Šta je novo?

Zlatibor

Moj topli savet svim članovima grupe je da pre nego što budete hteli ući u ovu financijsku avanturu posetite Facebook grupu: NEKRETNINE ZLATIBOR

Realan ROI je 25-30 godina, a ne onako kako labudan priča.

I ne, nisam ja BG rentijer kao što će on da pomisli, iskreno zadnju puta sam bio u BG pre 10 godina, nemam apsolutno nikakve veze s tim gradom...

Ja sam neko ko je (nažalost) uložio previše novca u Zlatibor dok je on na nešto ličio i to mi je najgori financijski potez.

1.jpg




2.jpg




3.jpg




4.jpg
 
A kada se neko pojavi čak i sa malo keša onda je to trka ko će mu šta uvaliti:

5.jpg




Moja predviđanja za Zlatibor:
- naselje će se idalje širiti i betonirati kao rak rana jer će ljudi kupovati za sebe ili u uverenju da je to dobar biznis jer nisu dovoljno upućeni
- oni koji iznajmljuju će sve više raditi na crno da bi mogli nešo da zarade pri iznajmljivanju za 25-35€ u sezoni (osim NG praznika, tada će dodati 10-20€ na cenu za grejanje)
- u plusu pri iznajmljivanju će biti samo oni koji tamo žive, za tu cenu dnevnog najma nemate računice da plaćate čistačicu i agencijsku proviziju
- hotela će biti sve više i uvek će biti lepo popunjeni, imamo jaku dijasporu koja si to može priušitit. Strani gosti će idalje preferirati hotele, turističke agencije isto
- biti će nepodnošljive gužve, sve više ljudi imaju svoje apartmane, sve više automobila i pešaka a ulice bez trotoara
- najbolji biznis tamo je brza hrana, a u ekstremno velikom proftu će biti i svi trgovački lanci kao i do sada (MAXI, Univer, LIDL i dr.)
- dobro će da žive i stovarišta građ. materijala, firme za iskop, fasaderske firme, gvožđare i sl.
- investitori će idalje da mlate lepu lovu, viđam radnike iz Turske, Albanije, Bliskog istoka
 
Poslednja izmena:
@Arcus
Иако сам ти лајковао постове, морам и овако да ти се захвалим на објективном приказу догађања на овој нашој лепој планини.
 
Bio sam danas tamo, odvoze smece a i gradi se mesto za reciklažu koja im neće smetati, pored toga se kopaju cevi za vodovod od susice do ZL, i radi se na kanalizaciji kod Zove
Na žalost u današnje vreme ima mnogo propalih i dokonih BG investitora i rentijera (i njihovih ko muve dosadnih sendvič botova po forumima) koji bi veliku lovu da zarade a da ne urade ništa lepo za naš prestoni grad, čak šta više unakazili su ga užasno ružnim i nefunkcionalnim zgradama, praveći kanjone bez svetlosti i provetravanja. I što je svojstveno sitnim palanačkim dušama sad im kriv Zlatibor koji doživljava svoj procvat pa neretko ubacuju razno razne fotomontaže ili prosto pišu lažne komentare ispod slika!
Svaka ti čast na komentaru koji ovo razvejava!

Odmah posle takvih nastupaju tzv "realisti" koji se kao žale na slab ROI i skupe kvadrate (doduše ovo zadnje retko spominju jer znaju da povećanje cena na Zlatiboru ima veze sa povećanjem turista!), ali eto kao i slab pokušaj @Arcus sa nekakvim cenama za često nekategorisane apartmane u rangu 1*, 2* (max 3*) i nekakvih minijaturnih "spa" centara i bazena od 100-ak kvadrata, gde kad malo jače zaplivaš lupiš glavom o susedni zid, a da ne pričamo o opasnosti da skočiš u bazen minijaturnih dimenzija :cool: ...i koji se u najslađim i najlepšim snovima mogu podvesti pod 3.5* max!
Ali čak i takav pomenuti smeštaj uz dobru organizaciju, jedan pravilan i ozbiljan pristup gostu, i tzv "gajenje" tog gosta iz sezone u sezonu, što svakako mora znati svaki onaj koje se makar i drzne da se bavi ugostiteljstvom ako uopšte želi da mu se gosti vraćaju, donosi oko 5 do 6.000 eura godišnje na bazi najma. ovo je proverena informacija! Za takve apartmane sasvim zadovoljavajući ROI od 15-ak godina. Ali ponavljam, sa takvim kategorijama smeštaja se NE MOŽE sedeti u nekom od kafića, vrteti pakla cigara i slamčica u ustima i čekati da para padne sa neba! Bez obzira što i oni sasvim lepo prolaze svim onim danima kada se na Zlatiboru traži krevet više...

