Šta je novo?

Tramvaji


Ovja lik je idoti ako niste znali
Ej replike vozila
Presrecanje satro nije bezbedno
A linija treba da slavi 1929-2029 jubilej 100 god kruga dvojke on bi da to poništi st*** hlaorisana
 
Ako sam dobro procitao sad,(ili neko da mi objasni),ja ako bi isao npr od ekonomskog fakulteta do kalemegdana,ja moram da idem dvojkom do beton hale, a pa tamo presedam na neki drugi tramvaj ili satl vozilo?I razumeo sam da ce ispod setalista ici to vozilo?
 
Da ne pričamo koliko je krak važan kao rezerva i za izlazak na linije i povratak u garažu. Ovo neće proći i tačka. Samo moramo da budemo u pripravnosti da ne muljaju nešto dok je raskopana Karađorđeva.

Može se angažovati privatna firma koja će u slučaju bilo kakvog zastoja podizati tramvaje teškim mobilnim kranovima (kojima upravlja firma čiji je vlasnik suvlasnik firme vlasnika ćerke firme), stavljati ih na kamione ćerke firme kojima će ih prevoziti u depo odakle će ih sa kamionskih prikolica spuštati druga firma, ćerka ove prve firme koja diže tramvaje. Oštećenu mrežu nakon ovakvih akcija krpiće firma kuma suvlasnika druge firme čiji će brat sa svojom firmom organizovati autobuski prevoz tokom trajanja radova. Kako je neizbežno oštećenje kolovoza i šina tokom ovakvog drndanja biće tu mesta i za firme baba, tetki, švalerki i sl 🤡🤡🤡
 
Nije bezbedno, a bezbedno je na Trgu Bana Jelačića u Zagrebu koje je 1000 puta prometnije mesto. Verujem da ima na stotine takvih primeraka u Evropi, ali samo kod mas je nebezbedno.​
Na koliko mesta je uobičajena slika pešačka zona na izbrdici, sa sve tramvajima? Ne branim ovde dotičnog već samo pitam informaciono.​
 
Koliko glupa vlast realno, samo sebi pucaju u nogu, opada im popularnost i još prete da će da donesu odluke koje građani ne podržavaju i koje će im još vise oboriti popularnost
Pa oni sad bukvalno idu na ono da znaju da du prešli tačku mogućeg povratka u rikverc, pa zato gledaju da kad već idu napred, da idu na što veću štetu.

Naravno da ne može. Kažem, dobra je vest što se menja plan iz dana u dan. Realno, prave problem gde ga nema, samo zbog kafića i fontane. E pa ne damo Parisku.
Zamišljam fontanu koja bi plavila i čiji sadržaj bi išao ka dnu ulice i potencijalno Pristaništu.

Ja ne mislim da je to popuštanje, jer je na konferenciji za medije još kad je predstavljao Bozankaye rekao, parafraziraću: "A taj krug dvojke ćemo da sasečemo [ne i ukinemo] i premostićemo nekim drugim vozilima [koja mogu biti ti stari tramvaji / šatl vozila]". Tako da je vrlo moguće da nimalo nisu popustili u odnosu na taj originalni plan.​
Sasecanje kruga je isto što i ukidanje kruga. Krug dvojke se sa originalnom zamisli ukida, ali ne i sama linija 2.

Moguće. U svakom slučaju ne smemo da dozvolimo da pokvari nešto što nije pokvareno. Moja baba je imala izreku za takve - ne zna šta će od besa.
👍

То је још један бесмислени предлог, перфидни(провидни) покушај “решења”.
Пента је намерно, постепено обесмишљавање 2, како би се укинула.
Који је смисао преседати са обе стране?! Шатл? Па имамо трамвај!
А онда ће да кажу, укидамо, нема путника. 11 упорно игноришу и губитак везе Дорћола и НБГ. Небезбедан одједном? Још само да убаце малу децу и бебе као аргумент.
ПОЕНТА 2,11 ЈЕ САВРШЕНО ПОВЕЗИВАЊЕ САВСКЕ И ДУНАВСКЕ ПАДИНЕ и других делова града.​
НЕ ПРИСТАЈАТИ!
Ja se baš obradovao što ću Pariskom moći da se provozam novim tramvajima jer su se pohvalili kako je Turčin superiorniji u odnosu na Španca pošto može da ide duž čitave trase, kad ono...​

