Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Da li je normalno da pešački prelazi budu ovako blizu tunela? Onaj poluamfiteater ispred Ekonomskog je izgleda odslužio svoje.
1749492691491.png
 
Какав урбицид. Боли спознаја да за мог живота овај град вероватно неће одустати од аутомобилског урбанизма и да га нећу доживети скројеног по мери и потребама човека.
 
Naravno da hoće, to i jeste cilj.
То је промашај у старту. Требали су тунел да спроведу до Дунавске, па да има директ везе са Цвијићевом, Панчевцем, Карабурмом и Дорћолом без икакве везе са БДС.
 
Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.

Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.

Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.

Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
 
Zato će potez od Mije Kovačevića do dela gde će biti uključenje/isključenje za tunel da bude kolaps, klasičan levak plus raskrsnice i semafori. Bez nekog proširenja BDS (malo realan) ili bar sredjivanja Dunavske (proširivanje plus produžetak ka Huji) efekat će biti samo delimičan i rasteretiće BDS od SUP-a do Doma JNA i deo oko Terazijskog tunela i Brankov Most (što nije beznačajno rasterećenje defakto) ali svi koji su iza Pančevca ili preko istog će opet iskusiti gužvetinu i čepove. Bar Dunavska bi morala da se uredi da bi bilo efekta (kao i veze sa Poenkareovom koje su kriminalne u ovom trenutku).
 
Nisam siguran da Dunavska ima veći promet od Despota Stefana, rekao bi da je obrnuto.

Ako je istina da taj tunnel sa ovom konfiguracijom i ovom trasom smanjuje 14% gužvu u gradu onda je to jedna od retkih pametnih stvari koju će SNS da uradi.

Jedino se pitam da li su most i tunel trebali da se grade sa 2x3 trake umesto 2x2.
U tom slučaju je čak i tramvaj mogao da prolazi kroz tunel sto bi bila apsolutna dobitna kombinacija.

Kao utehu vidim mogućnost da se jednog dana ta trasa pretvori u metro i tako skroz ukine automobilski saobraćaj
Дунавска је тренутно слепо црево са потенцијалом сабирања саобраћаја, а Деспота Стефана левак у који се слива саобраћај Палилуле са обе стране Дунава и Звездаре силом прилике што нема алтернатива.
Дунавска има потенцијал директних искључења са Панчевца са новим рампама, везе са Карабурмом директно са заобилажењем и Вишњичке и Деспота Стефана у наставку, и боља веза са Цвијићевом пошто је портал тунела планиран после ње што онемогућава везу тунел-Цвијићева. Тако би се и растеретила цела Деспота Стефана за кретања Панчевац-Нови Београд, Карабурма-Нови Београд, Звездара-Нови Београд, а последично би се растеретили и Бранкова улица, Дечанска, Бранков мост...
 
Мада, ако се одвуче макар саобраћај НБГ-Палилула, онда се отвара могућност за повратак трамваја у БДС, и бициклистичку стазу.
 
To је требало одмах унстарту пројектовати. У супротном неће бити места ни за портале.
 
Кад ослободимо Србију ово иде у трамвајско-бициклистички тунел и евентуално по једну траку за аутомобиле, али са даљинском наплатом пролаза од рецимо 3 евра, па ко воли нек изволи. А ако заобиђе, плаћа таксу за улазак колима у центар града.
 
O bože...

oh-god-praying.gif



A dobra je ideja ovo da se i tramvaji provuku kroz taj tunel. Ali SNS slepci će verovatno propustiti tu priliku.

Mada pitanje je kako će i sam bazični tunel da ispadne. Em je loše zemljište tu em su ovi nesposobni i nestručni. Na kraju ima da dodatno plaćamo neke silne pare nekoj 15. kompaniji da sanira i spašava stvar na pola puta.
 
Automobili i biciklisti u tunelu dugackom 2 kilometra? U ovakvoj konstalaciji zbog mnog faktora, a ponajvise bezbednosnih, biciklisticki tunel bi morao biti odvojen u posebnoj cevi.
Kakva naplata u centru grada od 3 eura za koriscenje tunela? Taksa za ulazak kolima u centar jer nece da plate tunel? Ovo je toliko odseceno od realnosti da ne znam gde bih poceo.
 
Ovo je koridor čuvan za metro, SNS uništio metro i nije ga progurao tako da ide na Terazije i na kraju ne dobijemo ni tramvajski tunel. Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
 
Urbanisti su čak i pokušavali pre desetak godina da izguraju da prođe i tramvaj ali SNS vlast nije htela ni da čuje da se progura tramvaj kroz tunel, samo automobili
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.
 
Jel može nešto više o ovome? Link, naziv projekta, godina, šta god... ? Možda sam i video ranije ali ne pamtim više.
Joвинов план метроа је подразумевао да метро са НБГ зарони у Теразијски гребен у зони Теразијске терасе.
 
A dobro to, nego Vucko pomenu tramvajski tunel na tom mestu pa reko jel bilo nešto tako ranije u planu... Gde bi bio jedan a gde drugi kraj tunela...?
 
Vrh