Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Šta na pola, imaš staru Surčinsku petlju na 300m, a ne znam ovu novu ko će sad i da koristi da bi ona nešto kočila. Hoćeš ti? Imaš pušten autoput sa druge strane do Pakovraća i isto radove oko petlje, i šta sad trebalo je još 3 godine se putuje 40min oko Čačka da ne bi bilo na pola i da ne padne koji kamenčić od radova okolo? A ono ko juri 150 ne znam s kim se tripuješ jer ja "jurim" na tom autoputu kojim idem skoro svake sedmice 105 na tempomatu, znači koji god da su ti tu "vi", ja ti nisam tu, mene zaobiđi sa tom pričom.
 
Odlična rasprava, kao i uvek. Šta mislite kako će povezivanje NBG na obilaznicu i završetak obilaznice do Bubanj Potoka uticati na jutarnji špic od Laste do NBG?
 
Ta gužva je druga priča, vezana sa drugim projektima: najviše sa UMPom (od mosta na Adi tunelom do Autokomande pa paralelnim trakama sa autoputem do Šumica i dalje ka Pa mostu), zatim SMT (od Laste do Banjice sa jedne i Laste do mosta preko Ade Huje sa druge strane) i nastavak Obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva sa mostom Vinča-Starčevo. Međutim zadnjih 6-7 godina ovo uglavnom stoji sem što je za to vreme urađeno proširenje SMTa od Banjice do Trošarine i deo UMPa od mosta na Adi do Tošinog bunara. Tako da je zaključak da se gužve od Laste do Gazele nažalost neće rešiti narednih 5 godina a verovatno ni dalje
 
U videu se pominje još jedna petlja koja će biti niže ka Ostružničkom mostu kako bi se omogućio pristup tom nivom Nacionalnom stadionu. Bilo bi dobro kada bi se spojila direktno sa J. Gagarina. Uz naravno poprečne veze.
 
U videu se pominje još jedna petlja koja će biti niže ka Ostružničkom mostu kako bi se omogućio pristup tom nivom Nacionalnom stadionu. Bilo bi dobro kada bi se spojila direktno sa J. Gagarina. Uz naravno poprečne veze.


Nije dovoljna petlja koja već postoji i nek samo promene naziv u iz "Surčin - Jug" u "Nacionalni stadion", nego mora još jedna da se pravi 500m dalje od ove


Petlja.PNG
 
Kinezi ko kinezi, rade i ćute!
Kuće još odolevaju.
Djubreta ima koliko hoćeš.
Inače preča neka gospodja da se baš ovde kod ovog betonskog čuda nalazi izvor vode.
Pogledajte prilog 148957

Ma kakva su ovo dvorišta bila? Da li je realno da ljudi žive u ovakvim uslovima i da je ovo u sred grada?
 
Stanari u ovim zgradama ima da izlude od saobraćaja
Pogledajte prilog 148988
Непратиш на часу, неће излудети, поставиће се зидови за заштиту од буке.

О томе сам писао и постављао цртеже још средином септембра о.г., на страни 54 https://forum.beobuild.rs/threads/g...-novi-beograd-surčin.4362/page-54#post-991068 , али ево још једном тај део поста, цитирам самог себе, и цртежи.

"Ради заштите од буке возила која буде долазила са нове градске саобраћајнице, биће постављени и одговарајући заштитни зидови од буке ткз. букобрани са обе стране будуће саобраћајнице. Букобрани ће бити постављени у дужини од 420 метара тј. до будуће „Т“ раскрснице која ће се уливати једним делом са будуће градске саобраћајнице у Виноградску улицу. Цртеже сам увећао да се виде зидови против буке, а који су на цртежима означени."

букобрани1.JPG
букобрани2.JPG
букобрани3.JPG
 
Има, тачно, код оних кућа . Овде не видим резон да се праве букобрани - требало би у том случају да их продуже дуж Војвођанске и даље, низ Земунску и Тошин бунар, што наравно да неће.
 
Jel se ide posle na spajanje sa T6 pored groblja? Produžetak Grčke do Surčinske? Tek tamo šta će da nađu između Grčke i Nedeljka Gvozdenovića.

Kad urade spoj na T6 ima ista da bude zrela za širenje u 4 trake. A još ni petlju Zmaj nisu rešili tj. one 2 rampe što fale.
Zmaj treba da se širi na nivo da bude slična petlji Orlovača sa 2 bočne servisne saobraćajnice. Ovo implicira gradnju još 2 nadvožnjaka preko T6 sa po 2 trake.
Servisne saobraćajnice bi trebalo da prihvate i same rampe za benzinske pumpe sa obe strane a sama servisna da počinje još kod prvog skretanja za Rodu iz pravca grada.
 
Vrh