Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

E ovo sam čekao - informacije iz prve ruke. Hvala ti puno!
Uskoro idem dole pa ću nastaviti obilazak i tog dela jugozapadne Srbije.
Sve je tamo prelepo i jedva čekam odlazak.
A na kraju - sjenički ćevapi.

:sesir:
Nemoj te me pogrešno shvatiti bilo bi dobro posto imamo i temu Pester, Golija i putevi da ove stvarno sjajne informacije podelimo i tamo.
 
Nemoj te me pogrešno shvatiti bilo bi dobro posto imamo i temu Pester, Golija i putevi da ove stvarno sjajne informacije podelimo i tamo.
U pravu si, ali ovde se pojavio čovek koji ima info iz prve ruke, a realno, nismo baš skroz off, jer je ovo u suštini i trasa auto-puta (otprilike). Elem, može admin ove postove da prebaci na Pešter.
 
Izasao novi Vladov snimak:


Pogledajte prilog 238276Jedno zapazanje, na spoju sa magistralom Arilje Pozega prosiruje se put, meni lici da ce kruzni tok imati posebne trake za ukljucenje/iskljucenje tako da ljudi ne moraju da ulaze u kruznu raskrsnicu i usporavaju saobracaj. Kako mi deluje, izgleda ce betonski radovi na naplatnoj stanici u Gorobilju biti zavrseni do kraja maja (optimisticna procena). Nista nam ne preostaje nego da cekamo jos mesec i po...

Gledao šta su uradili mesec dana pre ovog snimka i dosta se napravilo, tako da biće to sve gotovo do Vidovdana osim tunela...
 
@ivchonny
Putem od Ivanjice do Duge Poljane preko Kumanice ja lično nisam išao iz razloga što prošle godine kada sam se raspitivao na forumu saznao sam da nije cela deonica pod asfaltom tada. Sa obzirom da je iz Ivanjice preko Sjenice i Buđeva do Duge Poljane razlika samo u 13 kilometara a put je širok i asfaltiran celom dužinom, pritom na mnogim delovima je izuzetno dobrog kvaliteta odlučio sam se da idem tako i bio sam zadovoljan. Na osnovu toga ja bih pre preporučio put preko Sjenice.

Inaće ovih dana bi trebalo da krenu radovi, ako već i nisu na rekonstrukciji 38 kilometara puta Iz pravca Ivanjice ka Sjenici a rok je 26 meseci. Rekonstrukcija 20 kilometara puta iz pravca Sjenice ka Ivanjici je bila završena 2023 godine.

Bilo bi izuzetno korisno ako je neko išao u skorije vreme putem Ivanjica - Duga Poljana ili poseduje neke bolje informacije da kaže detaljnije kakav je tačno put jer će to u narednom periodu biti glavna alternativa (potencijalno dobra) jer se izbegavaju radovi.
 
Mislim da nije klizište? Ima najlon ispod koliko se vidi, više mi liči da je neka popravka jer je bio previše mali nagib za klizište? Možda su odlučili da stave kamen zbog bezbednosti a možda je i bilo pokrenuto klizište pa su skinuli sve onda.
 
Vidi se na jednom mestu prema tunelu da je krenula zemlja da kliza.Ovo će biti jad i čemer od deonice.Em kasne žestoko em ih ova banda pritiska da završe do Vidovdana.Plašim se ove deonice...Iskreno...
 
Jel neko cuo za ovo? Ima li zaista takav efekat?

Da, doduše ne tako dramatičan efekat kao na video snimku. Ovde to zovu “Flüsterasphalt“, otprilike “tihi asfalt” koji je dosta porozniji od standardnog asfalta, sastoji se od grubljih granulata asfalta pa guta bolje buku i vodu. Međutim mana je da ima kraći rok trajanja od standardnog asfalta, mora da se rehabilituje na svakih 8-10 godina, često se ugrađuje u urbanim sredinama ili gradskim autoputevima sa relativno restriktivnim ograničenjima brzine kako bi se produžio rok trajanja.

Na ovom kratkom snimku se vidi razlika između standardnog i gorepomenutog asfalta, negde oko 30. sekunde:
 
Iz Puteva kazu da ce biti kruzna raskrsnica. Ostaje nam da sacekamo :)
Nadajmo se da ima svesti i pameti da bude kruzna i da se na ariljskoj rampi nesto resi. Jako je opasno da ljudi koji ne poznaju kraj prolecu pravo kroz T raskrsnicu nesvesni situacije, sveze sisli sa autoputa,dok drugi prolaze iz mrtve tacke kroz tu konfliktnu tacku, a sveze sisli sa magistrale. U najmanju ruku promena geometrija i prednost za pravac Uzice-Arilje, umesto dosadasnjeg i do sada, logicnog, Pozega-Arilje. Kruzna je neprimerena jer je obicna T raskrsnica, ali mozda razmisliti i o tome. Nema pesackih kretanja, tako da kruzna u tom smislu moze da prodje, kao i u smislu prvenstva prolaza koje treba da je jednako u oba smera, a u trenutnom stanju zahteva STOP u smeru Uzice-Beograd.

Idealna bi bila jedna mala truba, ako moze da stane od pruge. Al to je naucna fantastika za Naprednu Srbiju.
 
Juče sam prošao putem Arilje-Ivanjica, semafora ima jedno desetak, posle četvrtog sam prestao da brojim. Tih 27 km sam putovao skoro sat vremena, jedina je sreća što saobraćaja nije bilo mnogo, očigledno tuda ide samo onaj ko baš mora. Izbegavajte ovaj put dok traju radovi, dakle kad se otvori autoput mnogo brže i lakše ćete stići do Ivanjice ako se isključite na petlji Lučani pa preko Guče i Kotraže.
 
