Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Izmena na tramvajima zbog radova na mreži kod Mite Ružića (Kluz)​

1000144038.jpg

🥹🥹🥹
 
Pošto svaki put kada idu na ovoj relaciji na kojoj će ići, mora novi broj iza slova, osim 6A, iz bogre pitaj kog razloga.​
 
Ne razumem te ringišpile koje SJP napravi i napiše vozačima izmišljene rute na izmenjenim trasama usled jasnih vanrednih okolnosti.
Zar ne može SJP da jasno napiše ići će ta i ta linija tim ulicama i stajaće na postojećim stajalištima, imajte razumevanja?
I juče uveče "navikao" na 23, 37 i 58 kako idu preko Kalemegdana pa posle "valjda" preko Savskog trga i dalje ka Sajmu.
Dobro to, ali 23 i 37 sam video kako svaki ide kako mu se ćefne. Tačnije, jedan 37 ide gde sam napisao preko Savskog trga, a drugi za par minuta još jedan 37 krstari preko Vudroa Vilsona ka Sajmu. Slično i sa 23. I staje jedan taj uredno na stanici Savski most ka Galeriji.
Nije to sad prvi ili drugi dan, nego četvrtak.
Kako da neko zna da li će stati 23/37 kod stanice Savski most ili kod Palate pravde a želi da ide do Banovog Brda ili Vidikovca?!
 
Pa ni 49 i 94 ne poštuju trase, odnosno idu kako se kome ćefne, a jasno je napisano kojom trasom treba da idu i koja stajališta da koriste, a kamoli da će vozači sa trasom koja je fluidna i menja se iz sekunda u sekund.​
 
Исто важи и за Е2, час га видим у Гаврила Принципа и на ЗВ, час га видим код Хотела Москва како иде Призренском и Балканском до Вазнесењске цркве. Није ни чудо што га нисам дочекао на окретници на Тргу пре 3 недеље.

ЕДИТ: Балканском све време, не Призренском.
 
Poslednja izmena:
Meni je drago kada vidim da nešto funkcioniše. Naime sinoć sam na displeju u Narodnih heroja video i autobuse koji tuda obilaze radove u Pariske komune.
 
Ако може возач овде да објасни која је поента да рецимо Трамвај 7 скрати до Ташмајдана( јер је ето рекао да касни) и онда на том терминусу је стајао добрих 20-25 минута? И када сам ушао у трамвај ка Устаничкој он је тамо и даље стајао.
 
Ако може возач овде да објасни која је поента да рецимо Трамвај 7 скрати до Ташмајдана( јер је ето рекао да касни) и онда на том терминусу је стајао добрих 20-25 минута? И када сам ушао у трамвај ка Устаничкој он је тамо и даље стајао.
To kraćenje generalno ima svrhu samo mozgovima koji su ga izmislili.
 
Jel 23-ka sutra saobraća normalno kroz Takovsku? Na sajtu SJP ne piše da ide preko Slavije, a mislim da će mi trebati.
 
23, 37, 44, 58, idu preko Kalemegdana i Dorćola, vrv i sutra. Samo 74 ide preko Slavije.
Ako idu preko Kalemegdana, znači da ne koriste nijedno stajalište u Kneza Miloša? Bitno mi je pošto moram da presedam na 41 do Prokopa. Ako iz Karađorđeve skreću u Nemanjinu i onda u Kneza Miloša, to bi mi odgovaralo. Ako produžuju Savskom do Sajma, moram tražiti drugi prevoz.
 
600 od Sajma ide do Prokopa. A možeš i sa 23 do Galerije / Savske (novouspostavljena stanicavu ameru ka Mostaru) pa na 36. Takođe možeš i do Sajma pa malo uzbrdo do okretnice na Senjaku i na 34.​
 
Nažalost, 600, 34 i 36 idu previše retko. Mislim da ću na Pančevcu hvatati BG Voz u 07:26 da bi stigao za Soko u 08:00, pa šta mi bog da.
 
Odakle ideš? Ako ideš sa Banovog mani se sa tim petljanjem do Pančevačkog već izađi u Savskoj i hvataj 36, naičiće jednom, nedelja je ide praktično u sekundu po RV-u, na 20 minuta, vrlo verovatno da ćeš čekati i manje od toga.

Ako si iz pravca Karaburme, pa dobro i meni bi BG bio bolji izbor.
 
600 i 607 imaju previše raširenu turažu tako da se čeka dosta duže između dva vozila od predviđenih 30 minuta. Lagano može turaža sa 60 minuta, da se skrati na 40 i tako se sa istim brojem vozila poveća interval na obe linije koje su itekako korisne.
 
Kada sam slao predlog nadležnima za liniju 600, predložio sam 45 min poluobrt sa 3 vozila. Na kraju su se odlučili, kao što možemo i da vidimo, za 4 vozila i poluobrtom od 1h.

P. S.
Ja nikada nisam čekao duže od 15min, ali zato što znam red vožnje, pa se usklađujem sa njim. Mana je što je doneta odluka da zbog dinamičnog reda vožnje nema više kačenja reda vožnje na terminusima.​
 
Nazovi to kako god hoćeš, zbog toga nema više kačenja redova vožnje za linije na okretnicama.​
 
Dinamički k**** od dolaska vašeg potrebnog vozila javnog prevoza.
To je bolji opis "dinamičkog reda vožnje".
Ja sam samo na linijama GSP-a čija frekvencija dolaska je manja od 10 minuta primetio da koriste neku delimičnu foru dinamičkog ***** vožnje.
Privatnici nemaju to.
 
Dinamički k**** od dolaska vašeg potrebnog vozila javnog prevoza.
To je bolji opis "dinamičkog reda vožnje".
Ja sam samo na linijama GSP-a čija frekvencija dolaska je manja od 10 minuta primetio da koriste neku delimičnu foru dinamičkog ***** vožnje.
Privatnici nemaju to.
Динамички ред вожње буквално не постоји.
 
Vrh