Šta je novo?

Brankov Business Centre (Ex Zgrada Beobanke) - Zeleni Venac

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498328#p498328:3oekhj2h je napisao(la):
razgradjevinar » 05 Дец 2017 03:07 pm[/url]":3oekhj2h]stf, smatras da novi beograd i istorisjki centr grada treba da budu spojeni sa po jednom saobracajnom trakom po smeru?
На овом месту - да. У укупном збиру се ништа неће смањити јер ће нови Зарић имати додатне 2 траке. Значи, капацитет ће остати исти, али ће бити боље распоређен и проходнији.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498328#p498328:3oekhj2h je napisao(la):
razgradjevinar » 05 Дец 2017 03:07 pm[/url]":3oekhj2h]smatras i da eventualno visegodisnje zatvaranje tramvajskog mosta (zbog rekonstrukcije) i visegodisnje ukidanje jedine tramvajske veze novog beograda i centra grada,
Тај мост се затвара после постављања шина преко Моста на Ади, дакле неће се остати без трамвајске везе.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498328#p498328:3oekhj2h je napisao(la):
razgradjevinar » 05 Дец 2017 03:07 pm[/url]":3oekhj2h]uz planirano ukidanje autobuskih okretnice na zelenom vencu i trgu (sto btw pozdravljam) nije u najmanju ruku nepromisljeno poigravanje sa funkcionisanjem grada, da ne upotrebim neku jacu kvalifikaciju?
А ово после метроа.
 
Svi projekti su ok, mada mi ovaj treći deluje da je pomalo izašao iz Matriksa.
 
Meni bi svaki bio lepsi da nema ovo lisce i rastinje po fasadi...
 
1243988608214.jpg
 
A pauk na Rubinovom vinjaku? :D

Ako gledamo asocijacije, ovo poslednje mene najviše podseća na ofucanu mrežu protiv komaraca koja treba da se zameni :)

Ali kao štos za fasadu - super je, otkačeno i duhovito na račun "konfekcijskih" fasada.
 
Вечерас. Прво ми је из далека пажњу привукло светло, а онда када сам пришао и декорација :D

Свиђа ми се што је ово забаван и користан пројекат. Волео бих и Бигз тако да се среди :)
 
Сваки од победничих радова, а посебно први је одузео једини квалитет постојећег објекта - Његове солидне пропорције.

Кад погледам победнике супер је што нисам одрадио свој пројекат.
 
Slažem se. Kod većine radova izraženo je totalno odsustvo osećaja za proporcije.
 
Jel moye neko da napise nesto vise o samom zelenilu na takvim tipovima zgrada? Kako se postavlja, koje su to biljke i kako ce to funckionisati uyevsi u obzir da je to jedan od najzagadjenijih delova grada, sa ogromnim guzvama i izduvnih gasovima.
 
Kakvi likovi, prosto ne verujem na šta troše vreme i energiju...
 
Pa jeste, sto bi neko bio lud i trosio vreme -i energiju na umetnicko stvaralastvo? Sta ce nam ta umetnost uopste..
 
Super projekat,samo da im vetar ne odnese letve sa platnima nekome na glavu na zelenjaku.
 
Мени се ово веома допада. Све је наравно део једног по мом мишљењу занимљивог ПР пакета да се "подгрева" јавност док се не крене у реализацију пројекта. Уосталом, сигуран сам да овакву комуникацију најбоље разумеју будући корисници.

Уосталом, не троше ни моје паре ни ресурсе:)
 
Koriste zgradu kao umetničku instalaciju dok ne krenu građevinski radovi i to je za svaku pohvalu.
 
Verovatno testiraju i uče o novim tehnologijama i materijalima takođe. I u međuvremenu pripremaju promotivni paket o pre, tokom i posle rekonstrukcije, koji će im i te kako koristiti na tenderima u inostranstvu.
 
"Na koji način je zlatni presek uticao na Vaše rešenje za budući balkanski eko-centar?

Zlatni presek je istovremeno i prirodni i matematički fenomen. To je specifični odnos između dve veličine koje zadovoljavaju sledeće pravilo – odnos njihovog zbira i veće veličine jednak je odnosu veće veličine prema manjoj. Kroz proporciju zlatnog preseka, želeo sam da pokažem vezu između prirode i artefakta, u ovom slučaju arhitektonske zgrade, kroz prirodni red, a ne samo kroz primenu zelenila, ekoloških principa i obnovljivih izvora energije.

Šta je bilo najinspirativnije, a šta je predstavljalo najveći izazov prilikom projektovanja rešenja za konkurs?

Najinspirativnije je u svakom slučaju bila potreba da se dâ lični doprinos podizanju svesti o važnosti problema zdravog života i okruženja u našem gradu, a i šire.

Mi smo projekat shvatili možda ozbiljnije nego što je samo anketno rešenje. Imao sam ličnu potrebu da pokažem značaj održivog pristupa projektovanju – ne samo arhitektonski, u smislu oblikovanja i funkcionalnosti, već i u svim inženjerskim rešenjima, kao neku vrstu sinergije dizajna, inženjerstva, ekologije i ekonomije.

Najteže je bilo rešiti garažu koja sa svojih 500 mesta i u klasičnom izvođenju treba da zauzima površinu od oko 15.000 m². Tako smo mi predložili i varijantu sa potpuno automatizovanom podzemnom garažom, koja ima svoje ogromne prednosti, kao što su ušteda prostora ili smanjenje emisije štetnih gasova.
Pogledajte prilog 1

"
ceo intervju imate na linku: https://stattwerkbeograd.com/ekoblog/20 ... ednog-rada
 
Mislim da se sa pravom može reći, ako je objekat "Zelen" šta će mu garaža od 500 mesta? To je velika količina novih automobila u centru, a u blizini se nalaze čak 2 velike javne garaže.
 
Zato sto grad u uslovima za dozvolu trazi odredjen broj parking mjesta
 
Vrh