Jbt, pa da li je realno da u Beogradu ama bas niko ne ume (ili ih mrzi) da uradi nesto onako kako bi trebalo. Ovo stvarno izgleda groteskno, uzimajuci u obzir i onu sliku asfalta na autobuskoj stanici, koja bukvalno izgleda kao preorana od tockova.
Voleo bih da si u pravu i da je problem znanje ili lenjost, ali nažalost, ovde je glavni problem poštenje.
U Srbiji se nije uradila nijedna ulica niti put pošteno u poslednjih 15 godina. Sve propada i mora da se sanira nakon par meseci korišćenja. Poslednje dobre rekonstrukcije su bile Nemanjina, BKA i Autoput kroz grad. Sve ostalo je teška kraða i lopovluk...
A gde ispod brankovog mosta kako zamisljas to da se izvede a da ne bude kolaps
Da pravis okretnicu ispred zgrade železnica i taj eksperiment bi izazvao kolaps
Obzirom da prevoz koji se završava na samom kraju Brankovog mosta skoro nikom nije potreban (tj. manje više svi kkji pređu most idu do kraja), onda je smislenije to sečenje uraditi tamo gde su hteli, kod Ušća.
To je, naravno, bilo bez nove linije koja ima mnogo smisla, ali mi se čini da previše vremena provodi u zakrčenom delu grada bez žutih traka (od tunela na dalje).
Najbolje da se sve što ide preko mosta ukine, da ostane slobodan za vozače. Sve da završava na Ušću (omiljenom kružnom toku naravno) i da ide jedan autobus koji samo vrti od kružnog do ispod mosta, pauza od 15 min na svakih sat vremena, kome smeta neka se preseli u BPP.Obzirom da prevoz koji se završava na samom kraju Brankovog mosta skoro nikom nije potreban (tj. manje više svi kkji pređu most idu do kraja), onda je smislenije to sečenje uraditi tamo gde su hteli, kod Ušća.
To je, naravno, bilo bez nove linije koja ima mnogo smisla, ali mi se čini da previše vremena provodi u zakrčenom delu grada bez žutih traka (od tunela na dalje).