Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ma moguće je da je samo još jedno u nizu ispipavanja javnosti.

Primetite kako je odjednom stala sva dugo i pompezno najavljivana priča o ulasku na prednja vrata.
A možda i dalje nisu odustali od toga (jbg, tvrde su to tikve ex-radikalske a i bosansko-grahovačke) nego neće da pominju to u javnosti.

Sve u svemu, videćemo. Naprdnjaci su to. Iglaju se deca SimCityja, nisu njihove pare pa im se može. Eksperimentišu, isprobavaju, opipavaju...
Svako vozilo javnog gradskog prevoza moglo bi da ima "svog" kontrolora karata, a putnici bi u vozilo javnog gradskog prevoza trebalo da ulaze isključivo na prednja vrata

---

Takođe, ukidaju se validatori, putnici neće biti u obavezi da se validiraju i stvaraju gužvu.
U vozila gradskog prevoza ulaziće se na sva vrata.
Nov sistem javnog prevoza trebalo bi da zaživi od maja.


FakeDefinitiveDalmatian-size_restricted.gif
 
Poslednja izmena:
Problem sa prosecnim Srbinom je sto ce spucati 50 evra na veceru na letovanju na Maldivima, a tesko mu toliko da daje svaki dan u mesecu za bus. E, zato propadamo!
 
Opa bato, porastao standard pa sad karta za prevoz skuplja nego u Melburnu.

Autralija - min cena radnog sata 21$, karta za 2 sata voznje 4.6$ (22% radnog sata), dnevna 9.2$ (43%), vikendom dnevna (4,6$), godisnja 1794$ (85 radnih sati minimalca), da ne dodajem da ima i metro, besplatna zona u centru, da niko ne radi za minimalac.......

Naprednjacka Srbija - min cena radnog sata 230rsd, dnevna 200rsd (87%), godisnja 30000 (130 sati minimalca)

Megatrend matematika at it's finest.
 
200 dinara umesto 180 , ko ide kao ja 2 stanice moze i peske ako mu je mnogo .
potrosnja goriva samo GSP je 100.000 litara dizela dnevno
penzioneri i srednjoskolci dobro da bude besplatno
snizena je mesecna cena karte za prigradska naselja sto je dobro jer je tu najslabija kontrola i naplata
sto se tice BELI su ovlascena sluzbena lica i pravljenje pametnim nece biti dobro za vas jer mozete i krivicno da odgovarate .
da vas podsetim da mogu da vas lepo spakuju i odvedu u gradski mup da vam se utvrdi identitet , da dobijete krivicnu prijavu i kaznu prekrsajnu za remecenje i javnog reda i mira i onemogucavanje sluzbenog lica u vrsenju delatnosti i verujem da ce tako i biti .
Znaci surova policijska represija svuda i na svakom koraku. To podrzavas ? Jbm li ti sunce krvavo.
 
Poslušao sam celu konferenciju za štampu sa sve onim ispadima besa i nekulture.

- Slažem i podržavam preispitivanje ugovora te da se vidi ko je šta uradio ili nije uradio sa strane grada a posebno privatnog partnera i tu razumem Šapićevu frustraciju. Ni ja ne želim da nas neko potkrada i pravi budalama.

- Tarifni sistem ima manjkavosti koje se pre svega ogledaju u nepostojanju karte za jednu vožnju što je po meni apsolutno neprihvatljivo te takođe ni tu ne želim da nas neko pravi budalama.

Novim tarifama će biti svakako zadovoljni stanovnici u nekadašnjim zonama 3 i 4 dok smatram da bi cena za novu tj nekadašnju nekadašnju zonu 1 trebale biti manje na mesečnom nivou i u nekoj proporciji sa pređenim kilometrima u odnosu na sada povlašćena prigradska naselja. Smatram da bi cena od 2000-2250 dinara (oko 20 evra) bila potencijalno prihvatljiva za veći deo putnika u zoni 1.

- Nije mi do kraja jasna kupovina karata mimo mobilne aplikacije i sms poruke što mora biti rešeno ili dodatno pojašnjeno.

