Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Nije nešto vau ni to da 25 kilometra od centra Beograda ljudi umiru od za gradsko područje Beograda lakših slučajeva rešivih hitnom pomoći tipa infarkt. Zato što hitna pomoć ne-do-la-zi!

Jedna od glavnih karakteristika kvaliteta reda vožnje je njegov raspon od prvog do poslednjeg polaska, koja određuje kompletan kvalitet života. I ta udaljenija naselja su upravo daleko ugroženija, nego da Zvezdara i Novi Beograd ostanu bez noćnog prevoza.

Ako bi se skinulo par dnevnih za par noćnih polazaka, vrlo mnogo bi se poboljšao kvalitet života u jednom, recimo, Ripnju.
Ripanj ima odlične autobuse sa klimom, a ova ostala naselja u Bg-u sve neke kante, a klima 0.
 
Ja bih samo da se ubacim na kratko i da kažem da, nakon dve vožnje sa 313, svaka čast svim putnicima koji je svaki dan koriste. Vozila su katastrofa, vozači kao da voze krompire, red vožnje je nula, a putnika koliko hoćeš.
Pod hitno je potrebno dodati NOVA i DODATNA vozila na liniju i obučiti vozače da voze normalno. Ovo je neverovatno da vozač kreće sa stanice dok ljudi stoje na vratima, a ona se još uvek zatvaraju, kao i to da kreće dok se ljudi još kreću po vozilu - u onakvim kombijima to uopšte nije bezazleno. Zbog takve vožnje u par navrata sam imao osećaj da ću negde izvrnuti ruku pokušavajući da se pridržim, malo brat je udario glavom u šipku jer kr**** koči nenormalno + menjač je za otpad jer cima vozilo.
U suštini, ko ima želju za zabavnim parkom, neka sedne na 313, jer takva vožnja mu je zagarantovana.
 
Ja bih samo da se ubacim na kratko i da kažem da, nakon dve vožnje sa 313, svaka čast svim putnicima koji je svaki dan koriste. Vozila su katastrofa, vozači kao da voze krompire, red vožnje je nula, a putnika koliko hoćeš.
Pod hitno je potrebno dodati NOVA i DODATNA vozila na liniju i obučiti vozače da voze normalno. Ovo je neverovatno da vozač kreće sa stanice dok ljudi stoje na vratima, a ona se još uvek zatvaraju, kao i to da kreće dok se ljudi još kreću po vozilu - u onakvim kombijima to uopšte nije bezazleno. Zbog takve vožnje u par navrata sam imao osećaj da ću negde izvrnuti ruku pokušavajući da se pridržim, malo brat je udario glavom u šipku jer kr**** koči nenormalno + menjač je za otpad jer cima vozilo.
U suštini, ko ima želju za zabavnim parkom, neka sedne na 313, jer takva vožnja mu je zagarantovana.
Upravo se vozio na 313 sa Sprinterom 70034, minibus je odličan za svoju pređe u kilometrazu (459 hiljada). Primetio sam da vozač otvara vrata pre nego što se uopšte i zaustavio, kao nekada stariji vozaci Kosmaja na Ikarbusima i Mercedesima.
 
Eh Vinča okasnio si, Sprinteri su tu od pre nedelju dana/dve, samo kao zamena, jer Iveco koje teraju od prvog dana, pa recimo ne postoji način da vam opišem njihovo stanje, kad ih neizbežno budu vratili, fotografisaću ih...


Sinoć gledam 309L nešto pre ponoći saobraća, linija koja je konstaktno prazna i ne vodi nigde, a 313 na kojem saobraćaju ukupno dva vozila (juče jedno jer se drugi isključio oko 16h) ima poslednji polazak u 20h. NE POSTOJI linija da ja znam da završava red vožnje u 20h
 
313 дати другом приватнику, нпр Барбадосу који је већ на потезу 300 (308).
Такође приватизовани ГСП-ове линије 44,60(Л),67,68,76,82, па чак можда 87 и 87А. ГСП-у вратити 89 најмање. Остало не знам.
 
