Da li je normalno da pešački prelazi budu ovako blizu tunela? Onaj poluamfiteater ispred Ekonomskog je izgleda odslužio svoje.
Pogledajte prilog 241119
Pogledajte prilog 241119
Onda mora uluca da se sredi jer ovako sa po jednom ne žutom trakom će biti potpun haos.Naravno da hoće, to i jeste cilj.
Da li je normalno da pešački prelazi budu ovako blizu tunela? Onaj poluamfiteater ispred Ekonomskog je izgleda odslužio svoje.
Pogledajte prilog 241119
То је промашај у старту. Требали су тунел да спроведу до Дунавске, па да има директ везе са Цвијићевом, Панчевцем, Карабурмом и Дорћолом без икакве везе са БДС.Naravno da hoće, to i jeste cilj.
Дунавска је тренутно слепо црево са потенцијалом сабирања саобраћаја, а Деспота Стефана левак у који се слива саобраћај Палилуле са обе стране Дунава и Звездаре силом прилике што нема алтернатива.Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.
Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.
Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.
Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
Мислиш на трећу цев за трамвај?
To se vesartina postarao da toga nemaМислиш на трећу цев за трамвај?
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
Joвинов план метроа је подразумевао да метро са НБГ зарони у Теразијски гребен у зони Теразијске терасе.Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.