- U delu gde se pominju penzioneri praktično se od njih očekuje da imaju smart telefone na kojima bi imali učitanu doživotnu kartu umesto da je to jednostavno rešeno uvidom u ličnu kartu, već kada šalju Komunalnu miliciju da glumi kontrolu. Dodatno se to može rešiti štampanjem te doživotne karte u vidu nekakvog koda koji bi bio dobijen kroz aplikaciju.

- I na kraju upotreba Komunalne milicije za potrebe kontrole karata u autobusu je poseban vid bezobrazluka u gradu koji grca u komunalnim problemima i gde se jedna praktično paramilitarna formacija stavlja u ulogu kontrolora.
 
Znači skidaju validatore, i ako se budeš vozio nekom linijom kojom nisi i ne znaš gde je koje stajalište to je.... Napredni sistem? Extra.

Fali definitivno karta za jednu vožnju, ne razumem izostavljanje više opcija. Napokon I'm je neko rekao za mogućnost godišnje karte.
Sa više opcija bi i naplata bila bolja.
Ali je i dalje visoka nova cena mesečne, za ovaj nivo usluge gde svakog dana na pojedinim linijama pošalju krševe koji se pokvare I ti onda blejiš ko pingvin 30 min.

Takođe mora da se smisli način praćenja vozila i unapređenje aplikacije.
 
Рекао је на конференцији да јавни позив за понуђаче за апликацију тек треба да буде расписан а 13. априла се усваја одлука у Скупштини Града. Како ће то онда уопште моћи да се имплементира од 1. маја, а ако није 1. мај, шта се дешава у том “вакуму”, јел важи бус плус од маја или не?
 
Znači skidaju validatore, i ako se budeš vozio nekom linijom kojom nisi i ne znaš gde je koje stajalište to je.... Napredni sistem? Extra.

Fali definitivno karta za jednu vožnju, ne razumem izostavljanje više opcija. Napokon I'm je neko rekao za mogućnost godišnje karte.
Sa više opcija bi i naplata bila bolja.
Ali je i dalje visoka nova cena mesečne, za ovaj nivo usluge gde svakog dana na pojedinim linijama pošalju krševe koji se pokvare I ti onda blejiš ko pingvin 30 min.

Takođe mora da se smisli način praćenja vozila i unapređenje aplikacije.
Plus da ne govorim o slepim ljudima koji ne vide i oslanjaju se na najavu stanica, bas se desila situacija da zvučna najava ne radi i čovek koji je slep me je pitao da mu kažem kad bude ta stanica, al je na kraju čovek sam uspeo da prepozna gde izlazi zbog rupa na Smederevcu
 
Sta je sada kme kme?

Pravila su pravila i ima da se postuju, kao sto su to zagovarali na ovoj temi do skoro oni koji sada pljuju ovo.

Sta je 200 dinara na platu od 150000 za mlade i lepo obucene koji idu od Belvila do centra?
Између твог решења са ценом карте од 20 динара и Гангулиног са картом од 200, налазе се сва нормална и реална решења и цене (типа 70 динара појединачна плус 90 динара временска, итд.).

Али не, није време за нормално.

Цепајте даље, само јуродиво.
 
Jedini motiv radikala/ds je kradja. Tako je i u ovom slucaju. Verovatno druga ekipa treba da uzme lovu. Pa tu c ebiti i novih kartica, a znamo da se Bata ugradjuje u sve kartice.

Zasto prevoz nije besplatan (finansiran kroz porez koji bi placali smao Beogradjani)?
 
Problem je bila: naplata korišćenja prevoza - tj u praksi kontrola da li korisnici prevoza plaćaju uslugu koju koriste, a posledica toga je nedovoljno novca za fukcionisanje usluge prevoza (dobro, jedan od razloga za tu posledicu).