Ako sam dobro procitao sad,(ili neko da mi objasni),ja ako bi isao npr od ekonomskog fakulteta do kalemegdana,ja moram da idem dvojkom do beton hale, a pa tamo presedam na neki drugi tramvaj ili satl vozilo?I razumeo sam da ce ispod setalista ici to vozilo?​
Možeš da ideš u kontra smeru, preko Nemanjine, Slavije, Vukovog spomenika i Dorćola, pa kod raskrsnice sa Pjarona de Mondezira da izađeš jer si kod Kalemegdana. Ako ti treba Gornji deo istog, hvataš šatl EKO 2.​
 
Na koliko mesta je uobičajena slika pešačka zona na izbrdici, sa sve tramvajima? Ne branim ovde dotičnog već samo pitam informaciono.​


Meni pada na pamet Leidsestraat u Amsterdamu, nije baš bukvalan primer brdašca sa kojeg se tramvaj spušta, ali u ovom slučaju tramvaji se penju iznad kanala i imaju odjednom veliki spust kada ih pređu i tako nekoliko puta.
Ceo Ledisestraat je pešačka zona, pritom dosta uža nego Pariska.

Nešto sa Flickr-a gde to prikazuje


 
Šta je bolje, ovo rešenje sa dva žlje*******a za jednokolosečnu prugu, ili kao kod nas jednožlje*******no?

Ovaj primer me podseća nekako više na Beogradsku, mada i ona i Pariska idu pod nagibom (ne idu ravnim terenom), tako da je to OK i pokazuje da ipak nije nebezbedno i neizvodljivo.​
 
I u Lavovu isto ide tramvaj kroz pesacku zonu
Screenshot 2025-08-15 at 15.46.12.png
 
@kopmania
Poenta mog posta je postojanje pešačke zone na uzbrdici sa sve tramvajima tuda, ako je tvoj post odgovor na moje pitanje.​
 
Aman ne treba nam pešačka zona u Pariskoj niti bi uopšte imala smisla i bilo kakve smislene sadržaje.

Treba samo se strpiti još malo dok se ovi smene i lako ćemo posle, bar nećemo morati da se rvemo sa upravom debila koji mrze ovaj grad i nas. U krajnjem slučaju čak i ako uspe gmaz da ukine nešto dok je još na vlasti, vratićemo sve u prvobitno stanje kad ih najurimo.
 
Aman ne treba nam pešačka zona u Pariskoj niti bi uopšte imala smisla i bilo kakve smislene sadržaje.​
To je druga stvar. Ja se ovom prilikom nisam osvrnuo na taj apekt koji se naravno podrazumeva.
Treba samo se strpiti još malo dok se ovi smene i lako ćemo posle, bar nećemo morati da se rvemo sa upravom debila koji mrze ovaj grad i nas. U krajnjem slučaju čak i ako uspe gmaz da ukine nešto dok je još na vlasti, vratićemo sve u prvobitno stanje kad ih najurimo.​
Čak i kada nešto sa tog spiska koji nam ostavlja u amanet, a po kojem će biti upamćeniji nego po bilo čemu drugom, to neće biti zato što je uradio vraški dobar posao, nego zato što je besmisleno bakćati se vraćanjem u prvobitni položaj.​
 
Što bi bilo besmisleno, pa samo se vrate šine duž trase starih baštica. Pogotovu tamo na izolovanoj trasi kod Andergraunda.

A inače nije post bio upućen direktno tebi, nego kažem generalno. Više je kao rekacija u smislu "ma ljudi bre, nećemo mu dati, a i da smandrlja nešto, poništićemo mu to posle".
 
Трамвај и пешачка зона не сметају једно другом.
Али, са друге стране, укидати саобраћајницу када их и тако има недовољно мислим даје злочин типичан за СНС епоху. Они другачије не знају да раде.
 
