Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Pa mnogi ljudi bi radije i 12h čekali na stajalištu, nego da presedaju ili da idu peške. Nekima je ispod časti da pešače kad već plaćaju (iako je danas besplatan) gradski prevoz.​
 
mogao bih da se složim. mladi korisnik još mora da kuje gvožđa u životu, pa i dve godine istorije da izuči, da bi čovečanstvu u amanet, recimo 15. marta 2025, mogao da ostavi jednu ovakvu misao:

dirljivo sagledavanje stvari iz druge perspektive i još potresnija briga za imovinu čestitih privatnih prevoznika (naravno, prošarana sa par opštemestaških odvraćanja pažnje od suštine). poruka koja je, ispostaviće se, bila dosta indikativan uvod za višemesečni ciklus potuljene apologetike vlasti i sve agresivnijeg skakanja za oči svakome ko se usudi da iznese neku kritiku na račun s uma sišavših saobraćajnih rešenja u ovom gradu. autor će povremeno, i sve češće, svoje poruke obogaćivati informerovskim rečnikom i iskakati iz saobraćajne tematike samo da pozdravi žiku. vremenom će bledeti autorove kritike na račun nekih drugih višemesečnih zastoja u gradu, onih čiji uzročnici nisu studenti. eventualno će ih tako usput pomenuti, da bi se uhvatio zalet za raspaljivanje prema onima koje je u početku naciljao. zao čovek će primetiti da u ovoj kvalitetom nabijenoj poruci nekako nedostaje to da grad i vlast imaju neki instrument da one koji ne postupaju po istim pravilima kao gsp privede poznaniju propisa. autor će primetiti da je važno da grad ima jaku svoju firmu, što nekako implicira da neko toj firmi pokušava da oduzme taj status (valjda nije napisao tek tako), ali opet će nekako promašiti da se osvrne na to ko je u pitanju. ne znam zašto na poslu (ako je u gsp-u) mora tri puta da meri svaku reč, ali eto... srećom na forumu ne mora.

autor će se vremenom baš uživeti u ulogu samozvanog pi-ara ili oficira za vezu sa gsp-om, jedinog ovlašćenog da ocenjuje koja kritika je ozbiljna, a koja nije. jer on je proverio i nema tu ništa, da vam on kaže pouzdano. pozivaće na to da se ne lomi preko kolena, da treba čekati da se najave ozvaniče ili da se počne s realizovanjem (pošto, jelte, praksa pokazuje da smo uspešno zaustavljali ono što je u fazi realizacije). imaće uvek opravdanje. relativizovaće do besmisla.

bender me zove starim sns-ovcem, a i nisam baš nimalo emotivno investiran u studentske proteste. no, lepo vaspitanje nalaže da se onome ko prodaje testise za bubrege to naglas i kaže.
To je ono što ja pričam, ne možeš normalno da mi odgovoriš, nego kao filozof amater, fensi slovima na distanci i sa visine. To bi kao trebalo da me pogodi nešto ili šta. Ja svačiji stav poštujem, ako stoji iza njega, iako ume to da argumentuje. Poštujem čak i one koji bi na silu da smene vlast, al to se zna kako se radi svuda u svetu. Teška organizacija, zna se šta sve mora da padne, i kako se vlast preuzima, mora se jurišati na institucije, popiti batine od pendreka uz suzavac kao osveženje. Puč se ne dešava šetnjom po pešačkom prelazu. Za to mora da se da nešto, mora se malo i žrtvovati, jer su nekada, ne tako davno, i bogati živote davali za ideale. Ja svakako nisam za nasilno rušenje i revoluciju, al ljude spremne na žrtvu za ono u šta iskreno veruju i te kako mogu da razumem i poštujem. Samo, mislim i da ovo danas nije isto kao prilike pred peti oktobar. Na primer, @Bender Rodriguez ima malo oštriji nastup nekad, stav koji i te kako brani. Ne mora se čovek složiti sa njim uvek, al poštujem to kod ljudi. I uvek piše lepo za razliku od tebe kad ga već spominješ. Ovo tvoje me mrzelo i da pročitam do kraja.