No dobro, pored toga što će i oni dobro proći, treba to u neku ruku odvojiti od smeštaja sa 4* i 5*, i ekskluzivnim razvojem koji čeka Zlatibor u bliskoj budućnosti. Svakako je potrebno sve vreme držati lokalne opštinske organe na oku da kojim slučajem ne uspore ili pod uticajem sitnih palanačkih investitora (kako BGD, NS tako i onih gedžovana koji bi da grade po Zlatiboru) ne umanje vrednost ovoga, odnosno hrabriti ih kao što su uzeli kredit za Gold Gondolu koji se u ekspresnom roku isplatio i doneo višestruku zaradu, da isto tako nastave sa tzv kapitalnim investicijama kao što su Aerodrom, Golf tereni, Sportski tereni i dr. Samo ubrzati sve ono što su već ucrtali i upisali u urbanističke projekte i planove. Apel na opštinske organe da formiraju neku komisiju koja će davati dozvole samo estetski lepim projektima u planinskom duhu, i što pre preraditi postojeće ružne fasade na onih par zgrada u centru

Bitno je da su svi hotelski i ozbiljno kategorisani kapaciteti prepuni, da je značajan rast stranih turista (40%!), a sa daljim razvojem i slab IQ može pretpostaviti do kakvog će buma u ekskluzivi uskoro doći! 🚀🥂
 
Poslednja izmena:
Odmah posle takvih nastupaju tzv "realisti" koji se kao žale na slab ROI i skupe kvadrate (doduše ovo zadnje retko spominju jer znaju da povećanje cena na Zlatiboru ima veze sa povećanjem turista!), ali eto kao i slab pokušaj @Arcus sa nekakvim cenama za često nekategorisane apartmane u rangu 1*, 2* (max 3*) i nekakvih minijaturnih "spa" centara i bazena od 100-ak kvadrata, gde kad malo jače zaplivaš lupiš glavom o susedni zid, a da ne pričamo o opasnosti da skočiš u bazen minijaturnih dimenzija :cool: ...i koji se u najslađim i najlepšim snovima mogu podvesti pod 3.5* max!

Možda jesu apartmani sa samo 3* ali takvih apartmana imate na hiljade. Uostalom cene iznajmljivanja govore sve, posetite FB grupu pa se uverite.

Samo na Zlatiboru u celoj Srbiji možete iznajmiti stan od 40-50m2 star manje od tri godine i fantastično sređen sa besplatnim spa za 30-35€. To nema nigde više u Srbiji!

Broj gostiju raste linearno ali broj apartmana raste eksponencijalno. Pa nema ni 300m od gradilišta do gradilišta, i to su sve objekti visoke spratnosti sa minimum 30-50 stanova a ima objekata sa 70-100 stanova.

Hoteli će biti puni i poprilično skupi još neko vreme a kako se broj hotela i kapacitet bude povećavao tako će i oni da pojeftine baš kao i apartmani, samo polako.
 
Šta "samo polako"!?!? Upravo zato je i osmišljen razvojni plan, da se to što u neznanju (ili ne daj Bože "da komšiji crkne krava"!) priželjkujete ne bi desilo...morate to znatno više uzeti u obzir inače vam diskusija gubi svaki smisao i dobija obrise "što je babi milo to joj se i snilo"!
Ali čak i kad bi samo autoput ostao od kapitalnih ulaganja razvoj bi bio strahovito jak, u svim kategorijama, samo zbog autoputa...a nastavak od Požege je već najavljen!

