Šta je novo?

Zelenilo ulica i bulevara Beograda - Drvoredi, travnjaci, baštice

Koliko sam razumeo, ove šipke su samo "podloga" za puzavice. Biće to lepše kada ozeleni :)
 
I ja mislim da se ova armatura neće videti. Šta više, laički mislim da će puzavice bolje da se "zalepe" za neravnine.

Poslato sa telefona
 
U pravu ste, biće lepše kada ih proguta puzavica.

Neko prvo primeri čelične šipke, profile, antikorozivni premaz i metode obrade, a neko prvo primeti puzavice i cveće...
I zavidim vam :D
 
Пошто ће ту доћи пузавице, за њих морају да буду и јаче подлоге-шипке за пузање, да их не искриве. Гледаћу ових дана да сликам шта су пузавице направиле од једног гелендера степеница код једне зграде у мом крају.
 
fotografija4149.jpg

fotografija4151.jpg
 
i ja sam prijatno iznenađen ovim radovima na NBG.
Kamo sreće da se potpuno zagradi prelaz, pošto drugačije ne umemo (myself included)
 
Ево их и у Хуга Клајна (Бежанијска коса). Штета што стаабла нису исте врсте као постојећа која у пролеће цветају а лишће им је (чини ми се црвенкасто) као и у Марка Челебоновића и Николе Добровића.
25032015440.jpg

25032015441.jpg

25032015442.jpg
 
Cvijiceva dobila metal :) U pozadini parking nastao uklanjanjem pumpe

37c4dbd384a9844a840f652425aceabe_zpsi0dyrzji.jpg
 
MilisaV":30pwntwe je napisao(la):
i ulica marka hristića je dobila drvored.

Gde, sa strane?

Ta ulica bi trebalo da se proširi zbog tramvaja (možda nije u planovima, ali tako je najlogičnije).
 
na sredini. i to drvored u dva reda gde je ostrvo dozvoljavalo.


a mislim da su tramvaj predvideli kroz bulevar crvene armije, pa ulicom đorđa stanojevića do novog mosta.
 
MilisaV":1n8u7vg9 je napisao(la):
na sredini. i to drvored u dva reda gde je ostrvo dozvoljavalo.
...
a mislim da su tramvaj predvideli kroz bulevar crvene armije, pa ulicom đorđa stanojevića do novog mosta.

Dobrim delom Bulevara Crvene Armije tramvajska puga ima jedan kolosek, dvostruki je samo kod Delta Sitija.
https://www.google.rs/maps/@44.805441,2 ... !2e0?hl=sr

Za dva koloseka treba proširiti ulicu, o čemu niko nije razmišljao kada se projektovao Belvil. Na suprotnoj strani ulice se nalazi ruska škola, na teritoriji Ruske Federacije.
https://www.google.rs/maps/@44.807434,2 ... !2e0?hl=sr
Obzirom da se planira probijanje železničkog nasipa i spajanje sa Bulevarom umetnosti, nema govora o suženju kolovoza zbog dodavanja koloseka.
A trasa kroz Marka Hristića je najpovoljnija, em zbog prostog produženja postojeće pruge koja prolazi kroz Đorđa Stanojevića do ulaza u Depo, em zbog manjeg opterećenja raskrsnice kod Delta Sitija i A-Bloka, em zbog dobijanja dve tri kružne trase za slučajeve havarija: jedne oko bloka 42, druge oko Belvila (sa tim jednim kolosekom i prolaskom kroz depo) i trećom koja obuhvata te dve, a i zbog drugih razloga.

Ali, slepci sade drvored, umesto da prošire ulicu i postave šine...
 
Па службе нам нису усклађене.
 
@relja.

ako pogledaš recimo na http://binged.it/1EoTycc videćeš da tu kod dc gde je dva koloseka širina ulice je ista kao i tamo gde je jedan kolosek. ušteda u prostoru je napravljena sužavanjem traka.

znači ne mora da se proširuje ulica, dovoljno je da se suze kolovozne trake. na istom linku možeš i videti automobile koji stoji u toj suženoj traci, i videti da je ta sužena traka sasvim dovoljna.

a možeš primetiti da je ivičnjak tramvajske baštice sa zapadne strane dalji od šina od ivičnjaka sa istočne strane šina, zbog bandera koje se nalaze u baštici, tako da pretpostavljam bi eventualno ubacivanje drugog koloseka izvšreno tako što bi se svaka traka sa zapadne strane skratila za po pola metra.


elem, ne želim da pravdam rešenje da tramvaj proteraju kroz bulevar crvene armije, samo želim da napomenem da je to tehnički izvodljivo bez proširivanja ulice.
 
@ Milisav
Kada se pažljivije pogleda, vidi se da je zbog duplog koloseka sužena samo traka koja služi za skretanje desno u Jurija Gagarina, prema Gazeli, a ne sve trake.
A ako se još pažljivije pogleda - taj "dupli" kolosek je napravljen samo zbog mimoilaženja tramvaja na putu za i iz Depo-a. Na tom mestu nema onog bezbednog rastojanja između tramvaja i vozila u traci pored, kao što je po celom Novom Beogradu i kao što je u svim rekonstruisanim ulicama kroz koje prolaze tramvajske šine. Ta potrebna širina tramvajske baštice postoji i vidi se na delu na kojem je samo jedan kolosek.
A oni tu hoće da sprovedu tramvaje na redovnim linijama.
Mesta u Crvene Armije nema, osim ako će da se uklanja zeleni pojas i skraćuje trotoar. Što je opet kretenski, obzirom da je sada taj kraj konačno urbanizovan.

Ne mislim da pravdaš rešenje, samo ukazujem da mesta nema, ili da može da se napravi ali uz veliko i nepotrebno budženje i devastaciju ulice i okoline. NBG Bulevari imaju drvorede između kolovoza i trotoara, a ovde tako neće biti. Tako da ovo o tramvajima i jeste između ostalog i za temu o zelenilu.
 
Zek te boje imali na lageru sledeca je zelena
 
A da li mislite da postoji rešenje koje bi se svima svidelo?

Prvo je zamerano što je korišćena armatura. Da li neko može da vidi da je to armatura osim ako priđe (a tu ne sme da se priđe).

Sad nekome smeta boja.

Naravno, ne bi bilo loše da se vidi taj projekat i da li je to zamišljeno kao "nosač" za puzavice ili nešto drugo.
 
Vrh