Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

To je pristupna saobraćajnica Prokopu iz pravca Autoputa koja se vezuje na petlju Hitna pomoć. U okviru nje je i kružni tok.

Ako pogledate ovaj raniji plan eto i metroa kroz Prokop a i transverzale kod Steka.

prokop plan.jpg
 
Обратих пажњу скоро у Новом Меркатору где су врло слични ескалатори - Исто ослањање, исти шраф али је подлошка урађена нешто професионалније.
 
Ima li neki mašinac da objasni da li su to kontrolne tačke na eskalatoru. Kakvo bre oslanjanje na komade gipsanih ploča.
Možeš da meriš raznim spravama, ali okom najlakše se vidi ovako. Ploće počnu da pucaju pa znaš da nešto nije u redu sa eskalatorom.
Samo je trebalo to kulturno obložiti sa nekim vratancima za lak pristup i proveru.
 
Обратих пажњу скоро у Новом Меркатору где су врло слични ескалатори - Исто ослањање, исти шраф али је подлошка урађена нешто професионалније.
Naravno da se eskalatori ne oslanjaju na tom mestu. Ali jedna laž ponovljena više puta i to "glasno" vremenom postane "istina".
Kao da ih uči ista škola kao i nepomenika. Gade mi se svi oni.
 
Нисам ни тврдио да су то главни ослонци тревелатора. Имате моје раније уписе на ту тему.

Колико ми је познато ови тревелатори имају електронски систем контроле рада и безбедности и не би требало да је ово неки вид контроле конструкције.

Ако су испод шрафова гипс плоче онда се дефинитивно не врши никакво ослањање преко истих али ако су металне плоче и ако је испод челична конструкција онда не бих био тако сигуран да се неки део оптерећења не преноси и на њих или да барем није нека врста осигурања конструкције. Биле су слике радова овог буџења па ако неког не мрзи нека ископа. То би требало да разреши ствар.

Иначе, ено на слици Хитачија у позадини челична греда и идентичне тачке ослонца.
 
Poslednja izmena:
Koliko se sećam iz diskusija neko je objašnjavao da to služi da ublaži vibracije zbog dužine eskalatora. Svakako je idiotski sve to odrađeno, imate slične dugačke eskalatore u nekoliko tržnih centara pa nigde nisu stavljali one široke grede prikačene za gornju ploču koje delom blokiraju i prolaz na peronima, dok se ovaj deo ispod lepo uklopi da bude neprimetan kao sa slike u Merkatoru.

1000290713.jpg
 
Vrh