Nazalost o tome sam pricao jos krajem prosle godine, rekonstrukcija puta Arilje Ivanjica kasni godinama. Ranije se stizalo od Pozege do Ivanjice za solidnih 35 minuta (ako vozac poznaje put pa zna gde je moguce voziti malo iznad ogranicenja).
Sada je to naucna fantastika.
E sada, pomenutu deonicu podelili su Strabag i Putevi Ivanjica (oko 11 km). Rok za zavrsetak je kraj marta 2026, no slobodno mozemo konstatovati da ce se radovi prolongirati do kraja iduce godine, gotovo sam siguran u to...
 

“Iza petlje Prilipac prostire se krak za kotroman, budući krak auto-puta, koji je dug 650 metara, kao i isključenje za Požegu u dužini od 300 metara sa pripadajućom kružnom raskrsnicom. Na tom delu je planirana i u fazi izvođenja radova naplatna rampa “Prilipac”, rekao je Goran Takić sa trase auto-puta Miloš Veliki- petlja Prilipac.


Trenutno se asfaltira kolovoz, noseći sloj u debljini od oko 10 centimetara. Izvođač radova kaže da je završeno oko 65 odsto posla. Plan je da do kraja sledeće bude završena i leva i desna kolovozna traka. Na petlji Lučani, radovi napreduju malo brže.

"Izvode se radovi i na samoj naplatnoj rampi “Lučani” i radovi na naplatnoj rampi idu predviđenom dinamikom, a iza naplatne rampe se radi veliki kružni tok u mestu Krstac, to je veza za državni put Guča-Lučani i trenutno se izvode radovi na asfaltiranju“, naveo je Takić.

Trenutno se izvodi drugi noseći sloj u levoj tunelskoj cevi i izvedeno je 1.600 metara od ukupnih 2.800 metara. Takođe se izvode asfaltni radovi na nosećim slojevima asfalta na ulaznom portalu. Na izlaznom portalu tunela Munjino brdo u toku su pripravni radovi na izradi drobljenog kamena“, naveo je Miloš Kojić, odgovorni izvođač radova za kolovoznu konstrukciju.

Od mašinskih radova, u tunelu, ostalo je montiranje ventilatora u glavnim tunelskim cevima. Radovi na portalima su u većoj meri završeni, dok je na izlaznom portalu preostalo da se uradi plato i izvedu manji radovi na hidrotehničkim instalacijama.

“Nakon završetka elektromašinskog opremanja, to jest kabliranje čitavog sistema u tunelu kao i instalaciju svih mašinskih elemenata, uslediće priključenje tunela na glavno napajanje i počeće se završavanje funkcionalnog ispitivanja tunela“, kaže Nikola Miljković, odgovorni izvođač radova - tunel Munjino brdo.“
 
Zapala mi je za oko rečenica kao rezime novinarskog članka: Dinamiku radova na nastavku auto-puta Miloš Veliki deonici dugoj 20 kilometara diktirali su nepristupačan teren i nepredvidiva priroda.
U prevodu sve sto treba da znate o našim novinarima, samo još da su pomenuli savu savanovića i vile
 
Zdravo drugari, izvinite ako ovoj vesti ovde nije mesto, neka admin prebaci u neku drugu temu ali svakao bolje da znate o čemu se radi...

Verovatno će neko na kraju biti žrtvovan i pod pritiskom će udariti pečat i ovaj vidikovac će se otvoriti...

 
Zdravo drugari, izvinite ako ovoj vesti ovde nije mesto, neka admin prebaci u neku drugu temu ali svakao bolje da znate o čemu se radi...

Verovatno će neko na kraju biti žrtvovan i pod pritiskom će udariti pečat i ovaj vidikovac će se otvoriti...

Ja ne znam samo ko će da se penje na taj vidikovac i ako ga nekad otvore. Čak i stranci znaju za događaj u NS a ovo baš deluje onako kao da samo čeka da klizne na dole…nešto ne verujem da bi se i političari usudili da organizuju neko svečano otvadanje i stanu na isti…
 
Gledajući snimke, u Gorobilju je predviđeno 5 kućica za naplatu putarine, u Adranima je 7. Kakom li je računicom doslo do takvog projekta.
Složiću se da je privremena, ali to može da se otegne par godina, pa da ona potraje, ovakva kakva je.
 
Gledajući snimke, u Gorobilju je predviđeno 5 kućica za naplatu putarine, u Adranima je 7. Kakom li je računicom doslo do takvog projekta.
Složiću se da je privremena, ali to može da se otegne par godina, pa da ona potraje, ovakva kakva je.
Verovatno su toliko u toj zoni otkupili zemlje da su se proširili do zone putnog pojasa i to im je diktiralo širinu stanice a tada kada je odlučivano o privremenom naplatnom mestu bila je neka 2019/20 godina i niko nije smeo da kaže i poveruje da se tada neće uveliko graditi ka Mačkatu bar.

Onda ta stanica udje nakaradno i sve papire i na kraju dobiješ manju stanicu od Pakovraća.

Već vidjeno na Preljini koja je proširivana rekordnih 3 puta.

Krajnje rešenje je ako se sećate bilo izmeštanje traka za ulaz na sam autoput a ovamo se svaki prostor iskoristio pa čak i parking iza zgrade da se napravi jedno naplatno mesto viška.
 
Vrh