Šta je novo?

Zrenjaninski put

Ова реконструкција моста на себешу је завршена, као и копање на уском делу пута из не знам ког разлога, кабал неки, шта ли је. Цео тај део, неки километар је разбуцан, све је остало неуредно а остављени су дубоки канали у бочним улицама, тако да свако скретање заболи четвороточкаша :D

Гужве и застоји су буквално усталили на дневном нивоу, саобраћај је густ и ван свих шпицева, ево је и слика са примером. Јурења нема све и да хоћеш :p



Бетонске баријере на редишњем делу саобраћајнице су већ ударане, а у Борчи су на једном месту померене са свог места. Могу да замислим тај ударац :roll: Док је у Крњачи на бочним баријерама приметан покушај пењања на исту точковима...врло високо је остао траг гуме. Морам да усликам када стигнем. Те баријере на бочном делу у Крњачи су различитих висина, боја, постављене као да су побацане са камиона а покупљене са разних места...шоу.
Последњи семафор још није активиран, видећемо колико ће моја срећа потрајати :)
 
Задњих недељу дана не могу да пријавим неке радове на путу.
Али гужве и застоје могу увек.
Види се и потпуни застој ка граду због судара. Буквално како сам ја полако напредовао ка Борчи тако сам пратио како се формира ова колона коју сам прошао тек после 5 километара, верујем да је још нарасла доста.



















види се ту и неки лудак који је буквално покушао да улети у простор од 1,5 метара, из другог правца, преко дупле пуне. А са циљем да се придружи застоју и остане ту сатима :shock: :? :roll: :notok:

Судар је био удар кола у приколицу неког трактора који је у шпицу кренуо ка центру. Колику би сврху добило да само једна од неколико свакодневних патрола искључује она циганска ,, возила" или овако неке активности. Бар у шпицу да се ограничи, на крају крајева шта ће трактор са приколицом, па још необележен наравно, у Деспота Стефана у врх гужве.
 
http://www.lobi-info.rs/totalni-haos-ki ... ckog-most/

Извештаји са лоби инфо сајта.

А можда исти дан или ту негде наилазим на застој ка граду, значи обрнут смер. Ова тачка где застој почиње је 3,5км од почетка моста. Цео Зрењанински пут натегнуто функционише током целог дана, семафори урнишу становништво а било какав привремени застој, квар, чукање, испадање терета, маневар шлепера...прави километарске колапсе.
Сада дефинитивно може да се каже да сав уложен труд и новац, који нису били мали, имају контра ефекат. То је због неозбиљног приступа и недовољног познавања локалних проблема. Осим додатих скретања, ништа заиста конструктивно није учињено, укупно стање је напротив горе.

Не могу да замислим ситуацију када пусте Пупинов мост у саобраћај па Зрењанинац добије и додатни саобраћај...
Мислим да је то немогуће. А негде покупим још информацију да ће некако забранити теретњацима кроз центар и повући их ка Зрењанинцу...


 
Teretnjake ne mogu da zabrane jer postoji distributivni centar i luka na Vilinim vodama. Tako da ce postojeca matrica saobracaja u najvecoj meri ostati.
Posto prolazim Pancevackim mostom 10-ak puta dnevno, primecujem da je jedna banalna stvar, onaj limeni prelaz na spoju sa Despota Stefana, pretvorio izlaz sa dve trake u izlaz sa jednom ili najbolje jednom i po trakom. Kolona se iz te jedne trake ,za koju se svi bore, prenosi na sledecih 100-200-300 m ka sredini mosta. U vreme spica cak i to stvara guzve.
Taj spoj i inace ne moze da funkcionise bez policije, jer je resenje semafora i prelaza katastrofalno.

