Onda mora uluca da se sredi jer ovako sa po jednom ne žutom trakom će biti potpun haos.Naravno da hoće, to i jeste cilj.
Da li je normalno da pešački prelazi budu ovako blizu tunela? Onaj poluamfiteater ispred Ekonomskog je izgleda odslužio svoje.
Pogledajte prilog 241119
То је промашај у старту. Требали су тунел да спроведу до Дунавске, па да има директ везе са Цвијићевом, Панчевцем, Карабурмом и Дорћолом без икакве везе са БДС.Naravno da hoće, to i jeste cilj.
Дунавска је тренутно слепо црево са потенцијалом сабирања саобраћаја, а Деспота Стефана левак у који се слива саобраћај Палилуле са обе стране Дунава и Звездаре силом прилике што нема алтернатива.Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.
Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.
Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.
Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
Мислиш на трећу цев за трамвај?
To se vesartina postarao da toga nemaМислиш на трећу цев за трамвај?
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
Joвинов план метроа је подразумевао да метро са НБГ зарони у Теразијски гребен у зони Теразијске терасе.Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.