Није ми јасно зашто 313 није понуђена на прошлогодишњем тендеру, нити из ког разлога је дата и остављена Ласти која нема додирне тачке са Лештанем, Калуђерицом а камоли Миријевом
 
313 дати другом приватнику, нпр Барбадосу који је већ на потезу 300 (308).
Такође приватизовани ГСП-ове линије 44,60(Л),67,68,76,82, па чак можда 87 и 87А. ГСП-у вратити 89 најмање. Остало не знам.
Ево овако: Све двоцифрене да држи ГСП, све троцифрене приватник и проблем решен.
Или још боље: Све линије да држи ГСП, Престо неке линије или поласке потеза 400, Думеко и Барбадос неке линије или поласке потеза 700 и Сага 309 + неке поласке потеза 300.
 
Стрела је на 73 сасвим ок, сећам се док је ГСП држао линију на терминусу у Батајници долазе сва жива возила потеза 700, а 73 су се искључила 4-5 возила узастопно и није било 73 сат времена па сам отишао на Соко, а то је био период 21-22 часа. Једино што на линији има појединих баксуза возача као нпр дотични маторац са 70295 иначе ред вожње се поштује.
 
44,60(Л),67,68,76,82,87,87А приватизовати из разлога јер су слабије линије које раде са мало возила, а приватници би сасвим сигурно побољшали интервал тих линија. Уз 89, ГСП-у бих вратио 53 сигурно као соло линије, а дао бих им и 57 јер ми ужасно на живце иду возила са дисплејом 057.
 
Ako će da pojačavaju linije kao što su 57, neka hvala. Ako će da bude i kao sa 313, još jednom neka hvala.​
 
44,60(Л),67,68,76,82,87,87А приватизовати из разлога јер су слабије линије које раде са мало возила, а приватници би сасвим сигурно побољшали интервал тих линија. Уз 89, ГСП-у бих вратио 53 сигурно као соло линије, а дао бих им и 57 јер ми ужасно на живце иду возила са дисплејом 057.
То ако се укину оне идиотске 4 зоне приватника.

Зглоб мора и на 53 и на 89 јер Видиковац, Певац, Лабудово, Церак и Жарково више нису вукојебине.
 
Da se ukine više 60L i samo ta da se spoji sa 60 i postane klasična 60-ica, da se ne komplikuje.

30 vratiti GSP-u.
76 i 87 moraju da imaju najmanje 2 vozila ceo dan, ovako su užasne po pouzdanosti.
68 da najzad pauzira i na Zelenjaku, 67 da pauzira isto ili da ide do Vuka, ukinuti EKO 1 glupost.
Samo pouzdani privatnik pa onda možemo da razgovaramo o mogućoj privatizaciji 67, 68, 76 i 87.
57 ili Barbados/Dumeco ili gsp.

26 da se privatizuje.
78 mora da ima zglobne autobuse makar na 45% polazaka.
74 ili promena pogona ili privatnici opet.
25 ili privatnici ili da se sklone higeri.
89 vratiti GSP-u i da ima zglobne autobuse na makar 40% polazaka.
53 bih ostavio Dumeco za sad.

Pošto puno autobusa poseduje strela, ne mogu primeniti model skoro sve linije da ima GSP uz pomoć privatnika na nekoliko polazaka (maksimalno 50%) kao što je bilo do 2015. godine.
Mada fokus treba biti GSP isključivo dvocifrene linije.
 
Треба вратити поделу линија на ГСП+приватник на истој линији АЛИ да се зглобне линије деле приватним и ГСП зглобовима, исто тако и за соло. У изузетним случајевима као што је то 52 треба да остане онако како сада јесте и како је некада било - зглоб ГСП соло приватник. И оставити само 4 приватника а то су Думеко, Престо, Сага и Барбадос и нико више. СНСтрели нека потез 800 и 900 и ништа више нити даље од тога.
 
