Aleki37
Higher intermediate
Ona je valjda postala deo 47.Jel trasom 541 postoji danas neki bus?
Ona je valjda postala deo 47.Jel trasom 541 postoji danas neki bus?
Verovatno 504, samo sto je 541 isla od Resnika do Banovog Brda dok 504 ide do Vidikovca.Jel trasom 541 postoji danas neki bus?
Ne znam da li ti je poznato,tu se zel. pruga ukrstala sa tramvajskom.Još interesantnije što se vidi trasa bivše Miljakovačke pruge, odnosno pruge za Požarevac i Zaječar pre izgradnje nove trase.
I više. I dočekala da je mafija uzme pod stare daneMeni je fascinantno što 705 ide istom trasom 40 i kusur godina.
@1111 Koliko se secam i pogon 'Karaburma' je imao par Italijana ili mozda gresim?
296 je bio neki prastari FIAT,ovako je od prilike izgledao.Pogledajte prilog 244254
Otprilike tu, oko 1980. Ako se ne varamKada je uvedena linija 59?
531A je promenila broj u 56, išla je preko Banovog brda a postojala je i 56E preko Padine, za vreme sankcija je obična 56 ukinuta pa je 56E u decembru 2003. postala obična 56. 542 je spojena sa 42 pa su joj posle menjali trasu na Pevcu.
Tramvaji 1 i 3 su pre Kneževca išli do Rakovice. Zna li neko gde su tačno okretale i može li se videti danas ostatak te okretnice?
Bila su dva i bili su redovni na liniji 32E, tako da je cela linija dugo bila "italijanska". Izuzetno simpatični autobusi. Unutra su imali samo po jedno sedište sa svake strane. Deluje da su bili uži i kraći zbog konfiguracije italijanskih gradova.Koliko se secam i pogon 'Karaburma' je imao par Italijana ili mozda gresim?
Jako lep rezime. Da dodam samo za 201... Preimenovan je kasnije u 32L i vozio je od Omladinskog stadiona kao i ostale linije poteza 100 i 200. Za vreme sankcija nije saobraćao. Nakon sankcija je jedno vreme ponovo radio ponovo kao 32L, mada pošto je išao na Lešće, a ne u Višnjicu, bilo je to vrlo nepraktično. Autobusi zato nisu nosili taj broj već su na onoj tabli sa žutim ciframa iz tog perioda pisali LOCA (od lokal). Kasnije je iz tog razloga preimenovan u 35L. Kada je u sklopu privatizacije linija 202 pojačana četvrtim vozilom i uvedena linija 63, linija 35L još jednom je ukinuta.
- 201 ne postoji baš dugo
Tu su se okretali tramvaji pa je kasnije produzeno do Knezevca.Zar nije to okretnica u krugu fabrike? Ili je ona naknadno dodata za radnike?
16 je produžena do Karaburme već 1970, spajanjem sa tadašnjom 23 (Trg Republike - Karaburma). Linije 11-14 su prenumerisane postepeno, između 1979. i 1984. da bi se oslobodili brojevi za tramvaje, koji su bili planirani da idu sve do 16. U tom slučaju 15 je trebalo da postane 81 a 16 66, ali te dve linije nikad nisu uvedene.
- Trole 14, 15 i 16 (iz 50ih) sa Zelenog venca postaju autobusi, 16 se produžuje do Karaburme. Zašto je 14 preimenovana u 84 kada tramvaja 14 još nema ni u naznakama?
16A, 16B, 16V, 16G i 16E redom su postali 65, 63, 67, 62 i 64. Otprilike 1980/81. je uvedena i 61 sa istom trasom kao 62, samo kraća do bloka 70a. Linije 61-64 su ukinute dolaskom tramvaja (61 je kratko opstala na relaciji Blok 70a - Bežanijsko groblje), pa su nakon nezadovoljstva građana uvedene 66, 68 i 69.
- Kasnije nastupa trend ukidanja pomoćnog slova, pa 16б nešto kasnije postaje 66.
- Autobus sa trasom poput 16e nemamo danas, mislim da je jedina linija koja se posle Kneza Miloša ikada uključivala na most Gazela danas 74
Taj 12 je i postao 41, a 32 42. 1985. su obrnuli deo trase kako bi 41 postala trolejbus (mrzelo ih je da vraćaju mrežu na Autokomandu ili su i dalje verovali da je nemoguće).
- Krajem 1970ih je vozio autobus 12 kroz Kralja Milana (zajedno sa trolom 11 i autobusom 13. Najbliže toj trasi je današnji 42 koji je nekad, kraće, i polazio sa Trga republike, međutim na ovoj mapi su prisutne linije 32 (neka kombinacija današnjih 41 i 42) i autobus 41.
36G je postala 76, pa je iz nje vremenom nastala 77. Postojale su i 36A,B,V. 36B je samo ukinuta, 36A je valjda produžena do bloka 45 i postala 72, mada je i ona ubrzo ukinuta, moguće zbog preklapanja sa 73 (stara 35 takođe produžena do bloka). 36V je postala 60.
- 36г očigledno kadnije postaje 77 (polazak ispred Pete gimnazije, zajedno sa 76)
Je l moze neko da se seti kada je menjana trasa 42 po Pevcu?
Ona je uvedena dosta kasnije od ostalih linija svog poteza, ja mislim tek '91. Prvo je išla od Vukovog spomenika istom trasom kao danas EKO1, tokom sankcija je skraćena do Zelenog venca.Jel zna neko koje godine je uvedena linija 75 i da li je oduvek imala istu trasu kao i danas?
Negde do '93 god je okretala kao današnja 82, trasom pored bežanijskog groblja. Nemam info da je ikad koristila samu okretnicu na ulazu. Potom je produžena do ulice posle maxi-ja i pravila krug ulicama marka pola i čekala vreme u vespučijevoj, pa se kroz milana vujaklije vraćala u grad. Posle je trajno produžena do današnje okretnice i čeka da se proširi grčka ulica, a sadašnjom trasom jednom krenu tramvaji.Jel zna neko koje godine je uvedena linija 75 i da li je oduvek imala istu trasu kao i danas?