Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Какав урбицид. Боли спознаја да за мог живота овај град вероватно неће одустати од аутомобилског урбанизма и да га нећу доживети скројеног по мери и потребама човека.
 
Naravno da hoće, to i jeste cilj.
То је промашај у старту. Требали су тунел да спроведу до Дунавске, па да има директ везе са Цвијићевом, Панчевцем, Карабурмом и Дорћолом без икакве везе са БДС.
 
Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.

Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.

Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.

Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
 
Zato će potez od Mije Kovačevića do dela gde će biti uključenje/isključenje za tunel da bude kolaps, klasičan levak plus raskrsnice i semafori. Bez nekog proširenja BDS (malo realan) ili bar sredjivanja Dunavske (proširivanje plus produžetak ka Huji) efekat će biti samo delimičan i rasteretiće BDS od SUP-a do Doma JNA i deo oko Terazijskog tunela i Brankov Most (što nije beznačajno rasterećenje defakto) ali svi koji su iza Pančevca ili preko istog će opet iskusiti gužvetinu i čepove. Bar Dunavska bi morala da se uredi da bi bilo efekta (kao i veze sa Poenkareovom koje su kriminalne u ovom trenutku).
 
Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.

Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.

Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.

Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
Дунавска је тренутно слепо црево са потенцијалом сабирања саобраћаја, а Деспота Стефана левак у који се слива саобраћај Палилуле са обе стране Дунава и Звездаре силом прилике што нема алтернатива.
Дунавска има потенцијал директних искључења са Панчевца са новим рампама, везе са Карабурмом директно са заобилажењем и Вишњичке и Деспота Стефана у наставку, и боља веза са Цвијићевом пошто је портал тунела планиран после ње што онемогућава везу тунел-Цвијићева. Тако би се и растеретила цела Деспота Стефана за кретања Панчевац-Нови Београд, Карабурма-Нови Београд, Звездара-Нови Београд, а последично би се растеретили и Бранкова улица, Дечанска, Бранков мост...
 
Мада, ако се одвуче макар саобраћај НБГ-Палилула, онда се отвара могућност за повратак трамваја у БДС, и бициклистичку стазу.
 
To је требало одмах унстарту пројектовати. У супротном неће бити места ни за портале.
 
Кад ослободимо Србију ово иде у трамвајско-бициклистички тунел и евентуално по једну траку за аутомобиле, али са даљинском наплатом пролаза од рецимо 3 евра, па ко воли нек изволи. А ако заобиђе, плаћа таксу за улазак колима у центар града.
 
O bože...

oh-god-praying.gif



A dobra je ideja ovo da se i tramvaji provuku kroz taj tunel. Ali SNS slepci će verovatno propustiti tu priliku.

Mada pitanje je kako će i sam bazični tunel da ispadne. Em je loše zemljište tu em su ovi nesposobni i nestručni. Na kraju ima da dodatno plaćamo neke silne pare nekoj 15. kompaniji da sanira i spašava stvar na pola puta.
 
Automobili i biciklisti u tunelu dugackom 2 kilometra? U ovakvoj konstalaciji zbog mnog faktora, a ponajvise bezbednosnih, biciklisticki tunel bi morao biti odvojen u posebnoj cevi.
Kakva naplata u centru grada od 3 eura za koriscenje tunela? Taksa za ulazak kolima u centar jer nece da plate tunel? Ovo je toliko odseceno od realnosti da ne znam gde bih poceo.
 
Ovo je koridor čuvan za metro, SNS uništio metro i nije ga progurao tako da ide na Terazije i na kraju ne dobijemo ni tramvajski tunel. Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
 
Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.
 
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.
Joвинов план метроа је подразумевао да метро са НБГ зарони у Теразијски гребен у зони Теразијске терасе.
 
A dobro to, nego Vucko pomenu tramvajski tunel na tom mestu pa reko jel bilo nešto tako ranije u planu... Gde bi bio jedan a gde drugi kraj tunela...?
 
Vrh