Uostalom GSP nikada 20+ godina unazad nije držao sve dvocifrene linije u potpunosti sam, a bogami ni sad. Ili je bilo 50/50, ili 100% privatnik. Ja mislim da ne postoji linija od početka 2000-tih pa do danas, a da nije prošla kroz ruke privatnika. Jedino ja mislim da nisu 38,44 i 76.
 
Ljudi, isto je da li išao privatnik ili GSP ako nema sistema kontrole i ako je truo sistem. Ništa više ovde ne funkcioniše kako treba jer je kadar politički postavljen. Nakon smene vlasti raskinuti sve ugovore i krenuti od nule, garantujem da bi smanjili troškove za 30-40% od čega bi se uzeli autobusi za GSP, platili domaći vozači i uspostavio kvalitetan prevoz. Paralelno sa tim, kroz par godina mudrog planiranja, širiti mrežu tramvaja i BGvoza sa novim vozilima, ubrzavanjem i novim koridorima čime bi se dobar deo putnika prevacio na ove vidove, a oslobodio veliki broj autobusa za prigradske usluge feeedovanja ovih sistema. Nakon toga metro kad se izgradi.

Ali prvo promena sistema, pa sve ovo može
Pod ovom upravom samo može gore da bude
 
Не слажем се. Само 4 приватника треба да остану, остали никако. Не може се назавати нико нормалним превозником који има страћару у Доње Бријање где паркира и одржава соло аутобусе у малтене блату, као не могу зглоба одржавати. И није уопште исто. У ГСП-у постоји контрола за разлику код приватника. Чак и када дође до смене власти верујем да се нова власт неће одмах бавити јавним превозом, или је једноставно неће бити брига једно време, осим трола и Двојкокруга. За почетак да ГСП буде поново у већини, а онда 90% уз 4 приватника која сам навео, променити колор шему возила (никада нисам био за црвену нити сам за немањићко плаву), вратити означавање онако како доликује и то је то. И обавезан писхотест за све возаче свих превозника као и редовне контроле, по могућству ненајављене на окретницама, у гаражама и особља. Ограничити Законом радно време возача на максимум 8 сати и обавезних 2 дана спојена слободно код свих. Возила да се више не набављају из Турске ма колико солидна била и то је то.
 
Ljudi, isto je da li išao privatnik ili GSP ako nema sistema kontrole i ako je truo sistem. Ništa više ovde ne funkcioniše kako treba jer je kadar politički postavljen. Nakon smene vlasti raskinuti sve ugovore i krenuti od nule, garantujem da bi smanjili troškove za 30-40% od čega bi se uzeli autobusi za GSP, platili domaći vozači i uspostavio kvalitetan prevoz. Paralelno sa tim, kroz par godina mudrog planiranja, širiti mrežu tramvaja i BGvoza sa novim vozilima, ubrzavanjem i novim koridorima čime bi se dobar deo putnika prevacio na ove vidove, a oslobodio veliki broj autobusa za prigradske usluge feeedovanja ovih sistema. Nakon toga metro kad se izgradi.

Ali prvo promena sistema, pa sve ovo može
Pod ovom upravom samo može gore da bude
Otkad ja to pričam. Da su se na vreme raskidali ugovori i ulagalo u nove garaže i vozila GSP-a, ne bi nijedan privatnik bio potreban. Mada da se ja pitam, ja bih ih oterao i po cenu redukcija. Pa polako.
 
Најбоље би било да приватника уопште нема.
Нажалост, не може се без Стреле. Имају много возила, отели су много линија. Колико би се само линија смањило и редуковало када би се Стрела избацила.
 
Ван потеза 800 и 900 немају шта да траже. Зато ГСП треба да се прошири.
 
Да су отели један потез па да може нешто да се промени, али имају чак три потеза (100,600,700), тако да баш треба времена да се то промени.
 
Vrh