Šta je novo?

Tramvaji

Аутоматске скретнице постоје. Само што је потребан јак напон да би се активирале, конкретно код Катице мораш упалити грејање на две-три секунде да би активирао скретницу.
 
Upravo se provozao Bozankayom 1534 na 7L i mogu da kažem da ide jako brzo, stigli smo za 14 minuta od Ustaničke do Vuka. Takođe, nema nikakvog lupanja vrata, panela ili bilo čega sličnog na ovom primerku. U pitanju je gb. 1534.
Стара добра "Катица" исто растојање прелази за око 20 минута. :)
 
Ја се надам да ће Катице бити замењене квалитетним трамвајима реномираног европског произвођача попут Штадлера, Шкоде, Бомбардиера, Пезе ако икад више конкурише, Модертранса. А о Алстому можемо само да сањамо.
 
Ја се надам замени, али тек ако неки од поменутих произвођача отвори хале у Србији и подели се са технологијама. Све на трошак фабрике. Са наше стране посао да се све катице замене, плус ширење мреже по Боеграду, плус успостављање мрежа по Новом Саду, Нишу, Крагујевцу али и другим градовима ако то има економског резона.
 
Preko 30 godina je stara krajnje realna potreba da tramvajska mreža bude veća od postojeće.

Da li će biti metro, teški ili laki...Ili će da se širi gradska železnica,...Tramvaj bez obzira na sve mora da udje u Zemun i na Levu obalu Dunava.
 
Dace dobri Gospod Bog da ih nikada ne rashoduju, da voze vecno po Beogradu!
Odlicne su za mrsavljenje,ne znas da li je teze da se popnes na nju,ill da leti presahnes od vrucine unutra.Kada krene da se ljuja,trese ko sest rihtera.Jedino sto valja je bezbednost,kada iskoci iz sina rusi kucu bez da ti dlaka sa glave zafali,samo par preciznih udaraca cekicem i spremna je za novu voznju :ROFLMAO:,kakvi tasteri i senzori,od elektronike ima samo zvono iz budilnika:D
 
Poslednja izmena:
Odlicne su za mrsavljenje,ne znas da li je teze da se popnes na nju,ill da leti presahnes od vrucine unutra.Kada krene da se ljuja,trese ko sest rihtera.Jedino sto valja je bezbednost,kada iskoci iz sina rusi kucu bez da ti dlaka sa glave zafali,samo par preciznih udaraca cekicem i spremna je za novu voznju :ROFLMAO:,kakvi tasteri i senzori,od elektronike ima samo zvono iz budilnika:D
Ali idu i ne crkava im neko g***o od elektronike svaki dan. Pri tom su prezivele ratove, sankcije, neodrzavanje, lose sine, svakodnevnu prenatrpanost....tenkovi bukvalno...
 
Ali idu i ne crkava im neko g***o od elektronike svaki dan. Pri tom su prezivele ratove, sankcije, neodrzavanje, lose sine, svakodnevnu prenatrpanost....tenkovi bukvalno...
Sve stoji, ali pogledaj šta sam napisao gore.
Potpuno je druga priča voziti se novim tramvajem, osetim se konacno kao čovek koji živi u jednoj evropskoj državi.
 
Katice je pregazilo vreme, odavno, ali voleo bi da se par primeraka rekonstruiše i ostavi u saobraćaju. A u odnosu na ono kako su neodržavane, uglavnom su krparene, naravno da su se pokazale da ne mogu bolje. A sta god da se nabavi,
stavka o kojoj mora da se misli je da imamo strucno obučene ljude za održavanje istih, kao i dostupnost delova. Treba da se kupuje ono što može da se održava, a ne da se usled nemanja stručnih ljudi, skupoce održavanja i sličnog, ima problema sa održavanjem.
 
1000011987.jpg
 
А види се и благо чукање које сам поменуо раније.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
А види се и благо чукање које сам поменуо раније.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ni ne čudi, ovaj gospodin što ga vozi se ne skida sa telefona 10min što sam bio uz njega

I to ono baš.. okreće se, mlatara smeje se , ko dete (i na sve to priča usput)
 
Zaboravio sam garažni broj, ali sve više i više reklama različitih tipova polako stavljaju na mnoge tramvaje koji nisu plave boje.

1000016322.jpg
 
Jutros oko 9 sam iz drugog tramvaja video Božanu sa brojem 13 kako stoji na okretnici Gospodarska Mehana. Posle je prešla Most na Adi i samo prošišala kroz stajalište bez zaustavljanja, a mislim da nije bilo ni putnika unutra. Moguće da je to četvrta pristigla Božana koju testiraju pre puštanja na 13-cu, samo su onda na displeju mogli da ubace natpis "obuka" ili tome slično umesto broja linije, da ne trče putnici bezveze za njom.

P1100445.JPG

P1100444.JPG
 
Vrh