Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hvala na odgovoru.
Da, ustvari taj deo bi mogao da bude alternativa ako je gužva od Ramaxa, barem Ariljska petlja da se preskoči.
A ako bi kolona bila tamo negde od Rasne, možda bi ipak bila bolja opcija desno kod kafane Putnik tj asupuh servisa Babić, pa preko tunela pruge i trafostranice paralelno sa prugom i magistralom da se dođe do ariljskog puta kao što je i pisano.

A jel možda znaš kakav je podvožnjak ispod pruge i Železničke ulice za ovaj deo koji sam pitao prethodno?
 
Putovao sam za vikend opet autoputem od Beograda do Lucana i nazad.
Pojacan saobracaj (sto je i normalno za ovaj deo godine, sezonski odmori itd). Dobar deo se pridrzava ogranicenja, jedan manji deo vozaca vozi dobro iznad ogranicenja preko 150. Video sam ukupno desetak vozila u zaustavnoj traci u kvaru.
Vec sada se primecuje dosta mesta na autoputu gde su ostaci paljevine i automobila koji su goreli. Petlja u Lucanima gotovo prazna par vozila i to je to.
Prijatno se iznenadih juce na ukljucenju u Lucanima u pravcu ka Cacku neki SUV nemacke tablice (videvsi da se ukljucujem) lagano usporio, pa presao iz vozne u preticajnu traku da bi se potom vratio u voznu traku iza mene (bas lep gest).
Prolazno vreme NS Lucani - NS Obrenovac nesto oko 58 min.
 
То је нормално за немачке таблице јер код њих по правилу и мораш да омогућиш возилу које се укључује на ауто-пут безбедно укључење.
Šansa da je dotični Nemac na -ić nije zanemarljiva.
 
Doduse to i ja isto radim, gledam unapred par stotina metara, ako vidim da se neko ukljucuje, palim migavac na vreme i bezim u preticajnu traku da izbegnem potencijalni konflikt.
Ali eto, ovaj gest me odusevio jer je covek pre svega usporio, omogucio da se ubacim i onda se vratio. To je sve trajalo nekoliko sekundi. ALI da napomenem da se nisam ubacivao nasilno, vec sam ga cekao da on prodje jer je bio brzi (isao je oko 100/110).
 
To moraš i kod nas, i dobar deo ljudi vozi tako, bez obzira što smo u globalu slepci što se tiče saobraćajne kulture.
Ne moraš, šta više u prekršaju si jer u leoj traci ne smeš da voziš, osim ako pretičeš.

No, to je za mene osnovna kultura, šta više, jednom me je i spasila jer se lik uključivao prevelikom brzinom i uopšte nije gledao ko dolazi.

Ja sam polako krenuo da se prestrojavam u levu traku, pa sam dovoljno pobegao u trenutku kada se on uključivao.
 
ocekivano, ali svakako je bolje i kroz jednu cev nego da su odlozili otvaranje celokupne deonice
Zašto je očekivano? Pritom ni ne kažu šta tačno rade.

Za razliku od Munjinog brda, tunel Laz je potpuno završen dobrano pre otvaranja deonice. Šta to nisu mogli da završe tamo dok se čekalo na otvaranje, ili da sad odlože pa urade nakon završetka turističke sezone?

Zapravo ne verujem da je nešto strašno ovde ali se pitam šta se tek dešava u Munjinom brdu i šta sve tamo fali, ako se na Lazu svako malo dorađuje nešto
 
Ne moraš, šta više u prekršaju si jer u leoj traci ne smeš da voziš, osim ako pretičeš.

No, to je za mene osnovna kultura, šta više, jednom me je i spasila jer se lik uključivao prevelikom brzinom i uopšte nije gledao ko dolazi.

Ja sam polako krenuo da se prestrojavam u levu traku, pa sam dovoljno pobegao u trenutku kada se on uključivao.
Slažem se da je stvar osnovne kulture ali ne i da si u prekršaju, jer zapravo i pretičeš vozilo koje planira da sa uključi u levu traku. Jedino ako ometaš nekog ko je već u brzoj traci, tada je stvar osnovne kulture da podesiš svoju brzinu tako da vozilo može bez problema da se uključi ispred ili iza tebe, zavisno od situacije.
 
Slažem se da je stvar osnovne kulture ali ne i da si u prekršaju, jer zapravo i pretičeš vozilo koje planira da sa uključi u levu traku. Jedino ako ometaš nekog ko je već u brzoj traci, tada je stvar osnovne kulture da podesiš svoju brzinu tako da vozilo može bez problema da se uključi ispred ili iza tebe, zavisno od situacije.
S druge strane, taj koji se uključuje je dužan da to uradi tako da ne ometa vozila koja se već kreću autoputem.
 
U interesu svih nas je da se ovaj uključi što bezbolnije i bez mnogo kočenja.

Ja ako ne mogu da pobegnem levo, a vidim da ću mu smetati ako ne promenim brzinu i ako nema nikoga iza mene usporim, ako ima, dam mu po gasu.

Znam kako je početnicima kada se uključuju na auto-put pa se trudim da im što manje smetam.
 
U interesu svih nas je da se ovaj uključi što bezbolnije i bez mnogo kočenja.

Ja ako ne mogu da pobegnem levo, a vidim da ću mu smetati ako ne promenim brzinu i ako nema nikoga iza mene usporim, ako ima, dam mu po gasu.

Znam kako je početnicima kada se uključuju na auto-put pa se trudim da im što manje smetam.
Apsolutno. I ja se tako ponašam. Samo sam hteo da kažem da je prihvatljivo da ti, koji voziš autoputem, ne primetiš uvek konflikt sa nekim ko se uključuje (gledaš ispred sebe, eventualno i iza i traku pored, a ne po sporednim putevima) dok za ovog koji se uključuje to nije prihvatljivo. On tebe mora da vidi i da bar pokuša da te ne iseče prilikom uključenja.

Takođe, teže je tebi da primetiš da ćeš imati konflikt sa nekim ko se uključuje. Tvoja brzina je obično konstantna a on ubrzava prilikom uključenja (pa sad neko udari po gasu a neko lagano) i teže je tebi da pročitaš njega nego on tebe.
 
E to sam se i ja lično uverio, prvi put na toj petlji, smanjujem brzinu na 60 i osećam centrifugalnu silu, auto na granici da bočno prokliza. Bukvalno mora da se smanji brzina na 40, radijus krivine je takav nažalost (ne znam zašto su ovako odradili).
Čim se izađe iz te krivine, ograničenje je 60.
 
Prevrtanje se dešava i kad cimneš volan ili kad naletiš na ivičnjak, ne moraš uopšte da juriš. Pre neku godinu u Mišarskoj, u zoni usporenog saobraćaja lik je prevrnuo auto, a nije išao preko 30. A ovde u zaustavnoj stoji neki parkiran u kontra smeru, tako da je verovatno došlo do kontakta.
 
Ne moraš, šta više u prekršaju si jer u leoj traci ne smeš da voziš, osim ako pretičeš.

No, to je za mene osnovna kultura, šta više, jednom me je i spasila jer se lik uključivao prevelikom brzinom i uopšte nije gledao ko dolazi.

Ja sam polako krenuo da se prestrojavam u levu traku, pa sam dovoljno pobegao u trenutku kada se on uključivao.
Ako se ne varam, to su pominjali sa nekim skorijim izmenama zobsa, kada i pravilo rajsferšlusa. A da li je to preporuka ili pravilo, nisam siguran.
 
Vrh