Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Najgore sa zadnjim polascima na 7 sa blokova ne odjavi se iz bus plusa i nadas mu se on samo proleti
Gomila buseva se ne odjavljuje isto ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596167#p596167:mbt1dbwv je napisao(la):
direktor » Sub Jan 19, 2019 8:45 am[/url]":mbt1dbwv]Najgore sa zadnjim polascima na 7 sa blokova ne odjavi se iz bus plusa i nadas mu se on samo proleti
Gomila buseva se ne odjavljuje isto ....

Zadnji polasci su uglavnom moraju poštovati, barem zadnja tri. Vanredne okolnosti dovode do neispunjenja polazaka.
Koliko znam kada vozilo završi vožnju više nije u sistemu, sve drugo je ili uklapanje ili nečiji bezobrazluk.
Tramvaji trolejbusi su specifični (nema preticanja) pa ako postoji neki zastoj i nagomilano više vozila logično je da će dispečeri da puste prvo prazna vozila kako bi se ravnomernije rasporedila po trasi, a zatim da krenu da rade redovno.
Autobusi to elegantnije urade.
 
Diretkor prica o tome da mu na aplikaciji BusPlusovoj prikazuje da tramvaj vozi regularno a on ide za garazu, valjda znas na sta mislimo. Kao kad ti vidis da ti bus dolazi na mapi a u stvarnosti ode za garazu a kartica mu je ostala u aparatu i prikazuje ga kao da vozi normalno...
 
Ali kada vozilo regularno završi sa turažom i krene sa isključenjem, monitoring BP-a kod vozača prepoznaje vozilo da je završilo da radom i prikazuje na panelu natpis "povratak u garažu" (koliko se sećam). Izgleda da je tada problem do aplikacije ukoliko vozilo na nultoj vožnji prepoznaje kao vozilo u radu na liniji.
Vozači ne vade kartice po završetku rada na terminusu, jer aparat zvučno upozorava vozača da nema kartice u toku pokreta, tako da obično izvlače kartice po završetku vožnje. Isto tako vozač ne može da prijavi BP sistemu da vrši ubrzavanje na liniji i da namerava da preskoči određeni broj stanica, jedino kada bi se odjavio i ponovo prijavio preko ručnog moda i odabrao polazak (a u tim situacijama kada kasni i nema mnogo vremena da se s tim bakću).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596493#p596493:1oflvc79 je napisao(la):
busspoter » Ned Jan 20, 2019 9:44 pm[/url]":1oflvc79]Diretkor prica o tome da mu na aplikaciji BusPlusovoj prikazuje da tramvaj vozi regularno a on ide za garazu, valjda znas na sta mislimo. Kao kad ti vidis da ti bus dolazi na mapi a u stvarnosti ode za garazu a kartica mu je ostala u aparatu i prikazuje ga kao da vozi normalno...

Objasnio iznad i Mićo detaljnije.

Vozač kad završi smenu sistem ga izbacuje.
 
U slučaju ubrzavanja, sistem ih ne izbacuje tako da u tim situacijama možete samo da poludite kad prođe pored vas...
 
Vozilo dobije nalog da se uključi na liniju tek na određenoj stanici, ne na okretnici.
 
Возило може да добије налог да крати 1 круг (обрт), пола обрта, до неке окретнице нпр. краћење до Бачке и на одређеној станици све зависи колико је возило испало из тураже.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596622#p596622:2ku1eip9 je napisao(la):
Biciklistkinja » Pon Jan 21, 2019 4:11 pm[/url]":2ku1eip9]Kada se i kako dešava ubrzanje vozila?

Kada vozilo ili više vozila kasne , kada se nagomilaju na okretnici pa ih onda otpravnik (ili direkcija mada izuzetno retko) raspoređuje duž trase kako bi se uspostavio redovan saobraćaj.
 
nekome na sredini dodju onda 2-3 busa, pa nije prevelika guzva, a ovima na prvim stanicama jedan kad dodje bude prepun, uzas je kad to rade sa 17 i 31, vec na prvoj, "Konjarnik", se skroz napuni da na drugoj, "Petrinjska", ne mozes da udjes
 
Evo danas sam čekao 17 ili 31 ka Autokomandi , stanica kod Šumica. Na stanici bilo jedno tridesetak ljudi , ako ne i više. Naiđe 17 , svi trk u njega , koji je već bio solidno popunjen. Nas troje ostalo na stanici. Tri minuta kasnije nailazi maltene prazan 31 , i mi koji smo ostali i novoprispeli , ušli ko gospoda i mogli da biramo gde ćemo da sednemo. A tek ima da bude veselo , jer se počelo sa redukcijama zbog manjka vozila i vozača. Na 31 skinuli 2 šihtaša , a na 75 i 601 po jednog. Tako pročitah na novom forumu gspbeograd.net
 
Neznam zašto je problem lepo sačekati drugi autobus, osim što često dođe posle 10 - 20 minuta.
 
Bolje zakasniti na posao nego poginuti, po mom savetu.
 
