Људи, са оваквим изменама трамваја, чак 67 и 68 су препунији него икад, о 94 као главној преседачкој тачки код Ерпорт Ситија да не говорим... О застојима на 73 од Батајнице до саобраћајне школе, па уклапање за смене... Најгоре пролази 610... Што се 83 тиче, јасно ко дан, ту треба барем до 23 да иде на интервал који иде у шпицу... Онај који је пројектовао да последњи 601 може соло да ради, нек баци диплому, јер код Генекса доста људи извиси, а што је најгоре немају поверења у последњи 610 са Кеја у поноћ, а тачан је, барем тај полазак... Информисаност људи је големи проблем, а мрзи их да пешаче до Генекса 200 метара... Ево верујте ми, тај са Кеја је тачан... Људи се на крововима 95 тек сад возе, нарочито због 11, соло 43 и 96... Плус што фале поласци у шпицу... Ко ми не верује, нека дође и види... Козара и Блок 45 најбољи пример...