Jos jedan detalj, koristim novi jednosmerni put Grge Andrijanovica, do doma zdravlja. Primetio sam sledece:
0. Ulaz u ulicu i dalje opasan i neregulisan. Narocito za pesake.
1 Saobracaj nije olaksan jer masa ljudi nepropisno parkira ili cak ide zabranjenim smerom.
2 Nedostatak parking mesta je neverovatan, u sred divlje ledine Krnjace postoji kriza parkiranja.
3 Deca i dalje idu po putu
4 Povratni jednosmerni put ka Zr. putu nije priveden nameni i izuzetno je opasan po pesake i vozila. Trotoari nisu rezervisani tako da se pesaci pojavljuju iznenada i u velikom broju. Nema propisnog osvetljenja. Ukljucenje u Grge Andrijanovica 4. iz male poprecne ulice izuzetno opasan jer se od kuca i ograda ne vidi saobracaj.
5. Ova dva prodora sa semaforima - ulaz/izlaz sa semaforima - usporavaju saobracaj na Zr putu.

Resenje je umesto vise prodora - manje prodora. Uredjenje propisnih ulica, sa propisnim povrsinama, uredjenjim i zasticenim pesackim trasama. Sto podrazumeva, PRINUDNI OTKUP dela parcela uz te provizorne puteve. Ljudi koji su tu zidali su bili svesni da ce u morati da daju zemlju za put. Zasto je moguce prinudno otkupiti silnu zemlju na trasi Juznog toka, a nije moguce za Krnjacu. Losa urbana matrica utnutar blokova prenosi se na Zr put. Vlasitima je mnogo lakse/jeftinije da postave par znakova i semafora nego da resavaju probleme. Naravno pre svega napraviti plan za CELOKUPAN POTEZ ZR. PUTA KAO CELINE.
Uzrok celogo ovog problema je u tome sto Krnjaca/Ovca/Borca nemaju svoju opstiu/opstine i sto Palilula smatra ovaj deo svoje teritorije kao crnu Afriku. To jest nema zainteresovanih da se problemi rese. To vazi i za stanovnistvo.
 
"
Home » Lokalne vesti » Vesti » Zbog radova na Zrenjaninskom putu zatvaraju dve trake
januar 13, 2015 6:53 pm Category: Vesti Leave a comment A+ / A-
Od sinoć 12. januara do nedelje 17. januara zbog radova na Zrenjaninskom putu doći će do izmene režima saobraćaja u vremenskom periodu od 22 do 5 h.

JP „Putevi Srbije“ će izvoditi radove na postavljanju betonske ograde sa Nju Džerzi elementima i razdvajanju kolovoznih traka Zrenjaninskog puta. Radovi će se izvoditi na delu puta posle raskrsnice za Borču i Ovču.

U toku izvođenja radova, za saobraćaj će biti zatvorena po jedna saobraćajna traka u oba smera, a zatvoreni deo puta će biti obeležen signalizacijom i obezbeđen saobraćajnom opremom.

„Molimo sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju, budu oprezni u vožnji i povedu računa o bezbednosti radnika koji izvode radove„, rečeno je u saopštenju JP „Putevi Srbije“.

Pozivamo nadležne da čuju glas naroda leve obale

Mišljenja građana leve obale oko pregrađivanja Zrenjaninskog puta su podeljena.

Oni koji podržavaju ovu akciju smatraju da se ogradom povećava bezbednost jer neće biti skretanja preko duple pune ili obilaženja kolone dok su gužve, što je čest slučaj, kao i da će broj pretrčavanja pešaka biti manji.

preko duple pune zrenjaninski put 2014

Međutim, oni koji je ne podržavaju smatraju da usled nepovoljnih vremenskih uslova, snega i nanosa vetrova, Zrenjaninski put neće moći adekvatno da se očisti. Drugi smatraju da će to usporiti hitnu pomoć, policiju i vatrogasce u hitnim intevencijama, a ima i onih kojima je ova ograda ružna.

Mi podržavamo akcije koje doprinose povećanju bezbednosti u saobraćaju, ali pozivamo nadležne da ponekad saslušaju glas naroda, posebno onih koji već decenijama unazad putuju Zrenjaninskim putem."

Izvor: http://www.lobi-info.rs/zbog-radova-na- ... zne-trake/
 
Velike gužve svakog dana na Zrenjaninskom putu

Blic, RTS | 26. 03. 2015. - 19:25h | Foto: RAS | Komentara: 0
Vozači koji svakodnevno saobraćaju Zrenjaninskim putem kažu da im slaba osvetljenost, veliki bilbordi koji zaklanjanju saobraćajne znakove i gužve na ovom putu, prave problem i da su uzroci velikog broja saobraćajnih nesreća.


