Šta je novo?

Kružni tokovi

Скупља је денивелација знатно - али боља је и више од тога.

Кружни токови су овде лошије решење и од семафора - посебно са камионима, и то ће бити дебакл и још једна задужбина Весићевско-Гангулашког "одока" пројектовања.
Pričaš neproverene informacije.
 
Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Upravo tako! Ja sam ovde amater ali sam i građanin ovog grada koji će sve to da plati! A moj stav je da na ovu temu jasan odgovor trebaju da daju profesionalci, posle jasne i ozbiljne studije i da kažu da li tu treba kružni tok ili denivelacija ili je OK da ostane semafor! To sam gore i napisao i to je poenta svega. Ne sme da bude "Gradonačelnik Gangula rekao da gradi tu i tu kružni tok" nego "Gradimo kružni tok ili denivelaciju ili pak ne menjamo ništa jer je semafor OK na osnovu te i te studije koju je potpisao neko sa saobraćajnim fakultetom!"

Svakako nismo dovoljno bogati da gradimo jeftine stvari, obiće nam se o glavu! Jedno je staviti kružni tog u ulici drugog prioriteta, tako nešto uvek daje rezultate definitivno ALI nešto sasvim drugo je to uraditi sa gradskom arterijom i sa time nema zezanja...
 
Poslednja izmena:
И тог "са дипломом" је лако наћи, кад се зна шта се хоће, као што Гангула зна (хи кноуз).
Процедура планирања је захтевна и тражи разне студије, ако је велики и значајан потез као овај и алтернативна решења (колико кошта свако и колико се добија, тј. оправданост и исплативост сваког итд.) На крају одлуку не доноси стручњак, већ легитимна власт, али на основу предлога и студија стручњака, учешћа јавности, сагледавања могућности инвеститора...
Бат Гангула кноуз ит ол.
17. век.