Ja sam se više osvrtao na trenutno stanje u društvu i državi, nisam nešto pisao o GSP-u i javnom prevozu u prethodnom postu, iako je to tema faktički, pa da ne trujemo previše. Dosta toga je i @Alex_BG već rekao, i lepo primetio pojave u vidu konstantnog trovanja mozga. Vidim da se piše i da smo u ratu, ja vala nisam ni sa kim, ma koga podržavali, i ma šta mislili. Demokratija mu dođe kao neko pravo da ljudi biraju, i da zbog toga ne budu pljuvani, ponižavani, nazivani sendvičarima, botovima i sl., a to je ona agresija o kojoj sam pisao. Takva retorika me i sprečava da sa ljudima pričam opušteno o politici, pa se s toga reči često moraju vagati, jer ne vidim poentu da se sa bilo kim, pogotovo sa ljudima koje ne znam, hvatam za gušu, metaforički rečeno. Šta dobijam time, kidam svoje nerve. Isključivost ne vodi apsolutno ničemu. Imao sam i ja usijanu glavu nekad, normalno za klince, al ne i za čoveka koji uskoro ulazi u petu deceniju života. O bolesnoj pojavi u društvu, dovoljno govori koliko su deca uvučena u sve ovo. Mene su i te kako roditelji štedeli kad sam bio mali, iako su 90-te bile vrlo ozbiljne godine u poređenju sa ovim što imamo danas. Deca predškolskog uzrasta se uče da pumpaju, skoro slušam mamu kako detetu od pet godina priča kako nešto ne mogu da imaju i pokazuje na Ćacilend, skoro na dečijem rođendanu, uzrast osam do deset godina, deca skaču i viču ko ne skače taj je ćaci. Za moj pojam roditelji te dece imaju teške tripove u glavi, tako se ponašaju i u školama, bahato, bezobrazno, taman da se profesorima i nastavnicima život zgadi, a još kad ih izbombarduju viber grupama. E vidiš, ja ne želim da učestvujem u takvoj vrsti ludila, jer to za mene jeste jedno ludilo, opterećenost jednim čovekom do razmera koje meni ne dopiru do mozga. Ovim završavam raspravu sa moje strane na ovu temu. Zaista želim da uživam u ovom forumu, a ne da se nerviram i raspravljam sa pojedincima bez ikakvog smisla i potrebe, ako vidim da tu ne može biti normalne komunikacije.
 
Управо се искључују сва возила са потеза 300..
 
Нема никакве блокаде на Лединама и Сурчину па су укинули и 604 и 605. Иначе све градске линије су укинуте за вечерас, само приград функционише колико толико.
 
Funkcionišu E linija isto, barem E9 ide. Nažalost, po Redu vožnje, te su se posle 21h povukli.

Jedan "Otac na privremenom radu" je vrtio na 30 i dalje oko 21:30.
 
Da li će sada i vozači dobiti manje plate? Noćnog prevoza nema, a ovo sa dnevnim linijama što odrade je smešno. Ako ćemo tako, većina profesora je dolazila na posao takođe, ali nisu imali kome da predaju, pa su ostali bez plata. Sada bi trebalo da svako dođe na posao kad može i hoće, uz izgovor da nema prevoza što i jeste tako, ili tužiti grad za nadoknadu, jer se prevoz i te kako plaća kroz porez, info stan i razne namete koji su sve veći iz meseca u mesec.
 
Da li će sada i vozači dobiti manje plate? Noćnog prevoza nema, a ovo sa dnevnim linijama što odrade je smešno. Ako ćemo tako, većina profesora je dolazila na posao takođe, ali nisu imali kome da predaju, pa su ostali bez plata. Sada bi trebalo da svako dođe na posao kad može i hoće, uz izgovor da nema prevoza što i jeste tako, ili tužiti grad za nadoknadu, jer se prevoz i te kako plaća kroz porez, info stan i razne namete koji su sve veći iz meseca u mesec.
Neverovatno mi je da izjavljuješ ovakve gluposti. A jel treba da prime manju platu oni vozači koji su ostali da prenoće u autobusu zbog blokada jer nisu imali gde? Sve je vrlo jednostavno, nema blokada i vozači će voziti. Vozač je u dužnosti da reaguje po naređenju sekretarijata za javni prevoz i policije i uperite u njih prste, a ne u vozače koji i ovako prolaze kroz horor mesecima zbog blokada.
 
