Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

A kako to da vozilima na liniji 85 ne smetaju radovi u Banatskoj?​
 
A kako to da vozilima na liniji 85 ne smetaju radovi u Banatskoj?​
Oni ne spominju linije koje ne održavaju. Svakako je da izmena važi i za 85, al to je GSP-ova linija, pa im je ispod časti da je spomenu.
Inače, kad su objavili vest o izmeni na liniji 307, postavili su sličnu ovakvu sliku sa Conectom i neko im se smejao u komentaru da postavljaju sliku vozila koje nikada na tu liniju nisu poslali, a oni brže-bolje obrisali taj komentar.
 
Šta se to juče promenilo na potezu 600 i koji busevi idu na 602?
 
E to je kad pojedinci toliko veličaju Katice. Prvi malo vreliji dan ove godine, bilo je još toplih doduše, i odmah karambol. Dešava se sa svim tramvajima doduše, al Katice su pravo mučilište za vozače po vrućini. Baš ih gledam danas u par navrata. Nema vazduha u kabini pored onih malenih kliznih prozora. Još dosta metalnih delova okolo, pa kad se to usija. Bozankaya će im biti, kakva god da je, banja u odnosu na stare Katice. Da su barem sređene. Bez klime, makar za vozača katastrofa. Tokom leta se ljudi i naviknu na pakao, al kad tek krene, činjenica je da većini to teško padne u prvi mah. Možda to i nije uzrok, al postoji dobra šansa i da jeste.
 
E to je kad pojedinci toliko veličaju Katice. Prvi malo vreliji dan ove godine, bilo je još toplih doduše, i odmah karambol. Dešava se sa svim tramvajima doduše, al Katice su pravo mučilište za vozače po vrućini. Baš ih gledam danas u par navrata. Nema vazduha u kabini pored onih malenih kliznih prozora. Još dosta metalnih delova okolo, pa kad se to usija. Bozankaya će im biti, kakva god da je, banja u odnosu na stare Katice. Da su barem sređene. Bez klime, makar za vozača katastrofa. Tokom leta se ljudi i naviknu na pakao, al kad tek krene, činjenica je da većini to teško padne u prvi mah. Možda to i nije uzrok, al postoji dobra šansa i da jeste.
Apsotluno, ja sam u jednoj situaciji naleteo ja besplatan konkurs za vozača tramvaja prošle godine i odustao sam samo zbog voznog parka i odlučio se da završim za vozača autobusa.
 
Ljudi, šta mislite o eko linijama? Dva puta u poslednje 2 nedelje mi se dešava situacija da nas vozač EKO 1 izbacuje u pola trase sa obrazloženjem da je nestalo struje. Prvi put je autobus uspeo da pređe put od Belvila do Kineske banke i tu nas izbacio, drugi put juče na Zelenjaku.
 
Ljudi, šta mislite o eko linijama? Dva puta u poslednje 2 nedelje mi se dešava situacija da nas vozač EKO 1 izbacuje u pola trase sa obrazloženjem da je nestalo struje. Prvi put je autobus uspeo da pređe put od Belvila do Kineske banke i tu nas izbacio, drugi put juče na Zelenjaku.
ЕКО2 много боље функционише од ЕКО1. Нажалост ЕКО1 је једина веза између Зелењака и Вука ако се не варам, исправите ме ако сам погрешио али мислим да је тако.
 
ЕКО2 много боље функционише од ЕКО1. Нажалост ЕКО1 је једина веза између Зелењака и Вука ако се не варам, исправите ме ако сам погрешио али мислим да је тако.
Postoji i 65 u tom delu (Zelenjak-Vuk)
 
Btw na kojoj trasi sad ide Eko1, znam da je išao pored Politike do skoro, da li i dalje tako ili sada ide normalnom trasom?
 
Генерално су на еко 1 лошији хигери од хигера на еко 2, тресе, лупа није ни чудо што не може да издржи целу трасу.. Кад ли ће ти први еко хигери бити замењени овим новијим што су на еко 2?
 
Ljudi, šta mislite o eko linijama? Dva puta u poslednje 2 nedelje mi se dešava situacija da nas vozač EKO 1 izbacuje u pola trase sa obrazloženjem da je nestalo struje. Prvi put je autobus uspeo da pređe put od Belvila do Kineske banke i tu nas izbacio, drugi put juče na Zelenjaku.
Vozači se žale da je baterija oslabila iako ima superkondenzatore, a ne klasične litijumske baterije. Kao što sam i rekao, elektrobusi imaju problem sa baterijama kad dođu do nekih 10ak godina starosti i iste su zrele za zamenu.
 
Зато што нису планирали увођење ЕКО2 тада, Сићве ју је увео тако што су узели тровратне Хигере од пенала за дизеле, ако се добро сећам тако је било.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vozači se žale da je baterija oslabila iako ima superkondenzatore, a ne klasične litijumske baterije. Kao što sam i rekao, elektrobusi imaju problem sa baterijama kad dođu do nekih 10ak godina starosti i iste su zrele za zamenu.

Kinezi su dali preporučeni rok od 10 godina za te autobuse.
Već sada mora da se misli o zameni.
 
Ono kad ti ukinu prevoz i ljudi moraju da idu 2 km pešaka uzbrdo ma 35 stepeni zbog 80m puta koji se aflatira i uz to autobus tu može da ide najnormalnije kad odu kamioni, a oni su tu samo prepodne. Takođe mi je neverovatno da zbog ovoga najave skraćenje linije na mesec dana, a za ovo ne treba više od 3 dana da se uradi.
IMG_1060.jpeg
 
Vrh