Ovo za hotele neću ni da komentarišem, oni su već svi popunjeni pre svih sezona i praznika znatno unapred. A takođe treba bar malo pratiti da se svi kongresi, seminari, skupovi, tim bildinzi održavaju van sezona koji isto pune hotele na max! Pa treba dalje znati da se grade novi takvi centri upravo zbog velikih potreba i zahteva...opet kažem i deonica do Požege je promenila, a ostatak autoputa do samog Zlatibora i dolazak za 1,5 čas iz Beograda će KOLOSALNO promeniti dosta toga
 
Apel na opštinske organe da formiraju neku komisiju koja će davati dozvole samo estetski lepim projektima u planinskom duhu, i što pre preraditi postojeće ružne fasade na onih par zgrada u centru
🥂

Malo je kasno da sada apelišete u opštini, dozvolili ste mnogima da rade koliko hoće i kako hoće i sada bi da diskutujete. Posle j**** nema kajanja.

Niste smeli dozvoliti Pekoviću i sličnima da naprave koji sprat više, niste smeli dozvoliti Satelitu da napravi dvorac Super Marija na Obudojevici, niste smeli dozvoliti ovu prelepu Pečurku od zgrade u centru, niste smeli dozvoliti staklene stene na fasadama... ali ste dozvolili. I šta sada, sada ćete da pokušate malo zamazati fasade i to je to?!

Ti stvarno veruješ da će javnim novcem da se prepravljaju fasade u centru?

Mnoge od tih zgrada su napravljene u zadnjih 4-5 godina, fasade su u dobrom stanju, imaju izolaciju, ne optadaju, i sada ćete da radite nove fasade preko ovih?

Hoćete i ovaj prelepi krović na Satelitu da skidate? Pa nema valda smisla menjati neke fasade a ovaj prelepi krović i kule ostaviti...

Satelit.jpg


Pecurka.jpg


Šta "samo polako"!?!? Upravo zato je i osmišljen razvojni plan, da se to što u neznanju (ili ne daj Bože "da komšiji crkne krava"!) priželjkujete ne bi desilo...morate to znatno više uzeti u obzir inače vam diskusija gubi svaki smisao i dobija obrise "što je babi milo to joj se i snilo"!
Ali čak i kad bi samo autoput ostao od kapitalnih ulaganja razvoj bi bio strahovito jak, u svim kategorijama, samo zbog autoputa...a nastavak od Požege je već najavljen!

Ovo za hotele neću ni da komentarišem, oni su već svi popunjeni pre svih sezona i praznika znatno unapred. A takođe treba bar malo pratiti da se svi kongresi, seminari, skupovi, tim bildinzi održavaju van sezona koji isto pune hotele na max! Pa treba dalje znati da se grade novi takvi centri upravo zbog velikih potreba i zahteva...opet kažem i deonica do Požege je promenila, a ostatak autoputa do samog Zlatibora i dolazak za 1,5 čas iz Beograda će KOLOSALNO promeniti dosta toga

Hoćete li razvojnim planom napraviti i trotoare po svim ulicama i omogućiti da se pešaci kreću na siguran način?

Da li je neko od vas opštinara probao gurati dečija kolica od Palisada, Karaule ili Zove do centra?
 
Poslednja izmena:
Kako će izgledati fasada i koji će materijali biti korišćeni na Pečurki? Kako ste smislili da ona izgleda autohtono planinski?

Pecurka.jpg


Dozvolili ste Meridian kladionici da celo prizemlje opaše u crveni lim, da li je to taj planinski materijal i kolor paleta koju ćete nadalje zastupati? Ili možda ova lepa ljubičasta fasada?

meridian.jpg


Hoćete li da skidate staklene stene pošto ima dosta zgrada sa crnim staklenim stenama? Nije baš planinska arhitektura...

Simbioza.jpg


Meni je omiljeni primer ova simbioza u centru:
- u sredini starija zgrada koja ima fasadu od drvenih poluoblica zelenog krova
- levo moderna zaobljena zgrada neprimerenog oblika, krova, materijala...
- desno čuvena Pečurka za koju ne trebam pisati šta sve nije u redu, cela nije u redu

Prava slika hronološkog razvoja Zlatibora! Lep plan, nemam reči, nemojte dalje molim vas!
 

