Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.009
- Pohvaljen
- 4.670
Тај познати из Тамнаве сад вози у СНСтреласт(р)и.
Super, posle ovog nećemo moći da živimo od gangule koji će se hvaliti na sva usta i kritikovati sve koji su bili protiv privatizacije Dorćola i ukidanja trolejbusa i zamena elektrobusima
Oho krenuli smo sa postavljanjem pravila,zbog kupovine neadekvatnih vozila sa tasterima za Beograd,samo da se uštedi a lova vrti po kilometru...Čak su neki njihovi vozači sami videli da to sa tim glupim tasterima na linijama poput 88 i 101 ne ide pa su zalepili tastereOvo je neki novitet na liniji 52.
Pogledajte prilog 237908
Nije bio taj, ovo je jedan krupniji deda sto je vozio Liaza na 94 (uglavnom prazan doduše).Тај познати из Тамнаве сад вози у СНСтреласт(р)и.
Pa Vučićev brat direktor Strele. Neverovatan spoj.Državna i privatna mafija se uortačili. Crno nam se piše![]()
А шта тачно преговарају?Predstavnici GSP-a i Strele su zajedno trenutno u Kini na direktnim pregovorima sa proizvodjačima, daleko od očiju javnosti.
Veći glupost nisam čuo odavno. Prvo nisu uopšte u proizvodnji jer su rokovi poprilično veliki, a znamo da je Higer napravio vozila za 6 meseci 2019, a drugo su smešne priče da će bilo koja gradska linija biti privatizovana, a naročito ne za 300 vozila. Nekad si bio ozbiljniji izvor ovde, a sad si smešan kakve gluposti iznosiš i samo ne znam ko te je ubedio u ovako nešto.Žešće je zapelo oko tendera za 300 GSP-ovih vozila koja su već u prizvodnji.
Vrlo je moguće da će sad napraviti šemu da GSP otkazuje tu nabavku a da vozila prebacuje Streli koja će dobiti još posla i linija preko novog tendera za privatizaciju linija.
Baš teška teorija. Zadnje vreme se toliko preteruje, a priče duvaju do neviđenih razmera. Možemo li nekad da sačekamo, pa da vidimo šta će stvarno biti. Mnogo se toga proturalo, pa se ispostavilo kao netačno. Dal jedna ogromna kineska auto industrija, nebitno dal su autobusi u pitanju u ovom konkretnom slučaju, zavisi toliko od jedne čiode naspram Kine, kakva je naša malena Srbija, i od jednog GSP-a iz Beograda, pa da se prave toliko komplikovani dilovi, gde treba u roku od nekoliko meseci rasformirati prilično veliku firmu. Baš deluje realno onako. I sam Higer nije tamo neka malena fabrika, pa da juri jedan tender po svaku cenu, aj o Golden dragonu i ne znam mnogo. Jedan Boeing uspeva da rasproda prethodno naručene pa otkazene avione, koji su u proizvodnji, a jedna Kina nema gde da plasira, izvinjavam se na izrazu, pišljivih 300 autobusa, ako ne dobiju posao od grada Beograda preko GSP-a. Neće ni jedna kineska firma propasti bez nas. Da prave dogovore, to vrlo moguće, možda bude i lex specialis, kako je najavljeno za električne autobuse. Svašta je moguće, i da će uzeti vozila na kredit na kraju krajeva, ako im lizing ne prolazi. Naći će oni način verovatno. Ne bih voleo da dobijemo kineske autobuse, pogotovu na taj način, al generalno su Kinezi dosta agresivni, kao i njihove firme, što je naročito vidljivo u državi kao što je naša. Samo to ne znači da trebamo da pravimo neverovatne teorije zavere oko te priče. Barem da sačekamo malo, da se nešto potvrdi ili demantuje iz koliko toliko pouzdanih izvora. Baš je postalo zamorno čitati neverovatne scenarije, da bi ubrzo uvideli da je to samo jedna velika patka.Žešće je zapelo oko tendera za 300 GSP-ovih vozila koja su već u prizvodnji.
Vrlo je moguće da će sad napraviti šemu da GSP otkazuje tu nabavku a da vozila prebacuje Streli koja će dobiti još posla i linija preko novog tendera za privatizaciju linija.
Samo da ti kažem da čak i da su predstavnici Strele u Kini, to nema apsolutno nikakve veze sa tenderom za vozila koje nabavlja Gsp.Sve što sam vam rekao u vezi sa Strelom u poslednjih 2 godine je bilo tačno, ali svakako ne brinem jel neko ne veruje u to ili ne, moja dobra volja je da vam prenesem neke informacije iz prve ruke. Ja ne kažem da je ovo 100% tačno i da će se ovaj scenario 100% desiti, ali imajte u vidu da lično znam ljude iz Strele koji su otišli u Kinu zajedno sa predstavnicima GSP-a.
Niko ni nije rekao da će se na kraju raditi o 300 vozila, nego verovatno manjem broju.
Kažete ne možete da poverujete i da vam je smešno da će ijedna linija biti privatizovana…
Da vam je neko rekao pre 2 godine da će GSP sada biti na 50% manje broja vozila nego tada, a da će kompletan prigrad i još veliki broj gradskih linija biti privatizovan, biste li mu verovali?
Sve ove situacije dosta zvuče teško i nemoguće, ali ste zaboraviti sa kakvom bagrom imamo posla.