Šta je novo?

Privatni prevoznici

Žešće je zapelo oko tendera za 300 GSP-ovih vozila koja su već u prizvodnji.
Vrlo je moguće da će sad napraviti šemu da GSP otkazuje tu nabavku a da vozila prebacuje Streli koja će dobiti još posla i linija preko novog tendera za privatizaciju
Дај Боже ја мислим да стрела добро обавља свој посао и волео бих да добију још више линија у градском превозу али не верујем да ће добијати јер народ устаје као што је устао и побунио се у вези депоа Дорћол више им ништа не пролази глатко
 
Обавља добро свој посао? У ком свету живиш? Знаш ли колико су СНСтреласт(р)ини инострани возачи полупали оне несрећне Турке само од почетка ове године? Они треба да лете из градског као и још много других приватника.

Реци ми да си ботина без да ми то кажеш.
 
Обавља добро свој посао? У ком свету живиш? Знаш ли колико су СНСтреласт(р)ини инострани возачи полупали оне несрећне Турке само од почетка ове године? Они треба да лете из градског као и још много других приватника.

Реци ми да си ботина без да ми то кажеш.
Било је случајева са странцима али наши возачи који раде у стрели су перфектни барем моја искуства свако мора да се појача контрола страних возача који возе у целом јавном превозу
 
Дај Боже ја мислим да стрела добро обавља свој посао и волео бих да добију још више линија у градском превозу али не верујем да ће добијати јер народ устаје као што је устао и побунио се у вези депоа Дорћол више им ништа не пролази глатко
Hahah pogledaj kako im je održavanje vozila, za dobrog prevoznika moraš imati garaže, kanale. Oni imaju 500 autobusa, pola od njih parkiraju kod kuće
 
Обавља добро свој посао? У ком свету живиш? Знаш ли колико су СНСтреласт(р)ини инострани возачи полупали оне несрећне Турке само од почетка ове године? Они треба да лете из градског као и још много других приватника.

Реци ми да си ботина без да ми то кажеш.
Iz Vinče je pa ima iskustva sa njima pretežno na 307 gde su vozači dobri, a linija daleko redovnija nego lod Gsp-om i zato razumem njegov stav. Da pitaš većinu iz Vinče, video bi da bi ti rekli isto. O vozilima da ne govorim, jesu Cobre loše i nekvalitetne, ali u odnosu na Higere i onog raspalog 112LE 3222 su avion i jedino što je valjalo je Conecto 181.
Potez 600 takođe daleko bolji pod Strelom i jedina mana je manji broj zglobova, ali ni Gsp tu nije blistao sve do neke 2021/2 gde su 90% vozila na 601 bila solo, a o redovnosti i praznim vožnjama pod Gsp-om da ne govorim. Druga je priča potez 700 gde su katastrofa, gde stavljaju najgore vozače koji nemaju pojma da voze, ali se svi sećamo i kakav je bio Zemun u periodu kad su držali taj potez.
Ja sam protiv privatizacije zbog finansijskog aspekta jer se time osakati gradski budžet, a da je Strela baš toliko loša svuda i nije.
 
Реци ми да си ботина без да ми то кажеш.
Svoje mišljenje o Streli i drugima zadrži za sebe. Ja sam prvi protiv privatizacije prevoza, ali za razliku od tebe, ne napadam ljude ovde i ne govorim da su botine zato što pohvale nekog prevoznika. Želim ti da ti ostane Niš Ekspres na 56 još dugo dugo. ;)
 
