Šta je novo?

Zemunski kej

Боље да не дирају најлепши, најхуманији и најприступачнији кеј у Београду, али ова идеја ми се свиђа проширење Земунског кеја до Пупиновог моста
B92: Sledeće godine rekonstrukcija Keja oslobođenja: "Zemun će biti veliko gradilište" http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1752213
 
Koji Savski kej je obnovljen, kada već pominje odvojeno Sava promenadu?
 
Zemunskom Keju, zna se, predstoji "voterfrontovanje".

Bilo i dobro načiniti što više dokumentarnih fotografija i snimaka, da ostane setna uspomena za pokoljenja.

Ima naravno, delova koji u sada nedopustivno neuređeni (ono oko balona, teniskog terena), ali se bojim da će se preterati.

Po meni bi prava mera uređenja keja bila da se ojača obaloutvrda gde je potrebno, i samo spoji deo od Četverca do Vencecije, na način na koji je postojeći kej od Četverca do Jugoslavije oblikovan i partnerno uređen. Ako se ukloni i onaj vojni poligon sa Ušća, puna kapa!
 
1. Zna li se da li i kada ce da se sredjuje najruzniji deo Keja - od preko puta Elektrodistribucije do pocetka keja do hotela YU?
2. Moze li se odvod kanalizacije koji se sada izliva u Dunav na obali gde polazi camac za Lido, izmestiti i produziti bar 50m od obale, jer se tim delom Keja siri nesnosan smrad?
 
To je govorio i za kej u Blokovima, pa na sreću ništa nije ni u najavi tamo.

U Zemunu ne bih ništa menjao, osim što bih potpuno zabranio pristup automobilma. Za dostavu - kolica na početku.

Nikako granitne plole kao u BnV, samo obična kaldrma kao što je sada na kolovozu.

To što ne možemo nigde naći planove je možda i dobro, jer to znači da nije ni blizu realizacija.
 
Hmmm,možda ali deo Keja je već juče zatvoren,deo ulice od okretnice do elekktrodistribucije.
Svi autobusi koji okreću na keju sad idu kroz Karamatinu ,tj.dolaze sa suprotne strane od one sa koje su dolazili.
Što znači povećanje gužve u Glavnoj a da ne govorimo o skretanju u Karamatinu iz Glavne zglobnih autobusa koje je na granici nemogućeg.
 
Bojim se da ipak počinju,ono što je zatvoreno slaže sa onim iz najave,video sam i mašine za skidanje asfalta kod Kapetanije,videću kasnije da li su počeli da rade.
 
Значи по плану до Божића максимално избегавати Главну, јер још јуче је био тотални хаос.
Оно што ме плаши је да не "помере Божић" за једно пола године.
 
Izvor: Beobuild.rs

Rekonstrukcija ulice Kej oslobođenja u Zemunu
zemun-ulica-kej-oslobodjenja-3D-02b.jpg

Radovima na rekonstrukciji ulice Kej oslobođenja u Zemunu biće uređen potez u dužini od 1100 metara, od Ulice Stevana Markovića do kraja obaloutvrde (kod Kluba Radecki). Važna saobraćajnica proteže se paralelno sa Zemunskim kejom, a njome saobraćaja i nekoliko linija javnog prevoza. Rekonstrukcija koja je otpočela kod stare Elektrane obuhvatiće sve saobraćajne i pešačke površine, kao i postojeću komunalnu infrastrukturu, a rok za završetak svih radova je kraj Juna naredne godine.

Ulica Kej oslobođenja pripada starom jezgru Zemuna i njeno uređenje treba da se uklopi u ambijentalnu celinu korišćenjem sitne granitne kocke na kolovozu i odgovarajućeg kataloškog mobilijara. U prvom delu, od Ulice Stevana Markovića do Karamatine, predviđena je nešto veća širina kolovoza od 7 metara, pošto se radi o potezu koji autobusi javnog prevoza koriste za pristup okretnici u Ulici Marka Nikolića. Zbog vozila javnog prevoza, deo saobaraćajnice do Ulice Makra Nikolica zadržaće asfaltnu podlogu dok je na ostatku projektnim rešenjem kolovoz sa zastorom od sitne kamene kocke.