Prilozi

  • Simbioza.jpg
    Simbioza.jpg
    229,9 KB · Pregleda: 28
Arcuse pa šta pišeš sve ovo, labudan te je lepo raskrinkao da si u stvari bgd rentijer/investitor koji čupa kosu zbog opalog mu ROI-a i rente i sad blatiš ovakav nebrušeni dijamant. Kako te bre nije sramota, još slike kačiš da lepo vide i oni koji nisu bili nikad na Zlatiboru ali sve je to u stvari zavesa i maska jer si u stvari ljubomorni bg rentijer opalog ROI-a. I to sad kad je Zlatibor na 1.5h helikopterom i kad je krenuo ultra mega premijum sa 30e/noć ovo sve da pišeš stvarno nema smisla. Ja sam mislio da si arcus tangens a ti u stvari kotangens klasični.
 
Niste smeli dozvoliti Pekoviću i sličnima da naprave koji sprat više, niste smeli dozvoliti Satelitu da napravi dvorac Super Marija na Obudojevici, niste smeli dozvoliti ovu prelepu Pečurku od zgrade u centru, niste smeli dozvoliti staklene stene na fasadama... ali ste dozvolili. I šta sada, sada ćete da pokušate malo zamazati fasade i to je to?!

Ti stvarno veruješ da će javnim novcem da se prepravljaju fasade u centru?
Džaba vam pokušaj lažnog etiketiranja, više niko na te tupave priče "mi iz opštine" ne naseda, jer ih očigledno ovde nema! Ali zato verujemo da ovde vrvi od vas "BIVŠIH ŽUTIH" koji bi sada da solite svima pamet! Međutim i sadašnji i vi bivši ste provaljeni i nadam se da će vas ova lepa studentska mladost i jedne i druge počistiti u istoriju, da se više nikad ne spominjete, ili bar onako "pu, pu ne povratilo se!" 😂 Malo bi da nam unesete smutnju vašim jeftinim politikantstvom tobož jedni druge napadajući, a usput ste se sasvim lepo nakrali i jedni i drugi, i sad se bavite rentijerstvom i investicijama...dangubeći po forumima od previše slobodnog vremena jer vama i vašim šefovima stala prodaja i padaju rente. Pa nije ni čudo jer bi malo ili nimalo da uložite u lepotu BG i NS zgrada a višestruko da dobijete u vaše džepove! (n) Nemojte praviti kanjone cedeći svaki milimetar prostora, često na štetu trotoara i pešaka, već otvorite šlajboke i ulažite u lepše fasade BG i NS, pa će vam se i kupci vratiti. Uglavnom se ovde misli na vas sitne investitore
E to vam je odgovor na vašu drskost i pokušaj etiketiranja nas koji sa strane posmatramo kako nam pre svega uništavate Beograd kao prestoni grad, pa redom Novi Sad i dalje...!!!

Inače za sve dobronamerne forumaše, taj novac je u fondu EXPO za sređivanje centralnih fasada svih važnih turističkih tačaka koje će stranci obilaziti. I uopšte nije slučaj ovih navedenih primera u koje se čovek očigledno ne razume, jer da je čitao PGR znao bi da krovovi mogu biti ili ravni ili kosi, stvar je u pravilnom odabiru završnih fasadnih materijala. Da ima gedžovanstva to ja prvi govorim, jer stvar jeste u stilu, ali im ne dam da zarad pohlepe kojom uništavaju BG i NS ovde nama sole pamet i prodaju m... za bubrege!
Takođe ta "četinar" zgrada nije ružna, već je plac bio mali pa je projektant uradio erkere, ali glavna stvar je u tome što nije završena. Satelit jeste takav kakav je kao da si u Diznilendu, ali on nije u glavnom centru i nije toliko vidljiv (i on se fasadom može srediti ako zatreba), više tu smeta što su umesto stare autobuske stanice stavili onoliki kompleks, i za taj deo se može reći da se više ne može menjati. Ali ajde da sačekamo da vidimo hoće li investitor uspeti bar fasadom da to ublaži, u svakom slučaju moguće je, takvih primera visokih modernih zgrada u zimskim centrima ima po svetu...
avoriaz_station ski.jpg
Japan Naeba ski resort.jpg


Čime dolazak za sat i po? Letećim taksijem?
Koliko će ti trebati da budućih 182km čistog autoputa od BG do Zlatibora pređeš prosečnom brzinom 130km/h? Manje od sat i po...ili računaš prosek vozeći taljige!
 
Poslednja izmena:
Koliko će ti trebati da budućih 182km čistog autoputa od BG do Zlatibora pređeš prosečnom brzinom 130km/h? Manje od sat i po...ili računaš prosek vozeći taljige!