Gužve na Zrenjaninskom putu su konstantne
Načelnik saobraćajne policije, Žarko Višković, za RTS rekao je da je to samo delimično tačno.

- Sigurno je da velika količina bilborda i slapa rasveta utiču na pažnju vozača, ali na česte saobraćajne nesreće na Zrenjaninskom putu utiče i neprilagođena brzina, vožnja u alkoholisanom stanju i neoprezni pešaci - rekao je Višković.

On je dodao da bi na Zrenjaninskom putu što pre trebalo srediti infrastrukturu.

- Infrastruktura bi trebalo da se unapredi što pre, jer je intenzitet saobraćaja ovde veliki. Naročito od kako je u saobraćaj pušten Pupinov most - rekao je Višković za RTS.

On je, međutim, dodao da to nije u nadležnosti saobraćajne policije.

- Mi možemo samo da apelujemo na nadležne da se za to što pre pobrine, kao i da apelujemo na vozače i pešake da ne stupaju na kolovoz dok ne budu sigurni - rekao je on.

Od kako je otvoren Pupinov most, vozači kažu da na Zrenjaninskom putu više nema špica - gužva je konstantna.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/545723 ... nskom-putu
 
@Борчанац je u pravu, potrebno je osvetliti trotoare, reflektori pesackog ne pomazu jer je pesak vidljiv tek kada zakoraci a to je
suvise kasno. Uglavnom vrebaju u mraku da vozila prodju, ali cemu onda sve to ?
 
nmilic":28vq6c6g je napisao(la):
... ne pomazu jer je pesak vidljiv tek kada zakoraci a to je
suvise kasno.
Признајем да је песак на коловозу проблематичан, али пешак је проблематичан како за саобрћај тако и за себе!

Квачица на "s" мења смисао.
 
Čika Brana":1aymelzm je napisao(la):
nmilic":1aymelzm je napisao(la):
... ne pomazu jer je pesak vidljiv tek kada zakoraci a to je
suvise kasno.
Признајем да је песак на коловозу проблематичан, али пешак је проблематичан како за саобрћај тако и за себе!

Квачица на "s" мења смисао.

Čika Brano, ako ste mi rekli..
 
spatiotecte":3in0zi3j je napisao(la):
Pod hitno prosiriti Zrenjaninac na 2+2 tamo gde je 1+1

:kk:

astrodule":3in0zi3j je napisao(la):
spatiotecte":3in0zi3j je napisao(la):
Pod hitno prosiriti Zrenjaninac na 2+2 tamo gde je 1+1
Evo samo što nisu.

Pa to nema šanse da se uradi u narednih 5 godina.

:roll:
Ako se govori o nedostatku volje , moguce.
Ako se govori o realnoj situaciji mogucnostima i troskovima, moguce je bez problema.

Pregledaj preko neke od mapa i videces da gotovo svuda ima prostora da se udene jos po jedna traka.
Takodje, ovaj put je odavno tu, i to sto je neko gradio na zemljistu koje pripada putu, ili je natakario objekat tik do te `medje`, racunajuci da mu parking ili prilaz bude drzavno zemljiste, nas treba da brine isto koliko za lanjski sneg!

I da dodam, na spatiov post jos ovo.
Ne da je hitno, vec je `zadnji voz`!!!
Ako se hitno ne krene sa poslom, Za godinu , dve, doci ce se u situaciju kao na nesrecnom Smederevskom putu...
 
Naravno da pričam o nedostatku volje i sposobnosti.
Zrenjaninac i Smederevac su zreli za proširenje i sigurno ima mesta.

