијарди евра за нешто. Е сад ја претереано њима неверујем јер врло често пласирају непроверене инфомрације.

Дакле, оптимизам ће уселити пошетак бушења тунела кртицама. До тада, чак и да је тачно да је тих 9 милијарди планирано, текст није писао за шта су те паре. Ми још имамо ту несрећу звану Експо.
M1 bi zasigurno trebao da krene da se kopa do kraja sl godine. TBM treba da stigne drugom polovinom 2026 i dok ga sklope..eventualno Q1 2027
 
Živo me zanima kako bilo ko misli da sprovede tunele od juga u Prokop i posle od Prokopa ka severu dovoljno visoko iznad autoputa, dovoljno nisko da uđe u brdo ispod KCS a da mu ne syebe temelje i podzemne nivoe, i još da se ne ukršta i ne ometa ove nove saobraćajnice koje sad prave uz Tiršovu 2. A kojih nije bilo ni u razmatranju kad se pravio ludi plan o metrou kroz Prokop.

Fali još samo da neko predloži gradnju hidroelektrane tu u dolini negde kod Steka i kosmodrom na obroncima brda gde su sad teniski tereni i da fantazija bude kompletna.

Još kad plavo beli investitori izgrade novi Skyline prekoputa postojećeg, pa to izgeneriše još više automobila u tom već zakrčenom kraju grada, biće full house samo tako.
 
Poslednja izmena:
Zar nije više puta ponovljeno da iz više razloga to nije moguće, ako se dobro sećam neki potporni zidovi za kližišta su u pitanju. I onda je jedinipravac iz kog metro može da dođe do Prokopa od strane Voždpvca i autokomande.​
Ako iz pravca Sajma nije moguće zbog potpornog zida, tek sa druge strane nije moguće, zbog istih tih zidova. To ti je ko objašnjenje da vibracije od vozova sa linije 1 smetaju osetljivim instrumentima u kliničkom centru a ne smetaju od vozova sa linije 3.

Sa linijom 1 nije predviđeno da se zaseče dno potpornih ploča, kako predviđa linija 3, jer linija 3 prati ulicu Zorana Žunkovića u jednom delu.​
 
A niko da napiše koji su to osetljivi instrumenti jedino što mi pada na pamet je da vibracije mogu da smetaju za Magnetnu rezonancu i možda CT u manjoj meri. Oba na urgentnom su na - 1 tj. prizemlju gledano iz pravca glavnog ulaza. Na 2.hirurškoj imaju angio sale eventualno i za to može da smeta. Magnet ima još na 1 mestu plus CT na internoj. I šta ih sprečava da provuku tunel po obodu KC. Kad u onolikom Njujorku podzemna železnica ne smeta "osetljivim bolničkim instrumentima" samo ovde nešto tupe i sviraju u druge osetljive instrumente.
 
Najbolji su mi pojedinci koji misle da će nešto promenit promenom vlasti.
Ovde su isti na vlasti decenijama.
 
A niko da napiše koji su to osetljivi instrumenti jedino što mi pada na pamet je da vibracije mogu da smetaju za Magnetnu rezonancu i možda CT u manjoj meri. Oba na urgentnom su na - 1 tj. prizemlju gledano iz pravca glavnog ulaza. Na 2.hirurškoj imaju angio sale eventualno i za to može da smeta. Magnet ima još na 1 mestu plus CT na internoj. I šta ih sprečava da provuku tunel po obodu KC. Kad u onolikom Njujorku podzemna železnica ne smeta "osetljivim bolničkim instrumentima" samo ovde nešto tupe i sviraju u druge osetljive instrumente.
Zato smo u ime Po meri metroa dali izjavu u vezi toga još davne 2021. godine.


@dado22 Budi promena koju želiš da vidiš. Ja jesam i daću sve od sebe da koliko mogu utičem na promenu trase metroa i revitalizaciju i maksimalno iskorišćenje potencijala BG Voza.
 
Poslednja izmena:
511213442.jpg


Ovde jedino da se ugura ulaz u tunel duž ove ose između Hitne pomoći, GAK i KCS.

A i onda bi bilo pitanje koliko malo ispod temelja KCS bi prošao tunel i da li bi to imalo uticaja na njega i okolne zgrade i samo brdo.
 
Ovde jedino da se ugura ulaz u tunel duž ove ose između Hitne pomoći, GAK i KCS.

A i onda bi bilo pitanje koliko malo ispod temelja KCS bi prošao tunel i da li bi to imalo uticaja na njega i okolne zgrade i samo brdo.
Koliko se sećam, priča je bila da eventualna linija od Prokopa do KCS u brdo ulazi negde kod psihijatrijske bolnice i dalje nastavlja trasom Resavske ulice ka Slaviji
 
Zato smo u ime Po meri metroa dali izjavu u vezi toga još davne 2021. godine.


@dado22 Budi promena koju želiš da vidiš. Ja jesam i daću sve od sebe da koliko mogu utičem na promenu trase metroa i revitalizaciju i maksimalno iskorišćenje potencijala BG Voza.
Imaš moju nesebičnu podršku o tim temama.
 
Solecar ja u svom stanu (blizu vuka) čujem i osetim voz, evo upravo sad prolazi, što je to problem?
 
Meni je kancelarija jedno vreme bila u lokalu zgrade koja se nalazila u bloku levo od Novog groblja kada se gleda od Vuka, i svaki put bi osetili prolazak voza dole kroz tunel.

Ali postoji današnja tehnologija koja smanjuje prenos vibracija. Imaju one zgrade kroz koje prolaze vozovi. Naravno nije idealno ali sigurno je mnogo manje vibracija i buka nego sa tehnologijom koja se kod nas primenjuje. A imaju i vozovi sa gumama na točkovima. To je skuplje i teže za održavanje nego što smo mi navikli, ali postoje razna rešenja pa može da se bira ako ima volje i vizije.
 
Gledam stanicu Pančevački most koja ima perone visine 900 mm i ako bi se spustili na 550 mm, znači za 350 mm, morala bi se u potpunosti skinuti ploča koja prekriva pothodnik i oba stepeništa koja vode u isti. Prostor od ograde stepeništa do ivice perona je uzak. Izgleda da je bolje da se povise koloseci.
A uređenje okoline, prvenstveno u vezi čistoće, to je već posebna priča.
20251203_124101.jpg
20251203_124128.jpg
 
I posle kao ispada da ja preterujem kada kažem da se ovde sve slepački projektuje i gradi već 100 godina.

Sve se radi ili ispod standarda i razuma ili knap. Tako da ispuni trenutne zamišljene potrebe i namenu, ali ni jedan milimetar više od toga. Kao kad bi projektovao i radio kupatilo tako da ti na kraju ostane mesta samo za jedan jedini konkretni model lavaboa ABC-321, koji se proizvodio pre 5 godina i više neće nikad. I onda kad jednog dana treba da se tu nešto menja, možeš da se slikaš i ostaje ti samo da raskopavaš celo kupatilo i plaćaš 15x više nego da si uzeo nešto drugo što se lako može zameniti ili preradio projekat tako da može lakše da se menjaju komponente.

Doduše šta se i ja čudim, pa Balkan i jeste pun takvih primera gde sve bude knap u milimetar i gde nema nikakvog dugoročnog razmišljanja. Što bi onda javni objekti bili išta drukčiji...

Nenormalan narod, bio i ostao.
 
Vrh