Poslednja izmena:
Izjave pojedinaca da se čovek smrzne. Pa mnogi od tih profesora su blokirali sopstvene fakultete zajedno sa dekanom na čelu, i to jednim finim delom o državnom trošku. Ok, njihovo pravo, al vozači u javnom prevozu spadaju među one zaposlene koji još i najviše trpe od blokada ni krivi ni dužni. Samo nekoliko dana u mesecu da ostanu tako satima zaglavljeni mimo svoje volje, pa da ljudi traže još i nadoknadu od Grada, koji im nije obezbedio normalne uslove za rad, a ne još da im se krešu plate. Dovoljno što ustanu i u dva ujutru za smenu, pa ne mogu ni po autobus normalno da odu, pa do kraja smene ne znaju ni gde će da završe. Još sad i narod kao besan na njih. Zagovara se nered, javašluk, podržavaju ovako nasumične blokade, pa se onda pljuje po ljudima čiji je posao direktno na udaru tih istih blokada.
 
Postoje uvek izmene, čemu služe info table i aplikacija? Ima dosta linija koje mogu da idu, ali oni narede svima da se u 21h isključe za garažu. Od 00h nije bilo blokada, noćni prevoz je većim delom mogao da funkcioniše, pa ga opet nije bilo. Za vreme maratona se linije dele na dva ili tri dela, pa opet sve funkcioniše. Ako se ima volje, uvek se nađe rešenje, ali je sekretarijatu očigledno lakše da naredi svima da se povuku u garažu nego da voze gde mogu. Vozači su tu najmanje krivi ja se slažem, ali su na žalost on prvi i jedini na udaru besnih putnika koji posle napornog radnog dana nisu u mogućnosti da stignu kući, a neki ni da odu kod lekara normalno.
 
To je ono što ja pričam, ne možeš normalno da mi odgovoriš, nego kao filozof amater, fensi slovima na distanci i sa visine. To bi kao trebalo da me pogodi nešto ili šta. Ja svačiji stav poštujem, ako stoji iza njega, iako ume to da argumentuje. Poštujem čak i one koji bi na silu da smene vlast, al to se zna kako se radi svuda u svetu. Teška organizacija, zna se šta sve mora da padne, i kako se vlast preuzima, mora se jurišati na institucije, popiti batine od pendreka uz suzavac kao osveženje. Puč se ne dešava šetnjom po pešačkom prelazu. Za to mora da se da nešto, mora se malo i žrtvovati, jer su nekada, ne tako davno, i bogati živote davali za ideale. Ja svakako nisam za nasilno rušenje i revoluciju, al ljude spremne na žrtvu za ono u šta iskreno veruju i te kako mogu da razumem i poštujem. Samo, mislim i da ovo danas nije isto kao prilike pred peti oktobar. Na primer, @Bender Rodriguez ima malo oštriji nastup nekad, stav koji i te kako brani. Ne mora se čovek složiti sa njim uvek, al poštujem to kod ljudi. I uvek piše lepo za razliku od tebe kad ga već spominješ. Ovo tvoje me mrzelo i da pročitam do kraja.
usvojiću tvoj običaj nečitanja poruka do kraja (mada bih drugima savetovao da u tvom slučaju to ipak čine, jer uvek se tu krije neko kukavičje jaje, opanjakavanje, propisivanje šta ko sme da misli...). još jednom bih ponovio da ja uopste ne nastupam sa pozicije nekog ko seče vene na proteste (u tom kontekstu sam pomenuo bendera, jer on zna da nisam nikakav studentski jurišnik). zapravo, tvojim političkim stavovima sam se najmanje bavio. ličnosti kao ti su univerzalno gnjile (oprostićeš na fensi slovima, nadam se), mogu da zamislim kako iste ove pokvarene stvari (koje sam već navodio na primeru one sumanute poruke, mada sam tu bio maksimalno sažet i nezasluženo dobronameran) radiš i sa neke druge tačke političkog spektra, s potpuno obrnutom agumentacijom. rekao bih da je tu rešenje misterije zašto moraš tri puta da meriš reči u firmi, a ne u tome što si neki ugnjeteni pravednik. red je da neko povremeno skrene pažnju na ovu tvoju zanimljivu razvodnjavajuće-propagandističku ulogu na temama koje se tiču gradskog saobraćaja i taj kompleks nezvaničnog moderatora na ovom podforumu. pre mene su to radili neki drugi - između ostalog, i korisnik s kojim se u životu ni dva puta nisam složio.
 
Poslednja izmena:
Ukinuli linije sa Zelenjaka, a bukvalno nikakva prepreka nije postojala da saobraćaju 52, 53 i 56. Bila neka blokadica u Trgovačkoj tek, mogao 56 da se okreće na Padini. Nije bilo ničeg u Požeškoj sinoć.