"Rešenje":
Ukidanje prodaje karata (dopuna) na trafikama i u prodavnicama kojih ima bezbroj i se nalaze na svakom koraku i pristupačne su svima u svakom trenutku, umesto toga se otvaraju poslovnice tj. jedan ograničen broj mesta za kupovinu, sa takođe ograničenim radnim vremenom.
U tim poslovnicama će raditi novozaposleni u javnom sektoru (do sada su isti posao obavljali zaposleni u trafikama i sl.). Partijsko zapošljavanje ucenjenih ljudi.
Ekonomska analiza opravdanosti ove promene? (heh).
Kontrolu u vozilima bi radili "Beli" - taman fino da deluje kako nečemu služe i da postiji iluzija da nešto rade.
Povećava se cena usluge, povećava se drastično broj korisnika koji ne plaćaju uslugu, ali se i povećava broj zaposlenih ljudi u kontroli naplate koji će da "pojedu" prihode, a pritom se ukidaju neke digitalne usluge za korisnike.



A kad se setim da su komunisti pre više od 40 godina i pre digitalne revolucije uveli plaćanje brda komunalnih usluga preko jedinstvene uplatnice...
 
Ближи се крај организованом јавном превозу у Београду. Кроз неку годину, биће приватне линије као 1998, стоји кондуктер на улазу и пушта ко има 300 динара. Долмуш систем. Можда крене опет и линијски такси, само електрични.
 
Између твог решења са ценом карте од 20 динара и Гангулиног са картом од 200, налазе се сва нормална и реална решења и цене (типа 70 динара појединачна плус 90 динара временска, итд.).

Али не, није време за нормално.

Цепајте даље, само јуродиво.
GSP godisnje obavi milijardu voznji, a treba mu 185 miliona evra da pokrije rashode.

Pa ti racunaj.

I to bi bilo za finansiranje potpuno od karata.

I naravno da 185 miliona evra nisu realni troskovi i da bi svaka normalna vlast kada bi prestala da krade i profesionalno posluje, skresala zestoko te rashode.

A do tada ovima samo 🖕
 
Nek mi samo neko objasni, kakvu političku korist može imati SNS iz ovoga ako proguraju novi sistem. I ovako su na mišiće uspeli da formiraju vlast u BG-u, zašto onda Šapić&co. srljaju iz fijaska u fijasko kad im je rejting tamo ozbiljno loš. Doduše, ovaj sistem nije čak ni fijasko već čista smrtna presuda za gradski saobraćaj u Beogradu.

Broj korisnika GSP-a će se sigurno još više smanjiti, broj švercera se neće smanjiti već naprotiv, sve i da Beli krenu da mlate pendrekom koga stignu švercera će biti još više, ljudi će se još više okrenuti automobilima, ukidanjem GPS praćenja vozila će se povećati i kršenje reda vožnje (naročito kod privatnika). Sve u svemu, crno se piše Beogradu ako ovo prođe.

Jedini razlog koji vidim iza ovoga je ili (patološka) mržnja prema Beogradu ili (takođe patološka) želja da se po svaku cenu bude inovator (kao sa Belima ili znakovima protiv poplava). U oba slučaja se te pojave trebaju lečiti u Kovinu, a ne da im se daje grad od 2 miliona ljudi u ruke.
 
Ближи се крај организованом јавном превозу у Београду. Кроз неку годину, биће приватне линије као 1998, стоји кондуктер на улазу и пушта ко има 300 динара. Долмуш систем. Можда крене опет и линијски такси, само електрични.
Ja bih smeo da zakunem da si ti i bio za taj strogi sistem placanja karata bez mrdanja i popustanja.

Sta je problem sad, cena?

Neko (mnogi) gledaju na sadasnjih 90 kao ti na tih 300.

Poenta je i dalje da se ovim kabadahijama ne da da sprovede silu na bilo koji nacin. I da je karta 20 dinara, ne sme pod silom da se vrsi naplata vec vrlo polako i oslobodjeno.




20 dinara bi jedino potencijalno moglo da donose tu jednu vrstu slobode gde bih ja mogao da tutnem putniku bez karte 20 dindzi ako nema, da svi imaju kartu, kondukteri prijateljski procaskaju i nastavimo dalje vrlo polako i oslobodjeno.

Sad nam sledi klanje narod vs Beli. I to klanje bi usledilo samo odlukom o tome da Beli idu umesto kontrolora, sve i da su cene i sistem naplate ostali isti.
 
Vrh