Poslato sa telefona
 
direktor":3bhmiuiw je napisao(la):
Velike gužve svakog dana na Zrenjaninskom putu

Blic, RTS | 26. 03. 2015. - 19:25h | Foto: RAS | Komentara: 0

Gužve na Zrenjaninskom putu su konstantne...
Infrastruktura bi trebalo da se unapredi što pre, jer je intenzitet saobraćaja ovde veliki. Naročito od kako je u saobraćaj pušten Pupinov most - rekao je Višković za RTS...
Od kako je otvoren Pupinov most, vozači kažu da na Zrenjaninskom putu više nema špica - gužva je konstantna.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/545723 ... nskom-putu

Do pre par meseci masa je tvrdila da ce Pupinov most smanjiti guzve na Zrenjanincu, desilo se suprotno.
Pare su potrosene, a i dalje se trose, za pripremanje zemljista za komercijalizaciju, a ne stvaranje upotrebljive infrastrukture.
Da se dovede ovaj potez u upotorebljivo stanje, sada je potebno jos mnogo dodatnog novca.
Nema ni strateskog ni detaljnog plana. Odluke donose politicari na visokom partiskom nivou i uticajni bocni igraci a ne strucnjaci i predstavnici stanovnika. Dok gledamo kako se trose stotine miliona eura, K/O/B i dalje pliva u fekalijama, a naznaka da ce bar osnovne stvari da zavrske - ne postoje.
 
Sadašnje stanje će se popraviti kada se pusti novi deo ka PA putu.

Što ne menja poentu, da ZR put svakako treba proširiti što pre.
 
Treba Zranjaninski put prosiriti, ali pre svega treba povrsine, putne koridore, opsulzne puteve, trase za buducu infrastrukturu - isplanirati. Ako bez plana dodajes gomilu infrastrukture, odbijes jos situaciju koju vise ne mozes lako da menjas. Drugim recima treba izraditi koncept grada na levoj obali. To je mnogo jeftinije od infrastrukture.
 
Frekvencija saobracaja na tom delu puta vise nego ispunjava uslove za prosirenje. Tu da prolazim svaki dan i uvek je guzva u oba smera. Sem kasnim u vecernjim i ranim jutarnjim casovima. Borca jeste radnicko naselje i zbog toga cesto gurana u, ne drugi, nego pitaj Boga koji plan sto se tice nekih radova koji su bili potrebni. Ali da se mislilio 30% od onoga koliko je trebalo, ovaj deo Zrenjaninskog puta je davno trebao da bude rekonstruisan i prosiren, jer je tu guzva vec par godina, a posebno zadnjih godinu dana, koliko postoji novi most preko Dunava, kome je ova deonica jedan od prilaza.
 
Meни није јасно када су радили СМТ зашто нису урадили проширење 6+6 профил од петље до Мокринске на рачун њива са десне стране и од Мокринске улице до раскрснице са Братства и јединства и Кикиндском на рачун њива са леве стране? Онда би остао само један километар уског пута профила 1+1 од раскрснице са Овчанским путем и Ивана Милутиновића до раскрснице са Братства и јединства и Кикиндском.
 
Ne.

Gradska vlast ne kapira ili neće da skapira da Borča i Krnjača više nisu sela, što su možda pre 25-30 godina bila. Već veoma izgrađena prigradska naselja, posebno Borča koja ima skoro 50000 stanovnika. Krnjača 30000. Samim tim se povećao i broj vozila. Dobili smo novu, za nas veoma korisnu saobraćajnicu, ali do nje je potreban prilaz koji je LOŠ. Tako da mislim da je krajnje vreme da Borča dobije proširenje Zrenjaninskog puta od ,,Putnika,, do uključenja na SMT. Plus (naravno) kulturan trotoar sa obe strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368048#p368048:1zrvce2u je napisao(la):
Blade » Thu Jan 21, 2016 6:10 pm[/url]":1zrvce2u]Ne.

Dobili smo novu, za nas veoma korisnu saobraćajnicu, ali do nje je potreban prilaz koji je LOŠ. Tako da mislim da je krajnje vreme da Borča dobije proširenje Zrenjaninskog puta od ,,Putnika,, do uključenja na SMT. Plus (naravno) kulturan trotoar sa obe strane.

Očekivao sam da će šleperi preći na SMT i smanjiti gužve. Bar to proširenje da urade ako već ne mogu da finansiraju novi put izmedju Borče i Dunava do SMT
 
Vrh