Naplatiti sve od prevoznika. Nerealizovan polazak, penal.
 
IMG_3964.png

IMG_3965.png

Biće haos sa prevozom.
 
Biće još veći haos nega na autokomandi!!!

Madrid ima semafore na i u kružnim tokovima. Čak je još zamršenije pošto su im kružni tokovi mnogo veći, imaju ostrva unutar kruga pa ima mnogo traka i tim više semafora.
Ali to tamo odlično funkcioniše bez gužvi pošto imaju razgranat metro, mnogo autobuskih linija sa posebnim ulicama, ulice imaju po 3-4 trake, glavne tranverzale su im u tunelima ispod grada, neke autobuske okretnice su im pod zemljom....
Čak su im i pešački udaljeni od kružnog toka ali ima mnogo drveća i nije naporno da se pešači okolo kao na Slaviji.
Prosto su svašta odradili da bi to moglo da funkcioniše sa semaforima u kružnom toku bez gužvi.

Nadam se da se vidi malo na slici kako izgleda.
Ako ne, evo lokacije pa se provrtite https://www.google.com/maps/@40.414...try=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDYzMC4wIKXMDSoASAFQAw==

Samo ovi naši ne kontaju da ne može ovako i da je Slavija veoma prometna raskrnica pa će samo zaglaviti još više vozila.
I vrv će semafor za pešake biti kratak da stariji neće stizati da pređu ulicu.
Klasična priča - videla žaba da se konj potkiva pa hoće i ona...
 

Prilozi

  • 01.jpg
    01.jpg
    165,1 KB · Pregleda: 64
Изгледа. На Сајму само по који 860 и његови деривати. Возач 601 избацио цео аутобус код Сава центра, каже да је такво наређење па је цео аутобус кренуо преко Газеле пешака. И Газела и Мостар проходни. Намерно искључују аутобусе иако је проходно на неким деловим и постоје алтернативе.
Tako je evo naprimer juce je potez 400 mogao bez problema da saobraca...kako linije prolaze kada su maratoni kada dolaze precednici drugih drzava?! Cista odluka od onih višljih koji se izivljavaju na narodu,a i mislim da ovako žele još više da iznerviraju narod protiv ljudi koji su na blokadama...
 
Ukinuli linije sa Zelenjaka, a bukvalno nikakva prepreka nije postojala da saobraćaju 52, 53 i 56. Bila neka blokadica u Trgovačkoj tek, mogao 56 da se okreće na Padini. Nije bilo ničeg u Požeškoj sinoć.

Naplatiti sve od prevoznika. Nerealizovan polazak, penal.
53 i 23 bez ikakvih problema preko blagoja parovića takođe je i 52 mogla tuda pa preko Ace joksimovica nego izmisljaju toplu vodu.
 
Могуће је да превоз не иде због њихових уштеда, а блокаде су савршен изговор за то. Мада пре ће бити да желе да навуку гнев на оне који блокирају.
 
Могуће је да превоз не иде због њихових уштеда, а блокаде су савршен изговор за то. Мада пре ће бити да желе да навуку гнев на оне који блокирају.
Navlači gnev više onih koji ne blokiraju i idu na posao, ma da je i to mač sa dve oštrice jer sns glasači pizde i pričaju kako više neće glasati za vučića jer je nesposoban da reši “zle blokadere”
 
Ukinuli linije sa Zelenjaka, a bukvalno nikakva prepreka nije postojala da saobraćaju 52, 53 i 56. Bila neka blokadica u Trgovačkoj tek, mogao 56 da se okreće na Padini. Nije bilo ničeg u Požeškoj sinoć.

Naplatiti sve od prevoznika. Nerealizovan polazak, penal.
O tome sam ja i pisao, možda sam malo prenaglio ono smanjenje plata vozačima, ali većina linija može da saobraća, pogotovo noćni prevoz. Ali oni kao da gledaju da izazovu još veći bes kod građana, jer kao prevoz je "besplatan" pa ako radi dobro je, a ako ga ukinu nikom ništa. Najgore je što nigde nema obaveštenja o izmenama, ukidanju prevoza itd, a pored tolikih aplikacija i sajta sekretarijata za saobraćaj.
 
Da li zna neko da li rade linije za Donji Tovarnik i Surduk i da li radi lokal u Staroj Pazovi i Inđiji?
 
Vrh