A ti se malo praviš blesav čini mi se, ili se tvoje putovanje do i od Beograda svodi na gledanje u mapu? Ja vozim često sličnu rutu (BG-Užice), i bez dva i po sata nema priče. Do Zlatibora dodaj još 30 minuta. Biće malo smanjeno sa završetkom autoputa, ali ne 50%.
 
A ti se malo praviš blesav čini mi se, ili se tvoje putovanje do i od Beograda svodi na gledanje u mapu? Ja vozim često sličnu rutu (BG-Užice), i bez dva i po sata nema priče. Do Zlatibora dodaj još 30 minuta. Biće malo smanjeno sa završetkom autoputa, ali ne 50%.
Izgleda se ti praviš malo blesav pa bi sve nas da ubediš da kad se završi krak do Zlatibora ne možemo stići za sat i po je ipak tvoj problem. Svugde u svetu, pa i na zapadu, evo recimo u Italiji se naročito vozi taj prosek. Kod nas je on definisan na 130km/h + oko 5km/h tolerancije uz poštovanje bezbednosti i svih propisa! I ne mešaj stvari, jer sad ne pričamo o trenutnom vremenu koje se upravo skratilo na oko 2 sata sa puštanjem deonice do Požege, već o konačno završenom budućem kraku do samog Zlatibora

Ajde da uzmemo i da je 10km u tunelima po proseku 80km/h, pa dodatnih 20km u krivinama sa prosekom 100km/h, a ostalih 152km po 130km/h, opet ćemo stizati za tačno 1h 29min
 
Poslednja izmena:
Smisleno da ti prosek bude 150kmh? Treba da te pustimo da motivišeš klince sa 150km/h do Zlatibora, kao da je malo bilo saobraćajki. Taj ap nije za taj prosek i tačka. A i razlika između normalne i nenormalne vožnje na ovoj deonici je cca pola sata, to ništa ne menja a kamoli da je KOLOSALNO. Tj kolosalno samo raste verovatnoća udesa ako bi neko vozio po tvom savetu.
 
meni je i žao što se toliko trude i lažno umeću drugima njihove projekcije, ali mi se na to ne primamo, no, no...i sa maksimalnom brzinom od 80, 100 i 130km/h po deonicama, znači poštujući sva pravila postižemo uskoro 1h 29min. Stvarno će razvoj Zlatibora biti neslućen i iznenađujući za neke, ali niko im zaista nije kriv što sve uložiše u beograd!?
 
Džaba vam pokušaj lažnog etiketiranja, više niko na te tupave priče "mi iz opštine" ne naseda, jer ih očigledno ovde nema! Ali zato verujemo da ovde vrvi od vas "BIVŠIH ŽUTIH" koji bi sada da solite svima pamet! Međutim i sadašnji i vi bivši ste provaljeni i nadam se da će vas ova lepa studentska mladost i jedne i druge počistiti u istoriju, da se više nikad ne spominjete, ili bar onako "pu, pu ne povratilo se!" 😂 Malo bi da nam unesete smutnju vašim jeftinim politikantstvom tobož jedni druge napadajući, a usput ste se sasvim lepo nakrali i jedni i drugi, i sad se bavite rentijerstvom i investicijama...dangubeći po forumima od previše slobodnog vremena jer vama i vašim šefovima stala prodaja i padaju rente. Pa nije ni čudo jer bi malo ili nimalo da uložite u lepotu BG i NS zgrada a višestruko da dobijete u vaše džepove! (n) Nemojte praviti kanjone cedeći svaki milimetar prostora, često na štetu trotoara i pešaka, već otvorite šlajboke i ulažite u lepše fasade BG i NS, pa će vam se i kupci vratiti. Uglavnom se ovde misli na vas sitne investitore
E to vam je odgovor na vašu drskost i pokušaj etiketiranja nas koji sa strane posmatramo kako nam pre svega uništavate Beograd kao prestoni grad, pa redom Novi Sad i dalje...!!!