U drugom delu, dužine oko 190 metara, od Karamatine do Njegoševe ulice, projektovana širina kolovoza od sitne kamene kocke je 5.5 metara, sa pešačko-biciklističkom stazom širine 2.5 metra uz desnu ivicu. U trećem delu, dužine oko 230 metara, od Njegoševe do kraja obaloutvrde, predviđa se proširenje postojećeg kolovoza od sitne kamene kocke na 5.5m, čime se postiže kontinuitet sa prethodnim delom ulice. Na ovom delu ulice uvodi se kišna kanalizacija koje ranije nije bilo i na samom kraju ulice projektovana je okretnica za vatrogasna vozila.

Rekonstrukcijom je obuhvaćena obnova podzemne infrastrukture, vodovoda, kanalizacije, elektro i komunikacionih vodova. Planirana je i zaštita zelenila, uz rekonstrukciju drvoreda i postavljanje sistema za zalivanje i korensku zaštitu, a predviđa se i niz mobilnih žardinjera sa niskim drvorednim sadnicama.

Vise informacija i fotografija mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/rekonstrukcija-ulic ... p3025.html
zemun-ulica-kej-oslobodjenja-01-karta-01.jpg

zemun-ulica-kej-oslobodjenja-presek-01.jpg

zemun-ulica-kej-oslobodjenja-02.jpg.jpg

Vise informacija i fotografija mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/rekonstrukcija-ulic ... p3025.html
 
Znači ne diraju šetalište?!

To možda i nije toliko loše, mada bi mogli makar asfalt da presvuku.

Najviše me zanima kako će ispasti deo od Gospodske do Radeckog i da li će bolej regulisati ulazak i boravak vozila u toj zoni.
 
Sad sam malo detaljnije pogledao plan. U principu apsolutno se ništa specijalno neće promeniti na tom potezu osim što će kaldrma biti od okretnice do Venecije. i što će trotoari biti popločani (što apsolutno podržavam).

Zameniće instalacije ispod kolovoza i to je to.

Kao što sam već rekao, najlepši deo je od parkinga do Radeckog i nadam se da tu nećemo videti kola parkirana non stop kao što je trenutna situacija.

munze-kej.jpg
 
Радови на реконструкцији улице Кеј ослобођења напредују. Краћа фоторепортажа радова од јуче-25.11.2021., радника има највише где се постављају канализационе цеви и где се постављају ивичњаци за тротоаре.

Кренуо сам од улице Марка Николића код аутобуске окретнице „Земунски кеј“.
post picture online temporary

@Зексова инфо туристичка табла је ту, није оштећена ако неко буде помислио.


Код парка Кеј, тако га зову, односно код улице Др. Петра Марковића.
upload pics to forum direct link

Пешаци увелико иду насутим тротоаром, боље ће се утабати :D


Постављају се канализационе цеви


Почели су да постављају ивичњаке тротоара. Ово је код Електродистрибуције.


Код улице Стевана Марковића, где је и почетак радова

:sesir:
 
Opa, postavljeni su ivičnjaci za pešačke staze koje će verovatno biti gotove pre saobraćajnice.
 
Možda je i bolje što ga nisu spustili sa strane pošto se u sličnim situacijama češće totalno ošteti ili ga jednostavno ne vrate na mesto a ko zna možda je pogodan sa sekundarce.
 
Ovaj totem nema struju?

Ako nema, onda zaista ne razumem zašto ga nisu sklonili jer ovako samo otežavaju sebi posao.

Pa čak i da ima struju, lakše ga je otkačiti.

A ako je problem što bi ga neko ukrao - pa verovatno imaju mesto sa čuvarem gde mašine noće.
 
Ne bi bio prvi put da ga sklone i "zaborave" da vrate.
 
Vauu... kako su temeljni i brzi :lol:

Evo slika jednog maliog Radiše kad vec spomeuh brzinu postavljanja koja direktno utice na dužinu matretiranja saobracaja tj slobodnog kretanje gradjana.....
Mašina-za-popločavanje-puta-i-staza-Tiger-stone.jpeg

Ah da .... ko za rokove više mari samim time brzina izvodjenja radva nikom nije bitna
 
Vrh