Трамвај и пешачка зона не сметају једно другом.
Али, са друге стране, укидати саобраћајницу када их и тако има недовољно мислим даје злочин типичан за СНС епоху. Они другачије не знају да раде.​
Imati veliku pešačku zonu u centru samo zato što je tako po belom svetu, i to da ona bude bez metroa i drugih alternativnih vidova transporta je zločin sam po sebi.​
 
Kakvi idiotski izgovori, "tramvaj nije bezbedan na strmoj pešačkoj zoni", jel tolika mudrost postaviti jednu zaštitnu ogradu duž baštice? "Tramvaj se ne vidi dobro od krivine Kalemegdana", a ta šatl vozila i replike bi se možda videli bolje? A ja se odlično sećam da je ova debilčina pre par meseci rekla da planira biciklističku stazu na strmoj tramvajskoj trasi u Pariskoj, i to bi onda bilo vrhunski bezbedno rešenje, i za bicikliste i za pešake koji cirkulišu svuda okolo? A i ta pešačka zona je boleština živa, čak i da pored nju ostanu dvojka i jedanaestica Dorćol će dobiti još gore gužve nego što su danas, Venizelosova i Cara Dušana će postati začepljene skoro ceo dan ako se ukine drumski saobraćaj kroz Parisku. A i tranzit oko Kalemegdana će se potpuno obesmisliti, jer će se kod Zoološkog Vrta formirati levak, i onda ni tramvajska okretnica pored neće moći da funkcioniše normalno sa tolikim povećanjem saobraćaja kroz Bulevar Vojvode Bojovića, skoro svi automobili će se iz Pariske preliti u nju. Štetočinski domino efekat.

Liniju 11 ni ne spominje kao da nema nameru da je uopšte vraća posle završetka Karađorđeve. Katastrofu koja bi nastala ukidanjem jedine alternativne trase za 7 i 9 svake druge nedelje kada je Nemanjina neprohodna da i ne spominjemo, videli smo kako je bilo tokom celog juna. Ne, ne, ovo mu ne sme proći ni po koju cenu, kako smo sprečili da onaj prethodni bolesnik ukine javni prevoz u Kralja Milana tako ćemo morati i ovo. Većina putnika dvojke i silazi na stajalištu Knez Mihailova onda kada se ne voze do Vuka ili 2-3 stanice po Paliluli i Dorćolu, a Smradula planira da ih ostavi u podnožju Kalemegdanskog Platoa i onda tera da pešače uzbrdo ili presedaju na neki šatl od kojeg na kraju neće ni biti ništa poznavajući ih, a pruga počupana i naprdnjački gangsteri na njenom mestu već raširili svoje kokainske jazbine tj. lokale. Neće moći, bagro ! Sledeći skup protiv ukidanja dvojke treba održati na Bežanijskoj Kosi, hlorisani dijabolik je posebno osetljiv kada vidi proteste blizu svoje nelegalne vile, par puta je i kukao zbog toga na svojim psiho-konferencijama.

Ovolika divljačka mržnja prema Beogradu i njegovim građanima nije viđena još od nacističkog bombardovanja 1941.
 
Poslednja izmena:
Kaže Gangula neće se ukidati linija 2, nego će ići od Kalemegdana do Pristaništa. A Pristanište i Kalemegdan kroz Parisku će povezati "replike starog tramvaja" ili "šatl vozila". Kaže zbog strme ulice nije bezbedno da tramvaj ide kroz pešačku zonu, već mora manje vozilo. Ovo je dobar znak, vidi se da popušta, tako da ovo sigurno neće da im prođe. Naravno 11 i drumska vozila se i ne pominju.
Ето зашто је било глупо стављати фокус на саму линију а не на саму пругу.
 
Neka zatvore Parisku za redovan saobraćaj i nek puste pešake. Naprave semafor koji bi se aktivirao nailaskom tramvaja.

Rešen problem.

Zapratite i lajkujte za još praktičnih saveta.
 
Beograd ima sasvim dovoljno kilometara pešačke zone, Skadarlija, Knez Mihailova, Obilićev Venac, okolne uličice. Pariskoj pešačka zona ne treba, niti bi najveći broj ljudi uopšte pešačio po onoj strmini.

Saobraćajno zagušenje se rešava modernizacijom javnog prevoza i infrastrukture, a ne presipanjem iz šupljeg u prazno, zatvoriš za drumska vozila jednu prometnu saobraćajnicu i udvostručiš gužve u najbližoj susednoj, nekada i celom kraju, a u ovom konkretnom slučaju bi to bio ceo Bulevar Vojvode Bojovića, ceo Dorćol i pola Savskog Venca.
 
Poslednja izmena:
Ако им је до пешака, нек нормализују трасе Карађорђева-велике степенице и Карађорђева-мале степенице, Кула Небојша-Доњи град и путању дуж Војводе Бојовића од пасареле до Париске.
 
Vrh