Šta je novo?

Kružni tokovi

Скупља је денивелација знатно - али боља је и више од тога.

Кружни токови су овде лошије решење и од семафора - посебно са камионима, и то ће бити дебакл и још једна задужбина Весићевско-Гангулашког "одока" пројектовања.
Pričaš neproverene informacije.
 
Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Upravo tako! Ja sam ovde amater ali sam i građanin ovog grada koji će sve to da plati! A moj stav je da na ovu temu jasan odgovor trebaju da daju profesionalci, posle jasne i ozbiljne studije i da kažu da li tu treba kružni tok ili denivelacija ili je OK da ostane semafor! To sam gore i napisao i to je poenta svega. Ne sme da bude "Gradonačelnik Gangula rekao da gradi tu i tu kružni tok" nego "Gradimo kružni tok ili denivelaciju ili pak ne menjamo ništa jer je semafor OK na osnovu te i te studije koju je potpisao neko sa saobraćajnim fakultetom!"

Svakako nismo dovoljno bogati da gradimo jeftine stvari, obiće nam se o glavu! Jedno je staviti kružni tog u ulici drugog prioriteta, tako nešto uvek daje rezultate definitivno ALI nešto sasvim drugo je to uraditi sa gradskom arterijom i sa time nema zezanja...
 
Poslednja izmena:
И тог "са дипломом" је лако наћи, кад се зна шта се хоће, као што Гангула зна (хи кноуз).
Процедура планирања је захтевна и тражи разне студије, ако је велики и значајан потез као овај и алтернативна решења (колико кошта свако и колико се добија, тј. оправданост и исплативост сваког итд.) На крају одлуку не доноси стручњак, већ легитимна власт, али на основу предлога и студија стручњака, учешћа јавности, сагледавања могућности инвеститора...
Бат Гангула кноуз ит ол.
17. век.
 
Зато ја некако увек мислим да је бољи статус кво него мачка у џаку... Нема бољег примера од Славије, толике паре су спуцане у њу а БУКВАЛНО грађани ништа НОВО нису добили, ту смо где и пре (осим можда хардкор фанова Мајкла Џексона)... И немате бољег примера где велики кружни ток НЕ РЕШАВА СТВАР већ ПРАВИ ПРОБЛЕМ!

Можда је боље политичарима да лаке и сигурне поене купе реконструкцијом мањих улица где ће кружни токови заиста помоћи и где је ризик мали... Таквих је бар 50 у граду! Боље да не чачкају мечку и дирају витално битне улице!
 
Poslednja izmena:
Upravo tako! Ja sam ovde amater ali sam i građanin ovog grada koji će sve to da plati! A moj stav je da na ovu temu jasan odgovor trebaju da daju profesionalci, posle jasne i ozbiljne studije i da kažu da li tu treba kružni tok ili denivelacija ili je OK da ostane semafor! To sam gore i napisao i to je poenta svega. Ne sme da bude "Gradonačelnik Gangula rekao da gradi tu i tu kružni tok" nego "Gradimo kružni tok ili denivelaciju ili pak ne menjamo ništa jer je semafor OK na osnovu te i te studije koju je potpisao neko sa saobraćajnim fakultetom!"

Svakako nismo dovoljno bogati da gradimo jeftine stvari, obiće nam se o glavu! Jedno je staviti kružni tog u ulici drugog prioriteta, tako nešto uvek daje rezultate definitivno ALI nešto sasvim drugo je to uraditi sa gradskom arterijom i sa time nema zezanja...
Nije pitanje šta je dobro ili loše već jevpitanja za te pare šta može najviše koristi da donese a da u buducnosti moze da se prosiri.

*Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Zbog čega?
@Гага je napisao da se projekat već radi i da će biti napravljeni kružni tokovi sledeće godine. Šta dobijamo slanjem mejla?
Prvo. Najveće su gužve UBEDLJIVO u gradu u Marije Bursać pa shodno tome KT u MBursać-DrŽorža Marea PRVO treba raditi.
Drugo. Grad planira niz Kružnih tokova od kvantaša prema Pupinovom mostu i to je u redu ali mora PRVO Marije Bursać.
Treće. Dok ne vidim link sa info od samog grada skeptičan sam prema bilo čemu što se piše nezvanicno na forumima da nas smire da im ne šaljemo emailove više i otvaramo faceb stranice i slično.
Četvrto. Pritisak sve dok ne završe, zašto da ne.
Peto. Napravili su dva prelepa KT na Bežaniji, samo 350m' od MBursać ali bez IKAKVE potrebe, tu nikakvih gužvi nije bilo, moraju se postaviti neki prioriteti.
6. Nove zgrade i kompleksi (Residece 7+) koji se grade u Marije Bursać i koji će biti useljivi za par meseci ne ostavlju vreme za odugovlačenje, kolaps je na pomolu.
*Vidi u prilogu ovog monstruma, tu 1000 duša ima da živi a samo je 300m' od ove raskrsnice.https://residence7plus.rs/
 

