Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ау човече, она жена или човек у белом што уђе секунд пре пада... која срећа.
Ladno! Žena je u pitanju po svemu sudeći. A jedna sekunda ju je delila od smrti.

I žena nije paničila! Za razliku od onog krecavog riđana čije se smelo bekstvo završilo u Rumenci. :ROFLMAO:
 
Ladno! Žena je u pitanju po svemu sudeći. A jedna sekunda ju je delila od smrti.

I žena nije paničila! Za razliku od onog krecavog riđana čije se smelo bekstvo završilo u Rumenci. :ROFLMAO:
Људи различито реагују у шоку. Неки паниче а неки се паралишу. Неки беже а неки се укопају. Неки плачу а неки се смеју.
 
Rekao bih da je listom liftovima istekla garancija
Da nije placano srvisiranje ili prosto da nije plaćen godišnji atest za lift nesto od tog
 
Јутрос у Инђији у смеру ка Новом Саду неки квар или нешто. Возови преко скретница миле 3 км/х , док сам видео раднике ЗГОП-а како пешке иду пругом у левим колосеком у смеру ка НС.
 
Pre neki dan sam prvi put koristio voz na relaciji Zemun - Petrovaradin. Ispoštovan je red vožnje i sama vožnja regio vozom je bila prijatna, a voz uredan.

Ono što je problematično su stanice Zemun i Petrovaradin.

Zemun
  • Sam prilaz stanici je dobar samo kada se dolazi iz pravca Craftera, pošto me je taksista dovezao sa suprotne strane, obojica smo se čudili kakav je ono put po kome ne mogu dva automobila da se mimoidju.
  • Svetla u podzemnom prolazu do perona nisu radila, a dodatno su po sredini postavljeni liftovi tako da sam prostor izgleda još tamnije i nefunkcionalnije.
  • U podzemnim prolazima nema displeja, pa sam morao da se vraćam do glavne zgrade da vidim na kom peronu i koloseku staje voz za NS.
  • Na samom izlasku na peron ima ograda sa čitačem QR kodova, valjda za karte, pokušavao sam par sekundi da očitam ne bih li mogao da udjem na peron, a onda je drugi putnik prišao i rekao ma to ne radi, samo prodji.
  • Klupe već deluju izbledelo.
Petrovaradin
  • Deluje dosta bolje od Zemuna, ali čini mi se da nema liftove ili nisu lepo obeleženi, već samo one sprave za invalide. Pa ljudi sa koferima ili oni koji putuju sa decom moraju da se muče po stepenicama.
 
Zato vreme u Batajnici pored kamera i obezbeđenja su pocupali stolice
A stanica u Zemun polju opasana crveno belom trakom
 
Samom činjenicom da je nesreća mogla da se spreči ili ako ne da se spreči barem ljudi da se sklone, ostavlja baš gorak ukus u ustima.

Sada po ovim iskazima ispada da policijaci lažu, što mi stvarno zvuči malo verovatno. To su ljudi koji imaju svakodnevni kontakt sa putnicima.
 
aha, baš smešno ha ha
Pa jeste, Ako bi moglo da se izuzme sve ostalo što ni malo nije smešno. Da ta nadstrešnica nije pala nikome na glavu samo reakcija tog lika jeste smešna.

Ali nećemo o tome. Nije moja krivica što se to desilo niti će moje plakanje ili smejanje promeniti bilo šta. Naglasio sam da mislim samo na rekciju tog lika, al dobro.
Neka bude da sam ja morbidni skot.
 
"što neki elektroenergetski objekti – prokišnjavaju."

Da li je ovo istina?
Koliko znam, ni jedan stari elektro i signalni objekat iz sedamdesetih nikada nije prokišnjavao unutra. Na mnogima je bilo vlage sa spoljne strane i osećao se miris unuta, ali nigde nije bilo vlage.
Ako je ovo istina, onda stvarno nema dalje.
 
Šta je na kraju ispalo sa glavnom železničkom stanicom u centru Bora, da li neko zna? Jel imaju namere da je obnove nakon požara od pretprošle godine, ili će doveka vozovi stajati samo u onoj nenaseljenoj džungli koja nema ni normalni put do grada?
 
Šta je na kraju ispalo sa glavnom železničkom stanicom u centru Bora, da li neko zna? Jel imaju namere da je obnove nakon onog požara od prošle godine, ili će doveka vozovi stajati samo u onoj nenaseljenoj džungli koja nema ni normalni put do grada?
Нема сврхе, мени је чудо што уопште постоје поласци...
 
Нема сврхе, мени је чудо што уопште постоје поласци...
Ima svrhe, Bor je industrijski grad od 40.000 stanovnika, ima prugu do Zaječara, drugi kraj pruge čak do Požarevca i Beograda, a ima i putničku stanicu u najužem centru koju su debili zatvorili prošle godine zato što je teško oštećena u požaru, i od tada ona 4 voza dnevno staju samo na stanici Bor Teretna koja je bliža okolnim selima nego Boru. Jel toliko teško obnoviti staničnu zgradu posle požara ili čak vratiti u upotrebu staru borsku stanicu koja se nalazi na pruzi 200 metara dalje? Putnički saobraćaj će izgubiti svrhu zato što je jedina stanica proterana 5 kilometara van grada, a ne zato što ljudi iz tog kraja više vole duplo skuplje autobuse od vozova. Neka brdsko-planinska sela uz timočku prugu čak i nemaju autobuse, ili eventualno imaju po 1 đački polazak dnevno do grada i nazad.

Da rukovodstvo Infre ima mozga, odmah nakon rekonstrukcije požarevačke pruge bi bila uvedena IR linija Beograd-Zaječar ili čak Beograd-Prahovo Pristanište koja je i postojala do pre dvadesetak godina.
 
Poslednja izmena:
Ima svrhe, Bor je industrijski grad od 40.000 stanovnika, ima prugu do Zaječara, drugi kraj pruge čak do Požarevca i Beograda, a ima i putničku stanicu u najužem centru koju su debili zatvorili prošle godine zato što je teško oštećena u požaru, i od tada ona 4 voza dnevno staju samo na stanici Bor Teretna koja je bliža okolnim selima nego Boru. Jel toliko teško obnoviti staničnu zgradu posle požara ili čak vratiti u funkciju staru borsku stanicu koja se nalazi na pruzi 200 metara dalje? Putnički saobraćaj će izgubiti svrhu zato što je jedina stanica proterana 5 kilometara van grada, a ne zato što ljudi iz tog kraja više vole duplo skuplje autobuse od vozova. Neka brdsko-planinska sela uz timočku prugu čak i nemaju autobuse, ili imaju po 1 đački polazak dnevno do grada i nazad.

Da rukovodstvo Infre ima mozga, odmah nakon rekonstrukcije požarevačke pruge bi bila uvedena IR linija Beograd-Zaječar ili čak Beograd-Prahovo Pristanište koja je i postojala do pre dvadesetak godina.
Pozdrav,

prestao sam da čitam kod 'da rukovodstvo infre ima mozga...'

pozdrav,

Petar
 
Mislim da ćemo svi morati da pričekamo da se aktuelni političko-društveni zemljotres okonča, nadajmo se, tako što će otresti izvesne ljude.
 
Vrh