Šta je novo?

Tramvaji

1675965133516.png

Bulevar ispred biblioteke.
 
Zašto su devetku skratili do Slavije ? Opet kvar na trafo-stanici ?
 
To je zbog neplacanja karata.
Vožnju devetkom sam oduvek plaćao, jer ide često i relativno je tačna.

Desetku i jedanaesticu najčešće odbijam platiti, jer bi po službenom RV one trebale ići na po 12 i 23 minuta, a u stvarnosti idu na cca. 40 i 45. Iz principa, ne toliko zbog materijalnog stanja. Jedan jedini put mi se desilo da na stajalištu čekam desetku i da se ona pojavila u roku od 5 minuta, tada sam i ja uredno očitao karticu. U svim drugim slučajevima sam je čekao od 20 minuta naviše, nekada i duže od pola sata, e takav maćehinski odnos grada prema putnicima nemam namere plaćati. Jedanaestica je još gora.
 
Ma zezao sam se bre. Tramvaji nisu funkcionalni vid prevoza u Beogradu vec bar deset godina, nisu bili cak ni u ono doba kada su placanje i naplata karata bile na rekordnom nivou.

GSP je jedna finansijska korupcijska crna rupetina kojoj nema spasa pa sve i da se uliju milijarde u njega.

Evo i 12 i 13 su opet privremeno ukinuli.
I onda posle kmeee uaaa placajte kartu kmeee...
 
Koliko se sećam krajem devedesetih, početkom dvehiljaditih 233 i 730 (2008. prebačen u Kosmaj i prenumerisan u 234), ofarbani su spolja i unutra u crveno/zelenu kombinaciju, kako spolja, tako i unutra. To je trebala biti nova šema bojenja GSP-a, ali nikada nije zaživela/nije usvojena.
Evo slike 730(234) u toj boji. Autor fotografije mi nije poznat.
FB_IMG_1677491843086.jpg
 
- Gradski prevoz van špiceva funkcioniše, ali kada je prepodnevna i poslepodnevna gužva, to predstavlja veliki problem - istakao je gradonačelnik Aleksandar Šapić. - Zato ćemo pokušati da svako veliko razdelno ostrvo, posebno na Novom Beogradu iskoristimo, da ih skidamo i time otvaramo još po jednu traku. To ćemo uraditi u Višnjičkoj ulici već ove godine, da bi obezbedili žutu traku za autobuse, čime će protok vozila biti znatno ubrzan, a da pored nje postoje još dve trake za automobile.

Да приметимо да град одустаје од било каквог ширења трамвајске мреже. Кичма јавног превоз у Београду трајно ће, макар био и изграђен Кантар-Церовићев мини метро, остати аутобус.
 
Gangula me svojom glupošću fascinira sve više iz dana u dan. Ako se zaista u tolikoj meri budu oslanjali na autobuse i u budućnosti, a bez da tramvaji uđu u centar grada konkretnije, sleduje je nam kolaps javnog prevoza u nekom trenutku u budućnosti. Radnu snagu će nalaziti sve teže. Rekoh ko zna koliko puta do sad zašto. Ni mnogo bogatiji od nas je ne nalaze. O funkcionalnosti i efikasnosti javnog prevoza koji počiva 90% na autobusima, suvišno je više i pričati.
 
A sta, tramvaji ne izazivaju kolapse, oni ih lece?

Ej pa svaki drugi dan mi neka nasukana ili troma tramvajcina oduzme po nekoliko minuta putovanja. Jer dok se oni ukljuce, dok se pokrenu, dok se sklone sa raskrsnice, dok udju u stajaliste... Idi bre...
 
Problem je što nam je vrhunac ulaganja u razvoj gradskog prevoza postala kupovina većinom solo krševa iz bratskih Kine i Turske, te uvođenje minibus linija koje rade poludnevno ili linija sa po nekoliko polazaka celodnevno, uz sporadično prezentovanje Nove mreže linije koju podržava Tica saobraćajac.​
 
Укратко нема руковођења саобраћаја. Да се ред вожње и терај. А саобраћај је жива ствар.
 
I kada se pobuniš, dobije onaj tipski odgovor kojim su počeli svaku odluku da pravdaju (obrazlažu), kako je brojač putnika pokazao... Samo mi nije jasno šta je to taj čuveni brojač putnika pokazao na linijama koje su uvedene sa redom vožnje koji ne obuhvata ceo dan.​
 
Vrh