Prilozi

  • V1-Marije-Bursac-40-003_result.jpeg
    V1-Marije-Bursac-40-003_result.jpeg
    300,2 KB · Pregleda: 91
Nove zgrade i kompleksi (Residece 7+) koji se grade u Marije Bursać i koji će biti useljivi za par meseci ne ostavlju vreme za odugovlačenje, kolaps je na pomolu.
*Vidi u prilogu ovog monstruma, tu 1000 duša ima da živi a samo je 300m' od ove raskrsnice.https://residence7plus.rs/

1000 duša u 170 stanova?
 
T
1000 duša u 170 stanova?
Tu nema malih stanova, ali da vrv nije 1000 duša nego 500-600. 212 parking mesta je mozda bolji podatak koliko ce tu biti uvecan saobracaj na vec potpuni haos koji imamo na raskrsnici m.bursac-drzorzamatea
 

Prilozi

  • IMG_20231110_155154.jpg
    IMG_20231110_155154.jpg
    93,7 KB · Pregleda: 93
Ма немој?
Vidim kako ga ostrašćeno vređaš sa Gangula i sve mi je jasno.
-KT je za te pare nešto najbolje. Sve drugo košta mnogo više a u budućnosti se samo KT može proširiti ako treba.
*Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Nikad ne treba teziti jeftinijem vec najboljem resenju kada su vazne saobracajnice u pitanju...

A sta je najbolje treba da kazu strucnjaci! Mozda negde ne treba nista menjati, mozda je semafor bolji od svega drugoga! Onda su troskovi nula.... :) Ali je onda i zarada firmama kojima se namestaju tenderi nula :p :)
 
Na mestima koja nisu opterećena saobraćajem, kružni tok je efikasniji od semafora, jer nema čekanja.

Koliko sam video na internetu, namena kružnog toka je da poveća bezbednost u saobraćaju.

Ali. Nigde se ne pominje da kruzni tok smanjuje gužvu. Na primer, definicija sa wikipedije:
reduce the likelihood and severity of collisions greatly by reducing traffic speeds and minimizing T-bone and head-on collisions.

Mozda je kruzni tok jeftino rešenje, možda bi bilo zgodno da se napravi, ali izgleda da kruzni tok ne služi eliminaciji gužve, kada je velika guzva.

Verovatno su potrebne ozbiljnije rekonstrukcije da bi se postiglo smanjenje guzve.
 
Imamo li bolji negativan primer od Slavije i kruznog toka na Autokomandi ili pak Bogosloviji, nista od toga ne umanjuje guzvu :)
 
Vidim kako ga ostrašćeno vređaš sa Gangula i sve mi je jasno.
-KT je za te pare nešto najbolje.
lik Gangule je on sam tražio da igra na filmu, tako da to nije uvreda.

Ali, da, care, sramota me je što je to inokosno tupavo i neobrazovano deblo gradonačelnik Beograda. I što bez otpora sprovodi svoje divljačke naume kako više ne rade ni u kakvim zemljama Afrike.

Kako on i ti znate da je tu 'KT nešto najbolje'? Gde vam je elaborat, studija opravdanosti? Gde to piše, koja je argumentacija, za svaku raskrsnicu ponaosob, i kakvi su scenariji: 1) kružni tokovi; 2) denivelacija; 3) 'ne dirati ništa' (obavezno se razmatra).

To sve mora da ima u civilizivanoj zemlji; reč je o jednoj od 4-5 najopterećenijih i najvažnijih saobraćajnica u gradu, a od paralelnog kružnog prstena (T6 je planiran kao sporedna saobraćajnica! - vidi: Generalni urbanistički plan Beograda iz 1972.) se odavno odustalo - a gužve malko porasle.

Kad ste to Gangula i ti rešili da nas vratite u tursko doba, bez da ste ikoga pitali? A što da svi na to ćutimo? Evo, nećemo, i Bog.
 
lik Gangule je on sam tražio da igra na filmu, tako da to nije uvreda.

