Moram da se ispravim, ipak u Kraljevu postoji gradska linija 1 koja povezuje Magnohrom i Šumarsku Školu na istočnom i zapadnom obodu grada kroz centar, svakim danom ima prvi polazak u 05:00 ujutru ali i tokom špica i van njega ide na konstantnih sat vremena, što nije od preterane koristi putnicima koji ne znaju tačnu minutažu dolaska busa na njihovo usputno stajalište. I prilično rano završava rad, već u 21:00 uveče. Ima i neka kružna linija 2 do Higijenskog Zavoda i Grdice koja ide još ređe i ima poslednji polazak u smešnih 15 časova popodne. Beranovac i Ratina na jugoistoku Kraljeva su jad i čemer što se tiče prevoza, vikendom imaju svega par buseva dnevno, i to se računa kao gradska linija. Ostalo je prigradski saobraćaj do Žiče i Mataruške Banje, i one su dosta dobro povezane na svakih pola sata radnim danom, paradoksalno je da u ovakvim gradovima ispod 150.000 stanovnika prigradske linije često imaju bolju frekvenciju od gradskih. Najjači red vožnje ima prigradska linija 1 od glavne autobuske preko Konareva do Mataruške Banje na pola sata, nju verovatno koriste i Jarčujak, Čibukovac, ostala zapadna naselja duž Ibarske Magistrale da stignu do centra, skoro sam putovao tuda kada sam se vraćao iz Pazara i u vožnji autobusom bez stajanja treba poprilično vremena od ulaska u kraljevačku urbanu zonu kod Progorelice do glavne autobuske koja je blizu centra. Može zbuniti to što ova linija ima potpuno istovetnu numeraciju kao i gradska linija 1, trebala bi promeniti ime u 1P. Postoji i više železničkih stanica na širem području grada, i kada bi se kraljevački čvor kompletno elektrifikovao neki mini S-Bahn sistem sa linijama Progorelica-Vitanovac i Ratina-Adrani bi imao smisla.Izgleda da ima i nekoliko linija od Jarčujka i Magnohroma do centra koje zajedno drže Autoprevoz Čačak i Pub Internešnal, ali ne postoji nijedna gradska transverzalna linija koja spaja ta dva naselja koja predstavljaju najudaljenije zapadno i istočno predgrađe Kraljeva, i sa sajta nije najjasnije da li su to zapravo međugradske linije iz pravca Čačka, Kragujevca, Kruševca koje staju i na tim stajalištima, ili su poseban kraljevački prigradski autobuski podsistem.
Неће нико да их купи прескопуŠta se dešava sa litasovim IK-112N iz 2015?
Imali su ih 9,na oglasima stoje 2 vec nekih godinu dana,jesu li ostale prodali ili idalje rade?
Gde je tačno snimljena ova fotografija? Jel Prijepolje uopšte ima neke gradske linije ili samo pokoji đački bus do okolnih sela? Ovaj bus koliko vidim ima tipično gradsku "stojeću" konfiguraciju, manje sedišta, više šipki i rukohvata.Jonckheere u PP
Pogledajte prilog 252223
Pronašao sam na Fejsbuku red vožnje gradskog prevoza u Prijepolju od pre 14 godina. Ako ovo i dalje važi, verovatno je u pitanju Šarampov-Mileševo ili neka od ovih linija do naselja Bostani, to je najistočniji krak grada duž puta u dolini reke Mileševke. Nijedna linija nema više od 3-4 polaska dnevno, i to samo tokom školske godine dok u toku raspusta ima upola manje. Ljudi u Prijepolju i Priboju masovnije koriste taksije nego gradske buseve, verovatno su i cene mnogo povoljnije nego u BG, iako Priboj uopšte nema loš prevoz za svoju veličinu. Prijepoljske linije čak nisu ni numerisane.Kad se krene ka manastiru Mileševa, uz Mileševku.
A maska kao da je pozajmljena od Peugeot 205.Ne znamo šta je i sa ovim Pirotskim, on ima Florida farove.
![]()
Gde je tačno snimljena ova fotografija? Jel Prijepolje uopšte ima neke gradske linije ili samo pokoji đački bus do okolnih sela? Ovaj bus koliko vidim ima tipično gradsku "stojeću" konfiguraciju, manje sedišta, više šipki i rukohvata.
Taševo ili Bostani ili Luke, ne postoji jasno određena granica između prijepoljskih naselja. Busevi verovatno okreću na tom improvizovanom malom parkingu pored Mileševke, to i nije parking nego zemlja malo posuta kamenčićima, po ovoj kiši se tamo sigurno napravila kaljuga. Gradski red vožnje kao da je državna tajna, nema ga čak ni na autobuskoj stanici niti na stajalištima po Prijepolju, jedva sam ovo pronašao na Fejsbuku, i to je još iz 2011. možda više i nije relevantan.