Danas u smeru ka Medaku 49 sustigao 50 pa oba stala na semafor kod Crnotravske. Razdvajala ih jedna kola (oba Liazi 5256), no ne leži vraže skrete 50 obiđe kola i pobeže, ovaj moj osta i uhvati ga crveno! Još ustao sa sedišta, otišao do drugih i stao na stepenice da bi istrčao kad stane. Posle ga opet sustigao jer je taj 50 stajao 100 godina na stajalištu, međutim zatvorio baš kad je 49 otvorio vrata.
Pošto sam video da je zastoj trčao sam do Bulevara Oslobođenja a ostatak prepešačio brzim hodom do Voždovca. Tu ima oko 530m. Zapravo video sam drugi Liaz na 50 kako stoji na stajalištu iako ga nisam ni primetio da je bio ispred ovog što mi pobegao na Banjici. Čekao sam 3-4 min da se provuče kroz Save Maškovića. Nije radila klima unutra 100 stepeni a na jednoj nozi stojiš. Cima, koči, nemaš za šta da se uhvatiš. U Medaku 2 sustigao onog ispred, samo trola između upala.
Nenormalna je gužva kod bazena, Drajzerova zatvorena u smeru ka Topčideru pa 49 i 94 idu preko Mostara u tom smeru (posle video 40908 na 49).
Interesantno da na 49 u poslednje vreme ne viđam ništa niskopodno - samo Liaze 5256.
U povratku mi prvo pobegla trola ispred nosa pa došle dve posle dva minuta - 950m od nazovi terminusa (bolje reći obične okretnice) Medaković 3. Kapacitet solo vozila je toliko mali da su sve tri začudo imale putnika. Stajalište Medakovoić 2 se napuni za svega nekoliko minuta s obzirom na to da se nalazi između Medakovića 2 i 3 i to baš u zoni najviših objekata. Pitaj Boga koliko ih nije bilo a nisu čekali vreme. Tako poremećeni vrte ceo dan. Nema ko da ih pita "Gde ćeš? Da si stao! Tek za 4min krećeš". Nekad su zglobne Trolze 6205 i BKM 333 puštali prvo u slučaju poremećaja zbog rezerve kapaciteta od 50%.
Video 3226 sa 70 na semaforu pa trčao do Slapa. Semafor ga toliko dugo držao da se pojavio tek za nekoliko minuta iako je pre nailaska trole već bio na istom. Da je zaustavio trolu ovaj bi mi otišao. Trebalo mu 13 minuta od Vladimira Tomanovića do Mostara - udaljenost koju normalno ne prelazi za više od 8 minuta. Do komande vozio 5 putnika. Napunio se na Autokomandi i pored toga što je bio u sendviču Solarisa, oba krcata, prvi na 18, drugi na 17. Jedva vrata zatvorio.
Za vreme dok je 3226 bio na semaforu prošla su dva isključena crvena Solarisa sa 18 (iz pravca Medaka), jedan crveni sa 17 i još 1310 sa 17. Znači da se oko 17:00 redovno isključuju po 2 istovremeno sa te dve linije kada nailazi jedan prazan 70 (koji posle na Autokomandi ne može vrata da zatvori, ni on, ni Solarisi sa 17 i 18! što dovoljno dobro govori o tome koliko su dobro napravili red vožnje - izbacuju šihte usred špica).
17:40, na Mostaru kolaps. Plave rotacije na sve strane. Crna besna kola sa plavom rotacijom prethodno projuriše pored 3226 kod Autokomande.
Nisam imao sreće sa pecanjem Higera. Došao 191 na 53 pun ko oko pa reko ajd da sačekam sledeći 53, možda dođe Higer, ako dođe IK112LE ili opt Conecto ući ću u šta bilo.
Nisam bio te sreće jer nit se pojavio ikakav 53 u roku od 15min (nije ni 23!), nit sam mogao ući u išta drugo. U međuvremenu zatvorili Kneža Miloša. Posle došao 3140 na 23 (to je ujedno i jedini 23 koji je naišao za to vreme) začuđujuće prazan (nije bilo 50 ljudi) zato što su svi bili izašli nakon zatvaranja ulice. Kad je stigao do Parka na B.Brdu tu već nije mogao vrata da zatvori iako je došao mnogo prazniji do Mostara.
Slikao sam 3048 na 52 i u još jednom Solarisu na 56 kome nisam video broj. Oba vozila su bila toliko prazna da je za dva mandata bilo dovoljno nabaviti samo 130 istih (dovoljno da zamene najveće kršine), no solo čak 303 i pored minimum 350 privatnika.
Pogledajte prilog 1
52, savršen za solo, čitaj :blah: .
56, ništa manje popunjen. Ljudi koji bi ušli da je bilo mesta ostajali su na stajalištu.
Gužva ko u japanskim vozovima. Samo gurači fale. Čudim se kako su ova vozila još u jednom komadu. Onoliki rashodi kvalitetnih vozila ni ne treba da čude. Nekvalitetnih rashoda će za par godina biti još više ako ovako nastave.