Ali, da, care, sramota me je što je to inokosno tupavo i neobrazovano deblo gradonačelnik Beograda. I što bez otpora sprovodi svoje divljačke naume kako više ne rade ni u kakvim zemljama Afrike.

Kako on i ti znate da je tu 'KT nešto najbolje'? Gde vam je elaborat, studija opravdanosti? Gde to piše, koja je argumentacija, za svaku raskrsnicu ponaosob, i kakvi su scenariji: 1) kružni tokovi; 2) denivelacija; 3) 'ne dirati ništa' (obavezno se razmatra).

To sve mora da ima u civilizivanoj zemlji; reč je o jednoj od 4-5 najopterećenijih i najvažnijih saobraćajnica u gradu, a od paralelnog kružnog prstena (T6 je planiran kao sporedna saobraćajnica! - vidi: Generalni urbanistički plan Beograda iz 1972.) se odavno odustalo - a gužve malko porasle.

Kad ste to Gangula i ti rešili da nas vratite u tursko doba, bez da ste ikoga pitali? A što da svi na to ćutimo? Evo, nećemo, i Bog.
U pravu si, nemam dokaz da ce KT da resi gužvu sem mog licnog osecaja za red i mog licnog iskustva kao vozaca i moje opste kulture i mog licnog obrazovanja koje nisam stekao na faksu nego živeci ovaj život i mog ličnog iskustav vozeci kroz KT na NBG i KT na Slaviji. Zato Ja i tražim istomišljenike koji dele moje mišljenje i imaju slicna pozitivna iskustva sa KT i trpe zbog gužvi u Marije Bursać da me podrže u ovoj akciji. Tvrdim da je Saobracajni faks politicka institucija i da se ne može verovati njihovim naucnim radovima, nauka je dobra ali je važno ko je radi. Pozivam da se pise politickoj instituciji koja nije naucna istitucija zato i trazim podrsku biraca.

*Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać, i skorog useljavanja Residence 7 plus, hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Na mestima koja nisu opterećena saobraćajem, kružni tok je efikasniji od semafora, jer nema čekanja.

Koliko sam video na internetu, namena kružnog toka je da poveća bezbednost u saobraćaju.

Ali. Nigde se ne pominje da kruzni tok smanjuje gužvu. Na primer, definicija sa wikipedije:


Mozda je kruzni tok jeftino rešenje, možda bi bilo zgodno da se napravi, ali izgleda da kruzni tok ne služi eliminaciji gužve, kada je velika guzva.

Verovatno su potrebne ozbiljnije rekonstrukcije da bi se postiglo smanjenje guzve.
AI Bard:

da li kružni tok smanjuje gužvu u odnosu na semafor?

Uopšteno govoreći, kružni tok smanjuje gužvu u odnosu na semafor. To je zato što kružni tok omogućava da se vozila kreću bez zaustavljanja, što smanjuje vreme čekanja i povećava protok saobraćaja.

Prema studiji koju je sprovela Evropska komisija, kružni tokovi smanjuju gužvu za 30-50% u odnosu na semafore. Studija je takođe pokazala da kružni tokovi smanjuju emisiju izduvnih gasova za 20-30%.

Naravno, postoje i neki faktori koji mogu uticati na to da li će kružni tok smanjiti gužvu. Na primer, kružni tokovi su efikasniji u smanjenju gužve na raskrsnicama sa velikim protokom saobraćaja. Takođe, kružni tokovi su efikasniji u smanjenju gužve na raskrsnicama sa više od četiri ulaza...............

*Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać, i skorog useljavanja Residence 7 plus, hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Nikad ne treba teziti jeftinijem vec najboljem resenju kada su vazne saobracajnice u pitanju...

A sta je najbolje treba da kazu strucnjaci! Mozda negde ne treba nista menjati, mozda je semafor bolji od svega drugoga! Onda su troskovi nula.... :) Ali je onda i zarada firmama kojima se namestaju tenderi nula :p :)
Zašto stručnjaci? Zar biraci ne mogu da traze nesto za svoje pare da im se uradi? Zar strucnjaci kao Dr Kon da nam rade o glavi, neka hvala? Naučnika je jednako lako kupiti kao i politicara.

*Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom:
Zbog velikih gužvi u ulici Marije Bursać, i skorog useljavanja Residence 7 plus, hitno uraditi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska)!!!
 
Vrh