А главна линија, која никад неће бити у времену, сем првог и последњег поласка је чувени 95... Чак и увече после 23 умеју да се назидају у Блоковима 3 или 4 у низу... Наравно, није смешно, и не причам неистине, већ реално стање сваки дан виђено на терену...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596725#p596725:7qt2tb4h je napisao(la):
Vaclo » Uto Jan 22, 2019 2:21 am[/url]":7qt2tb4h]Bolje zakasniti na posao nego poginuti, po mom savetu.
Pre izvesnog vremena , žena se spuštala stepenicama ka Prokopu , i videla da nailazi voz. Potrčala za njim i saplela se. Poletela je napred i na svu sreću , uspela da se zadrži na nogama , i to jedva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596693#p596693:2f90ump1 je napisao(la):
Vaclo » Pon Jan 21, 2019 11:22 pm[/url]":2f90ump1]Neznam zašto je problem lepo sačekati drugi autobus, osim što često dođe posle 10 - 20 minuta.

zato sto ga cekam vec 25 minuta, i ne mogu da cekam jos 20 kad zurim, krecem na vreme, ali nisam dijabola da krecem sat ipo ranjije

inace mi 31om do hrama treba 12-13 minuta ako je prazan, a preko 25 samo zato sto je guzva pa se gnjavi na svakoj stanici, pa plus sto sam ga cekao 25, i ti predlazes da cekam jos 20?
 
Čekaj koliko god da treba, samo da ti je glava na ramenima. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596771#p596771:1bccb5np je napisao(la):
nekianonimnilik » 22 Jan 2019, 10:58[/url]":1bccb5np]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596693#p596693:1bccb5np je napisao(la):
Vaclo » Pon Jan 21, 2019 11:22 pm[/url]":1bccb5np]Neznam zašto je problem lepo sačekati drugi autobus, osim što često dođe posle 10 - 20 minuta.

zato sto ga cekam vec 25 minuta, i ne mogu da cekam jos 20 kad zurim, krecem na vreme, ali nisam dijabola da krecem sat ipo ranjije

inace mi 31om do hrama treba 12-13 minuta ako je prazan, a preko 25 samo zato sto je guzva pa se gnjavi na svakoj stanici, pa plus sto sam ga cekao 25, i ti predlazes da cekam jos 20?
U punom vozilu javnog prevoza veća je mogućnost požara, udesa i velikog kvara. Uz to još može da ti pozli od putnika koji se ne peru. Imaš za primer vožnju linijom 50.
 
Evo sad je pola 5, spic puno ljudi ni jedan jedini tramvaj od pravnog za bulevar. Pola sata prolaze 12l prazne cafovi i 2l. Da li au u gspu retardirani?
 
Racunam da je pitanje retoricko.
 
Evo i od mene posle današnjeg putešestvija u Novosibirsk, pardon Medaković.

Uhvatim odmah 37 na Brdu do Mostara, potom bez čekanja presednem u 46, izađem iz istog u Deligradskoj (jedna posle Mostara) gde je počela agonija.

Imam red vožnje u PDF formatu na telefonu pa pogledah red vožnje 38L i otišao je. Kontam 5 puta ću stići do Medaka, 70 to pretrči za čas, ma teoretski je nemoguće da će mi doći taj sledeći.

Prošao 548 sa natpisom "vozilo u kvaru" ka pogonu Kosmaj, prođe još jedan 32xx i na kraju još ovaj 3233 kojeg sam uhvatio jer mi već puko film.



Loša je slika bila susnežica, vozila u pokretu, sumrak pa fokus loš. Od svetla nije kako treba ni aktivirao blic. 3233 je prošao u 16:30, već pola sata od dolaska na stajalište.

Za tih 30-35 minuta prošlo je 5 Sorova na 493, isto toliko 17 i 18, nešto manje 46ica i 55ica.

Na kraju mi stigne 204 na 38L, taj sledeći "nemogući" polazak i bio sam presrećan. Doleteo je do Medaka za čas.

U povratku isto šou. 70 otišao 2 minuta ranije a znaš gde ćeš, klizavo pa ne možeš da stojiš na raskrsnici Vladimira Tomanovića i Vojislava Ilića u slučaju da naiđe 38L.

Trola Belkommunmaš solo narandžasti otišao ka Medaku (oko 19:00) ali ka gradu nisu prolazile. Dok sam čekao 70 prošlo je nekoliko 50ica. Trole ne videh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596794#p596794:3bwcxjvb je napisao(la):
Vaclo » Uto Jan 22, 2019 3:15 pm[/url]":3bwcxjvb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596771#p596771:3bwcxjvb je napisao(la):
nekianonimnilik » 22 Jan 2019, 10:58[/url]":3bwcxjvb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596693#p596693:3bwcxjvb je napisao(la):
Vaclo » Pon Jan 21, 2019 11:22 pm[/url]":3bwcxjvb]Neznam zašto je problem lepo sačekati drugi autobus, osim što često dođe posle 10 - 20 minuta.

zato sto ga cekam vec 25 minuta, i ne mogu da cekam jos 20 kad zurim, krecem na vreme, ali nisam dijabola da krecem sat ipo ranjije

inace mi 31om do hrama treba 12-13 minuta ako je prazan, a preko 25 samo zato sto je guzva pa se gnjavi na svakoj stanici, pa plus sto sam ga cekao 25, i ti predlazes da cekam jos 20?
U punom vozilu javnog prevoza veća je mogućnost požara, udesa i velikog kvara. Uz to još može da ti pozli od putnika koji se ne peru. Imaš za primer vožnju linijom 50.

ni priblizno mi ne smeta smrad i guzva koliko mi smeta da kasnim 25(prvo predugo cekanje)+15ak(razlika u duzini puta zbog guzve)=40 minuta, i na to da dodajem jos 20, sat vremena da kasnim :shock: :bash: :bash: :bash:

uostalim, u 31 ne mozes nikad da udjes i komforno stojis u to vreme (sedenje je misaona imenica jos na prvoj stanici), samo mozes manje ili vise da se guras, tako da nema velike razlike
 
Uvek je bezbednije dočekati poluprazno i prazno, a ne puno vozilo, iz razloga koje sam naveo u svojoj prethodnoj poruci.
 
Vrh