Inače za sve dobronamerne forumaše, taj novac je u fondu EXPO za sređivanje centralnih fasada svih važnih turističkih tačaka koje će stranci obilaziti. I uopšte nije slučaj ovih navedenih primera u koje se čovek očigledno ne razume, jer da je čitao PGR znao bi da krovovi mogu biti ili ravni ili kosi, stvar je u pravilnom odabiru završnih fasadnih materijala. Da ima gedžovanstva to ja prvi govorim, jer stvar jeste u stilu, ali im ne dam da zarad pohlepe kojom uništavaju BG i NS ovde nama sole pamet i prodaju m... za bubrege!
Takođe ta "četinar" zgrada nije ružna, već je plac bio mali pa je projektant uradio erkere, ali glavna stvar je u tome što nije završena. Satelit jeste takav kakav je kao da si u Diznilendu, ali on nije u glavnom centru i nije toliko vidljiv (i on se fasadom može srediti ako zatreba), više tu smeta što su umesto stare autobuske stanice stavili onoliki kompleks, i za taj deo se može reći da se više ne može menjati. Ali ajde da sačekamo da vidimo hoće li investitor uspeti bar fasadom da to ublaži, u svakom slučaju moguće je, takvih primera visokih modernih zgrada u zimskim centrima ima po svetu...
Pogledajte prilog 244159Pogledajte prilog 244161


Koliko će ti trebati da budućih 182km čistog autoputa od BG do Zlatibora pređeš prosečnom brzinom 130km/h? Manje od sat i po...ili računaš prosek vozeći taljige!
Нисам сигуран да су ти ово баш најбољи примери, пошто на Златибору немаш урбанистички план, ништа буквално није пратило било каква правила да би личило на једну целину, било величине објеката, фасаде итд.

Што се тиче стизања до Златибора, ако би возио 130км/ч од Београда до Мачката, био би у прекршају 2/3 деонице. Од Уба па све до правца пред Прељином се смењују ограничења од 120 до чак 80. Чак и да занемаримо то, може да буде сат ипо, само ако рачунаш од петље А1 и А2 код Јакова а никако из самог Београда. То ти људи покушавају да објасне већ неколико страница уназад.
 
Нисам сигуран да су ти ово баш најбољи примери, пошто на Златибору немаш урбанистички план, ништа буквално није пратило било каква правила да би личило на једну целину, било величине објеката, фасаде итд.

Што се тиче стизања до Златибора, ако би возио 130км/ч од Београда до Мачката, био би у прекршају 2/3 деонице. Од Уба па све до правца пред Прељином се смењују ограничења од 120 до чак 80. Чак и да занемаримо то, може да буде сат ипо, само ако рачунаш од петље А1 и А2 код Јакова а никако из самог Београда. То ти људи покушавају да објасне већ неколико страница уназад.

Ma znam, zamisli već desetine stranica nas ovde botovi ubeđuju kako nema urbanističkih planova, a ono prvi donesen 2000-ih godina po idejnom rešenju Norvežana, i svi ostali urbanistički planovi od tada su samo blage korekcije i šminkanje tog norveškog. I sad bi hteli da od belog naprave crno, ili bar da ga dobro zacrne, al ih nešto zeza

Što se tiče brzine, ako bi čak uzeli tvoj račun, a nije takav, dobili bi 118km po nekoj srednoj brzini od 100km/h i 64km po 130km/h...izlazi 1h 40min

Čak i tih dodatnih 10-ak min će napraviti veliki skok cena nekretnina i popularnosti Zlatibora kod turista.

Ako kinezi budu gradili kao što grade svoje autoputeve i tunele, može se očekivati završetak oko EXPO 2027
 
Moraju se napraviti veliki aqua parkovi kao slana jezera u tuzli i prosiriti aerodrom poniqve da se rayan i wiz airom dovode turisti iz inostranstva.Na ovolike kapacitete od domacih turista kojih je malo i koji su sirotinja,znamo da je Srbija sirotinjska drzava nema vajde.
 
Ma znam, zamisli već desetine stranica nas ovde botovi ubeđuju kako nema urbanističkih planova, a ono prvi donesen 2000-ih godina po idejnom rešenju Norvežana, i svi ostali urbanistički planovi od tada su samo blage korekcije i šminkanje tog norveškog. I sad bi hteli da od belog naprave crno, ili bar da ga dobro zacrne, al ih nešto zeza

Što se tiče brzine, ako bi čak uzeli tvoj račun, a nije takav, dobili bi 118km po nekoj srednoj brzini od 100km/h i 64km po 130km/h...izlazi 1h 40min

Čak i tih dodatnih 10-ak min će napraviti veliki skok cena nekretnina i popularnosti Zlatibora kod turista.

