spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 16.011
- Pohvaljen
- 19.200
Mislim da je bila neka studija iz 1990te gde se vidi ucrtani tramvaj u tunelu
Зато и рекох у први мах, само трамвајски и бициклистички коридор једног дана то да буде а евентуално формирати одвојену колску цев. Када се јавни превоз доведе у ред и грађанима понуди алтернатива следећи логичан и са аспекта промене културе и навика неопходан корак јесте наплата уласка у центар града приватним нерезидентским возилима. У тим околностима функционалног и комфорног јавног превоза аутомобил у центру ће бити чисто луксузирање које се дебело наплаћује у неким развијеним градовимаAutomobili i biciklisti u tunelu dugackom 2 kilometra? U ovakvoj konstalaciji zbog mnog faktora, a ponajvise bezbednosnih, biciklisticki tunel bi morao biti odvojen u posebnoj cevi.
Kakva naplata u centru grada od 3 eura za koriscenje tunela? Taksa za ulazak kolima u centar jer nece da plate tunel? Ovo je toliko odseceno od realnosti da ne znam gde bih poceo.
Meni je premetro besmislen koncept sam po sebi, u bilo kom gradu i bilo kojim okolnostima. Jer onda svuda imaš najmanje 2 ture radova za nešto što može da se uradi u samo jednoj turi.Ovo mu dodje kao premetro
Unistena je pruga koja je morala biti upotrebljena za laki metro. Dodatno srušen most za koji je neko rekao da je ružan.
Pod zemljom nema Andrejevih parcela koje treba otkupitiNapokon taj tunel ide najkracim putem a ne ono retardirano krivudanje krivudanje.
Neko od gradskih planera bas voli da spoji tacku A i tacku B nekim nelogicnim putem po moguvnoscu da bude u vidu S (pruga za expo, metro linija 2)