Druga je priča potez 700 gde su katastrofa, gde stavljaju najgore vozače koji nemaju pojma da voze, ali se svi sećamo i kakav je bio Zemun u periodu kad su držali taj potez.
često koristim 711 i mogu reći da je linija prodisala otkako je ne drži Zemun. Koliko se puta dešavalo se kanta zvana IK218M pokvari, pa gospoda ne pošalju rezervu i onda je jedno vozilo ide na 100 minuta. Pre 2 godine nas je 3274 izbacio na okretnici u Ugrinovcima 10 min pre polaska i otišao prazan za garažu. Sreća pa mi je došao 603. Sada ide na 25 minuta i ne moram da gledam u pasulj da li će se bus pokvariti. Što se tiče vozača, rade trojica iz GSP-a i ostalo crnci, koji su sasvim korektni. Neka hvala, Zemun mi ne treba, za sad iako su se popravili, ali ne bi sigurno imali ovakav interval.
Potez 600 takođe daleko bolji pod Strelom i jedina mana je manji broj zglobova, ali ni Gsp tu nije blistao sve do neke 2021/2 gde su 90% vozila na 601 bila solo, a o redovnosti i praznim vožnjama pod Gsp-om da ne govorim.
GSP tek sada ne bi mogao da izdrži potez 600 (ne sa ovim intervalom) jer sad imamo 600 i 607 sa po 4 vozila.
 
Било је случајева са странцима али наши возачи који раде у стрели су перфектни барем моја искуства свако мора да се појача контрола страних возача који возе у целом јавном превозу
Не можеш доносити закључке на основу једне линије. Ни наши возачи нису ништа бољи. Потребно је увести ОБАВЕЗАН психотест за приватне превознике, који би од 100 тестираних возача пало 99.

Svoje mišljenje o Streli i drugima zadrži za sebe. Ja sam prvi protiv privatizacije prevoza, ali za razliku od tebe, ne napadam ljude ovde i ne govorim da su botine zato što pohvale nekog prevoznika. Želim ti da ti ostane Niš Ekspres na 56 još dugo dugo. ;)
Па мени ово не звучи као хваљење него класично ботовање али свакако није једини на форуму који то ради.

Што се 56 тиче једва и да је користим од како су некакви Спораћи отели линију. Срећом постоји 23 на мање од 10 минута хода где ради ГСП где су нормални возачи, Думеко на 5 минута који уопште није лош и тако даље.

И да ти узвратим жељу - желим да на 75 гледаш искључиво соло возила наредних 20 година, јер кад оду Солариси неће имати шта да ставе на линију осим турских контејнера. Клин се клином избија.
 
Не можеш доносити закључке на основу једне линије. Ни наши возачи нису ништа бољи. Потребно је увести ОБАВЕЗАН психотест за приватне превознике, који би од 100 тестираних возача пало 99.
1000126333.jpg

Да напоменем овакви возачи остају и под Стрелом
 
Не можеш доносити закључке на основу једне линије. Ни наши возачи нису ништа бољи. Потребно је увести ОБАВЕЗАН психотест за приватне превознике, који би од 100 тестираних возача пало 99.
Ja sam bio na psihotestu i položio ga, al realno to nije ništa specijalno teško i prosečno inteligentan čovek sa prosečnim refleksima to prolazi bez problema. Zato mislim da bi većina vozača i kod privatnika prošlo taj test, a da bi najviše padala gerijatrija Beobus i slični fosili za volanom.
Ma da svakako podržavam tvoj predlog jer bi bar jedno 20% vozača trajno otpalo i time bi bezbednost sigurno bila veća, a moja profesija traženija i bolje plaćena.
 
Iz Vinče je pa ima iskustva sa njima pretežno na 307 gde su vozači dobri, a linija daleko redovnija nego lod Gsp-om i zato razumem njegov stav. Da pitaš većinu iz Vinče, video bi da bi ti rekli isto. O vozilima da ne govorim, jesu Cobre loše i nekvalitetne, ali u odnosu na Higere i onog raspalog 112LE 3222 su avion i jedino što je valjalo je Conecto 181.
Potez 600 takođe daleko bolji pod Strelom i jedina mana je manji broj zglobova, ali ni Gsp tu nije blistao sve do neke 2021/2 gde su 90% vozila na 601 bila solo, a o redovnosti i praznim vožnjama pod Gsp-om da ne govorim. Druga je priča potez 700 gde su katastrofa, gde stavljaju najgore vozače koji nemaju pojma da voze, ali se svi sećamo i kakav je bio Zemun u periodu kad su držali taj potez.
Ja sam protiv privatizacije zbog finansijskog aspekta jer se time osakati gradski budžet, a da je Strela baš toliko loša svuda i nije.
Управо тако поред 307 користим често и потез 600 због посла океј су. Ако изузмемо потез 700 стрела је сасвим коректан превозник свидело се то вама или не скоро сви удеси стреле у последње време били су на поменутом потезу јер очигледно да не знам из ког разлога шаљу шкарт тамо. Желим им да изграде гараже и потребну инфраструктуру у скорије време и верујем да ће то успети да ураде
 