Ako kinezi budu gradili kao što grade svoje autoputeve i tunele, može se očekivati završetak oko EXPO 2027
Не знам коју деоници ти возиш али Милош Велики има више од пола деонице са нижим ограничењем, сви тунели су на 80, од Уба до Љига је 120, са деловима спуштеним и на 100, као и после око Рудника па до правца ка Прељини где се поново враћа на 130. Пошто сам барем једном месечно на Златибору, где имам кућу, мени је у апсолутном интересу да постоји аутопут до Мачката. Међутим, исто тако ми је у интересу да се то не ради по цифрама које сада плаћамо за км аутопута, као да се гради по Алпима.

Кинези се баш и нису прославили са овим досадашњим радовима по Србији...
 
Не знам коју деоници ти возиш али Милош Велики има више од пола деонице са нижим ограничењем, сви тунели су на 80, од Уба до Љига је 120, са деловима спуштеним и на 100, као и после око Рудника па до правца ка Прељини где се поново враћа на 130. Пошто сам барем једном месечно на Златибору, где имам кућу, мени је у апсолутном интересу да постоји аутопут до Мачката. Међутим, исто тако ми је у интересу да се то не ради по цифрама које сада плаћамо за км аутопута, као да се гради по Алпима.

Кинези се баш и нису прославили са овим досадашњим радовима по Србији...
Nisu se proslavili zato što verujem da je bilo intervencija da neke od domaćih odabranih firmi budu podizvođači! Inače u samoj Kini ovakvi autoputevi su mačiji kašalj za njih i rade ih ekspresno! Recimo deonicu od Požege do Zlatibora mogu da završe za najviše 18 meseci...ali pod uslovom da ih ne ometaju sa raznoraznim kombinacijama. Ali šta da radimo, ne možemo sad zaustaviti celu zemlju zbog politike, da bi nam opet stigli neki slični ! I mi smo izgleda nezreli kao ljudi. Apsolutno se slažem da nikome nije u interesu da plaćamo neke nenormalne cifre za parče autoputa, a i ti koji bi da pelješe narod grdno se varaju da će im to doneti neko dobro na ovom ili onom svetu kao i njihovoj deci, čak šta više uvek bude to obrnuto, uz robiju, narušavanje zdravlja i velike suze! Ali s druge strane bezbednost svih nas koji često putujemo ka Zlatiboru je po meni prioritet...

Moraju se napraviti veliki aqua parkovi kao slana jezera u tuzli i prosiriti aerodrom poniqve da se rayan i wiz airom dovode turisti iz inostranstva.Na ovolike kapacitete od domacih turista kojih je malo i koji su sirotinja,znamo da je Srbija sirotinjska drzava nema vajde.
Već je određeno da će Ribničko jezero dobiti uređenu plažu i postati najviše jezero u Srbiji za kupanje, ali bez obzira na to najavljene su investicije u veliki Aqua park. Takođe u planu je upisan aerodrom pored Zlatibora sa započetim nivelisanjem zemljišta, dok postoji i aer.Ponikve koje se u fazama dovodi u mogućnost ozbiljnog komercijalnog saobraćaja sa Airbus i Boeing avionima.

Inače u prvom delu ove godine skoro svi padaju u turizmu (BG ~3-4%, NS ~20% itd), pa čak i banje...a od većih centara jedini Zlatibor raste preko 7% ukupno i skoro 40% ako se gledaju samo strani gosti! Što je skoro neverovatno i pokazuje koliko je investiciono otporan, koliko ga ljudi cene i vole a stranci otkrivaju, odnosno pokazuje najvažniju karakteristiku za uspešan turizam - lojalne goste koji se opet vraćaju!

Naravno ne treba biti mnogo pametan i pretpostaviti kad se AP završi do kraja i aerodromi profunkcionišu koliki će tek tad rast biti...!
 
