Šta je novo?

Brankov Business Centre (Ex Zgrada Beobanke) - Zeleni Venac

Nisam siguran da li drveće sme da ide neposredno uz kolovoz. Nemamo ovde mesta kao u Kralja Milana da drveće bude oko pola metra od kolovoza, tj, da imamo toliko slobodnog prostora (ni za pešake ni za bicikliste, mada ja taj prostor u Kralja Milana koristim za bicikl, što ne preporučujem manje iskusnim i veštim biciklistima))
 
Aha, u pravu si, ima prvo onaj razmak od ivičnjaka širine jedne kocke, pa zatim rešetka drveta pa tek onda otvor samog drveta. Jasno. A ovde ako bi se tako radilo pojelo bi mnogo širine toroara.

Pa ništa, onda žardinjere. Eventualno zeleni pojas sa nekom živom ogradom/žbunjem. Dodatno zaštićen visokim ivičnjacima. Mada mislim da su žardinjere ipak najpraktičnije a i ''najzahvalnije'' rešenje.

'vako nešto
blythZconcreteZplanterZ-Zgrey.jpg

Naravno, uz blagi razmak od trotoara, da ne bude dođe vozač autobusa do Ušća i vidi nema mu pola maske. :D
 
Док се не направи метро, и то трасом Бранков мост - Трг републике, смањење броја трака у Бранковој улици је авантура са извесним и трагичним завршетком.
 
To se podrazumeva. To i ono s tunelom.
Sad samo pričamo, dajemo predloge i ideje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498074#p498074:1whddzir je napisao(la):
Пантограф » 04 Дец 2017 04:09 pm[/url]":1whddzir]Док се не направи метро, и то трасом Бранков мост - Трг републике, смањење броја трака у Бранковој улици је авантура са извесним и трагичним завршетком.
Па и није. Сврсисходност пете траке у Бранковој је упитна, будући да се наставља на тунел који је за траку ужи и наставља се на Деспота Стефана која је опет за траку ужа.

Метро није неопходан, довољно је да се уради базисни тунел и сав трансферзални транзит пребаци на њега.
 
Метро је неопходан, јер тунел који излази код мурије у 29. новембра не може никако да га одмени у повезивању леве обале Саве са центром Београда. И није довољан метро са станицом код BW Residences и W Hotela, него линија која покрива историјски центар Београда.

А дотад, аутобуска трака у Бранковој омогућава несметано функционисање линија до окретнице на Зелењаку.

Не знам откуд идеја да се поиграва са основним функцијама града?
 
Trenutni sistem u Brankovoj bez levih skretanja i žutom trakom odlično funkciniše i ni ja tu ništa ne bih dirao.

Naravno da bih voleo bici stazu tu negde, ali mislim da je mnogo bolje za bicikliste da koriste Jug Bogdanovu nego Brankovu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498282#p498282:1dzbn2k3 je napisao(la):
Пантограф » 05 Дец 2017 11:49 am[/url]":1dzbn2k3]Метро је неопходан, јер тунел који излази код мурије у 29. новембра не може никако да га одмени у повезивању леве обале Саве са центром Београда. И није довољан метро са станицом код BW Residences и W Hotela, него линија која покрива историјски центар Београда.
Стим што је Бранков мост са Теразијском тунелом једнако трансверзални транзитни правац запад - исток као што је и веза леве обале Саве са центром. Када се изгради базисни тунел, транзитни проценат саобраћаја се измешта из Бранкове у довољној мери да се она сузи за траку.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498282#p498282:1dzbn2k3 je napisao(la):
Пантограф » 05 Дец 2017 11:49 am[/url]":1dzbn2k3]
А дотад, аутобуска трака у Бранковој омогућава несметано функционисање линија до окретнице на Зелењаку.
А и окретница одатле треба да се измести. Као и она са Трга. За то јесте предуслов метро.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498282#p498282:1dzbn2k3 je napisao(la):
Пантограф » 05 Дец 2017 11:49 am[/url]":1dzbn2k3]Не знам откуд идеја да се поиграва са основним функцијама града?
Ово није план за следећу годину, већ "кад се стекну услови". А јасно је који су то услови. Нико се дакле не игра са основним функцијама града.
 
stf, smatras da novi beograd i istorisjki centr grada treba da budu spojeni sa po jednom saobracajnom trakom po smeru? smatras i da eventualno visegodisnje zatvaranje tramvajskog mosta (zbog rekonstrukcije) i visegodisnje ukidanje jedine tramvajske veze novog beograda i centra grada, uz planirano ukidanje autobuskih okretnice na zelenom vencu i trgu (sto btw pozdravljam) nije u najmanju ruku nepromisljeno poigravanje sa funkcionisanjem grada, da ne upotrebim neku jacu kvalifikaciju?

primetices da nisam ni jednom spomenuo bnv i sve posledice njegove izgradnje na nacin na koji se ona sprovidi, na buduce funkcionisanje grada. o tome da ne pricamo dok se barem ne usle prvi najavljeni objekti, za sada da pricamo o beogradu koji postoji
 
pod hitno agresivno destimulisati koriscenje automobila, inace nam ni 5 traka po smeru u brankovoj nece pomoci. zute trake, bici staze, novi autobusi i tramvaji, sve sto treba, a na racun automobilskog saobracaja. kao sto je orjen napisao na temi o prokopu, prosecna zauzetost automobila u beogradu je 1,35, a koristi se za 36% "putovanja". ovo su mozda odrzive brojke za grad velicine subotice, za visemilionski grad je crvena uzbuna. a zamislite samo da imamo dobar standard, pa da svaka porodica kupi po jedan auto za svakog clana, zato sto je "tako u mogucnosti".

treba menjati mentalitet, i to pod hitno, a ne siriti kolovoz. pa ako je prva etapa zgaditi ljudima samu pomisao da voze i parkiraju po sirem centru, ok. naravno, kao sto rekoh, ulagati velike pare u alternativu.

glavni problem javnog prevoza (gsp, zeleznice...) je sto je pred njega stavljen uslov da bude profitabilan. o neophodnosti metroa ne treba trositi reci.
 