Управо тако поред 307 користим често и потез 600 због посла океј су. Ако изузмемо потез 700 стрела је сасвим коректан превозник свидело се то вама или не скоро сви удеси стреле у последње време били су на поменутом потезу јер очигледно да не знам из ког разлога шаљу шкарт тамо. Желим им да изграде гараже и потребну инфраструктуру у скорије време и верујем да ће то успети да ураде
Upravo to, evo klipa gde ih 90% ljudi iz Obrenovca hvali, a najviše ih kritikuju za 88 gde je Strela sama sebi napravila problem sa ovim tasterima gde se gubi vreme, plus smanjila turazu da bi imali više km i sad vozaci prelako ispadaju iz reda vožnje i kašnjenja su svakodnevna.
Ja kažem, nemam problem sa tim kakav su prevoznik, imam problem sa onim što rade na prigradu gde su ojadili budžet za 50 milijardi dinara, a ljudi za to neće dobiti ništa više nego što su imali po starom ugovoru za prigrad.
 
Upravo to, evo klipa gde ih 90% ljudi iz Obrenovca hvali, a najviše ih kritikuju za 88 gde je Strela sama sebi napravila problem sa ovim tasterima gde se gubi vreme, plus smanjila turazu da bi imali više km i sad vozaci prelako ispadaju iz reda vožnje i kašnjenja su svakodnevna.
Ja kažem, nemam problem sa tim kakav su prevoznik, imam problem sa onim što rade na prigradu gde su ojadili budžet za 50 milijardi dinara, a ljudi za to neće dobiti ništa više nego što su imali po starom ugovoru za prigrad.
Како неће, па добиће 492, 492 кошта 50 милијарди динара више😱
 
Molim? Ne raspadaju se? Dođi na 57 da vidiš mazove krpljene selotejpom i izolir trakama koji se tresu kao da si ušao u traktor a ne u bus, plastike svetla u putničkoj kabini puna šrafova koji su otpali sa plafona, displeje ne mogu ljudski da nameste, izduvnim gasovima u putničkom prostoru redovno. Klima ne postoji u vozilima. Lično prisustvovao pokušajim da se uključi u redovnim mazovima 24506 i 24508 i ne radi. Prevoznik koji samo od mene ima 54 prijave.Ja ne znam o kom transproduktu ti pričaš??? o akii 24513 na 59 koja nije imala grejanje celu zimu ili o e otokaru u kom je klima zabranjena zato što troši mnogo struje? Možda o mazovima 24501 i 24504 koji su u potpuno isto očajnom stanju kao i ovi na 57? Osim 10 otokara koji su ok zato što su novi nemaju apsolutno ništa što valja. Svakom je dovoljno da se 3 dana vozi 59kom i samo 1 put 57icom da shvati ko je i šta je transprodukt.
Baš tako!!! strašno je to sto neko moze nazvati ta trošna vozila nazvati odličnim i očuvanim"Najboljim prevoznikom u Beogradu"A i oni su skloni da skoro svaki put ne odrade po 2-3 kruga i to im se naravno plati jer taj lom 24506 crkne.Istina je da u mestu toliko trese da nečujes sebe ljudi komentarišu i čude se na sta su spali pa higer je bio avion za to.Normalno i miriše na dizel i gasove,sedišta koja se klate rasveta koja visi.I uvek ću naravno pre ući u 23/53 nego u njihovo vozilo+uz sve tu su izmenili red vožnje po svom pa se kreće kad im odgovara u 25 i 45 jer navodno ne mogu da stignu a gspovi vozači su bez peoblema stizali sa 10-minutnom pauzom...Knežević isto vrlo često na 89 krati ili se neki polazak ne ostvari dok je na 55 malo bolje stanje.
 