Kružni tok kod Lidla (NBGD) - kružni tok Požega (Gorobilje), ovo je vreme kad se vozi brzo tj prosek je 105-6-7 kmh, tj najidealnija situacija, bez ulica, apsolutni svaki milimetar je brza/ap. Brza od kružnog na NBGD-u do spajanja sa ap je ograničenja 50/80 i tu niko živ ne vozi tako sporo zato možemo gledati ovu obeleženu trasu na slici kao ceo komad autoputa. Kad završe do Zlatibora treba dodati nekih 15tak minuta minimum, i eto nas na 1h 45min samo autoputa! To lako pokvari praznična kolona na naplatnoj, par kamion prestiže kamion situacija, radovi, udes, zastoj ...... ALi možemo reći da će vožnje po autoputu kad se završi do Mačkata (min 5god od danas, ili što bi labud rekao vrlo uskoro) biti 1h 45min. I to u idealnim uslovima vožnje po ograničenjima ili sa malim prekoračenjima, tipa u tunelu 90, pre izlaska na ap 100 umesto 80 itd.

Realna situacija, kad je sve čisto, da neko stigne sa Novog Beograda do centra Zlatibora kad se kompletira AP biće cca 2h, možda koji min više.
Ko živi u centru Beograda ili Mirijevu dodaće još 10-30min, takođe i na Zlatiboru nije isto Obudojevica ili Čajetina opet treba dodati min 5min. itd



ap.png
 
Jutros, 08:30h, Petak 11 juli.
Web kamera koja pokriva centar.
Tamo se nešto veoma čudno dešava - još im je mrak, a takoreći usred dana ?
Ipak ... pogledajte datum:

2025-07-11_083036.png



Veoma ažuran turizam :ROFLMAO:

p.s
Ali ipak da im ovi iz Beograda nisu hakovali kameru ?
:pob:
 
Poslednja izmena:
... Brzina od kružnog na NBGD-u do spajanja sa ap je ograničenja 50/80 i tu niko živ ne vozi tako sporo zato možemo gledati ovu obeleženu trasu na slici kao ceo komad autoputa. ...
Ovo je stvarno sramno, da neko predlaže da se vozi brže nego što sme, zar treba omladina da se ugleda na takve pa da juri da bi stigla koji minut ranije na Zlatibor! Sramota!

Treba se držati svih zvaničnih ograničenja + eventualno tolerancije koliko struka dozvoljava a to znači:

Petlja kod Jakova (Beograd) - petlja Prilipac (Požega) 146km = 1h 10min
Petlja Prilipac (Požega) - Zlatibor kružni tok 50km = 50 min
ukupno 2h vožnje BGD-Zlatibor


*alternativa da se zaobiđe Užice u slučaju blokada: Petlja Prilipac (Požega) - Zlatibor kružni tok 54km = 1h
ukupno 2h 10min BGD-Zlatibor
Kad se završi autoput do samog Zlatibora ovo vreme će se skratiti na 1h 30min...a kad bude gotova deonica AP preko Boljara do Crnogorske obale će se sa Zlatibora stizati za oko 2h 30min.
Zlatibor je već sjajno mesto gde se dosta porodica godišnje preseljava u želji za zdravijim životom, a tada će biti centar gde će se mnogi iz regiona koji rade online preseliti sa svojim porodicama
 
Jutros, 08:30h, Petak 11 juli.
Web kamera koja pokriva centar.
Tamo se nešto veoma čudno dešava - još im je mrak, a takoreći usred dana ?
Ipak ... pogledajte datum:

Pogledajte prilog 244316


Veoma ažuran turizam :ROFLMAO:

p.s
Ali ipak da im ovi iz Beograda nisu hakovali kameru ?
:pob:

"Jutros" malo sutra, lepo piše 29.juni u 2h ujutru, odnosno u gluvo doba noći, kad sav normalan svet spava ahahaha...nasmeja me!

Šta će sve dokoni botovi sitnih i propalih BG investitora i rentijera da u brzini umisle i probaju samo da navuku još kojeg naivnog kupca na preskupe a loše kvadrate :ROFLMAO:...ali zato čast beogradskim i novosadskim premijum graditeljima koji imaju stila i na koje ovi neuki mogu da se ugledaju!

A sve vreme ovim sitnima ovde na forumu govorimo da je izlaz u manje pohlepe i više ulaganja u fasade, funkcionalnost, estetiku, bolje završne materijale,...a oni zapeli pred svojim šefovima kriv Zlatibor, pa Zlatibor, odvuče nam sve kupce a tek će kako se novi Razvojni projekat bude realizovao 😂

sitni investitori i rentijeri na aparatima:

Zlatibor main square.jpg
 
Vrh