Маните се лево-талибанских теорија, не може да се сужава Бранкова док се не направи метро, и то адекватан метро.
"Мењање менталитета" на силу је класичан терористички приступ.
 
Brankova da se smanji za po traku kad se uradi tumel sto da ne
Tek kad se sredi i zaricev most takodje
Sto se tice tramvaja tek kad prodje tramvaj preko posta na adi
 
O da, kad se završi tunel, kad se izgradi most, kad se izgradi metro... A kada će to biti? Možda za 100 godina ali ćemo tada svi biti ispod zemlje. Manite se Folićevih izjava. Nemoguće je sužiti Brankovu u narednih 100 godina sigurno. Nema tamo nigde mesta niti za drvored niti za bici stazu. Kada se izgradi TC na Zelenom Vencu, a to je jedino što će se 100% izgraditi u narednih 5 godina, videćemo kakav će tek onda biti saobraćaj u Brankovoj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498362#p498362:2cj8pwpd je napisao(la):
direktor » 05 Dec 2017 06:02 pm[/url]":2cj8pwpd]Brankova da se smanji za po traku kad se uradi tumel sto da ne
Tek kad se sredi i zaricev most takodje

Не, него тек кад се направи метро.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498375#p498375:i8ofnyw4 je napisao(la):
direktor » Uto Dec 05, 2017 7:30 pm[/url]":i8ofnyw4]Kakav TC u na zelenom vencu
file.php
 
A gde će to biti, na mestu gde su Mek i DM?

Jooooj bre, zašto ne mogu samo da ostave taj... skver na miru i pretvore ga u neku lepu zelenu padinu... ? :bash:
 
Pa bio je na ranom javnom uvidu a ja ti kazem da nece da se gradi
Bilo je stosta na uvidu pa se nije sagradilo
 
Pobedničko rešenje
25395905_171681080091756_8030859064378531383_n.jpg

Autori: Architectural Studio LFG (Jovan Mitrović, Snežana Zlatković, Bojana Cvetanović, Iva Bekić, Isidora Babović i Igor Zec)
1. NAGRADA na Anketnom konkursu za izradu urbanističko-arhitektonskog idejnog rešenja rekonstrukcije dela gradskog bloka na Zelenom vencu
„Zlatna boja gornjih spratova tranformiše objekat u simbol grada. Razrada funkcija i planova pažljivo i detaljno daje rešenje programa objekta. Funkcije su pozicionirane tako da se obezbedi maksimalno iskorišćenje potencijala lokacije i samog objekta. Odnos i međupovezanost funkcija su pažljivo razmatrani. Mala količina zelenila na fasadi objekta nadoknađena je bogatom vegetacijom u unutrašnjosti objekta. Predloženo rešenje na adekvatan način tretira zelenilo, tako da ono ne ugrožava vizure, koje predstavljaju poseban kvalitet ove lokacije. Zelenilo pozicionirano na garaži omogućava smanjenu emisiju zagađujućih materija i olakšava pristup radi održavanja.
Energetski i održivi koncept je sveobuhvatan i vrlo inovativan. Uzima u obzir nove tehnologije, koje su pažljivo odabrane – u skladu sa uslovima lokacije, što ovo rešenje čini veoma razumnim.
Rešenje obuhvata korišćenje integrisanih fotonaponskih ćelija, i dobro je osmišljeno, kako sa aspekta funkcionalnosti, tako i po pitanju dizajna.”
(Iz obrazloženja žirija)
Pobedničko rešenje studentskog konkursa
25289735_171655900094274_7790060302453221016_n.jpg

Autori: Tina Urošević, Stevan Simović i Uroš Marković
1. NAGRADA na Studentskom arhitektonskom konkursu za izradu idejnog dizajnerskog rešenja fasada dela gradskog bloka na Zelenom vencu
„Predloženo rešenje na jednostavan način omogućava više različitih fasada na jednom objektu, za potrebe različitih funkcija, dok su kišne vertikale pametno iskorišćene i dizajnirane za razgraničavanje funkcija.
Rešenje je čisto, jasno i grafički prikazano na visokom nivou.
Posvećena je posebna pažnja čak i pri rešavanju krovnih površina, kao i pri pozicioniranju funkcija u okviru kompleksa. Ulaz je adekvatno naglašen i odnos između prizemne etaže i spratova pokazuje kako je ovo rešenje kompletno, kako po pitanju funkcije, tako i kada je reč o estetici.”
(Iz obrazloženja žirija)
 
Nije se moglo bez ove šume na fasadi, no dobro.
Nije grdno kako sam očekivao.
 
Prvi su uzeli desnu zgradu koja im ne pripada poreska
Drugi su uzeli lijevo zgradu koja im ne pripada eps
 
Pretpostavljam da će se na kraju zgrada koju koristi EPS priojiti projektu a da će se on iseliti. Stvarno bi bilo šteta da jedan deo kompleksa ostane nerekonstruisan kada već dobijamo ovako super rešenje.
 
Hteo bih da skrenem pažnju da čak ni pobednički projekat nije konačan, već će zvaničan render biti objavljen u januaru 2018. (malo četa sa "Stattwerk"-om na društvenim mrežama nije bilo na odmet ;) ).
 
Vrh