Upravo to, evo klipa gde ih 90% ljudi iz Obrenovca hvali, a najviše ih kritikuju za 88 gde je Strela sama sebi napravila problem sa ovim tasterima gde se gubi vreme, plus smanjila turazu da bi imali više km i sad vozaci prelako ispadaju iz reda vožnje i kašnjenja su svakodnevna.
Ja kažem, nemam problem sa tim kakav su prevoznik, imam problem sa onim što rade na prigradu gde su ojadili budžet za 50 milijardi dinara, a ljudi za to neće dobiti ništa više nego što su imali po starom ugovoru za prigrad.
Koja je uopšte poenta ovakvih videa gde ih svi hvale? Ovo je kao da opravdamo privatizaciju linija jer su sugrađani izjavljivali da im nije bitno dal ih vozi privatnik ili GSP dok su vozila čista i redovna.
Fina vozila, privatnici umesto GSP-a, više polazaka, ma sve tip top na prvi pogled. Ono u šta ljudi na ovom videu nisu upućeni jeste da iza svega toga stoji teška korupcija i malverzacije nikada viđene u istoriji Beograda. Baš zahvaljujući takvim mozgovima im sve što rade i muljaju prolazi bez ikakvih posebnih reakcija.
Način na koji su oni došli do ovolikog posla je barem nama ovde veoma poznat i tu činjenicu nikada ne treba zaboraviti. Sve što je ta fantastična Strela obezbedila je mogao i GSP da nije namerno već godinama uništavan od strane istih onih koji su od prevoznika sa 50 vozila napravili giganta od 500 vozila. Prevoznik čija alavost nikakve granice ne poznaje i kom je malo ono linija što su oteli od GSP-a, pa su se još i usudili na trolejbuske linije da bace oko.
Nisu u stanju da obezbede ispravne četke za higijenu svojih vozila, autobusi im toče gorivo po benzinskim stanicama i to neretko dok su još na liniji sa sve putnicima u njima (primer 70366 večeras na 307), vozači iz Azije u posedu krajnje sumnjivih vozačkih dozvola, vozila parkirana po dvorištima, placevima i putevima, a ovamo pokušavaju da izigravaju nekog velikog i ozbiljnog prevoznika i još da razmišljaju o elektrobusima dok ni za autobuse nemaju infrastrukturu. Šta god da nabave od vozila, nikada neće moći sa sebe da skinu etiketu SNS firme niti će im poslovanje ikada biti približno GSP-u. Kada ode SNS, time će čitava ta kompanija biti u ozbiljnom problemu ako neko počne da se bavi načinom na koji su došli do tolikih linija i vozila. Ponoviću nešto što sam jednom rekao - svako ko je "porastao" brzinom kojom su oni, na kraju je završavao ili nikad manji ili nije više ni postojao.
 
Evo jedne sa pumpe iz 70457. Četke mi deluje da sad imaju i da su vozila dosta čistija spolja, ali iznutra se to jedva malo prođe, dok kad je bio Gsp, svako jutro je dolazio Conecto 181 sa tek opranim podom.
Ipak te neke stvari poput točenja goriva i parkiranja kod kuće mi i nisu problem dok su vozila normalna i redovna, problem je koliko sve to košta.
Ako nekom nije problem, da li može da sabere koliko će Strela prihodovati od svih ovih ugovora koje je dobila?
IMG_0822.jpeg
 
Strela citaro 70538 se voza svaki dan prazan Obrenovačkim
Можда иде из гараже у Обреновцу на 88, креће смену из Железника или тако нешто. Видим да је на 88 био последњих дана ткд могуће да је то.
 
Vrh