Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Заправо ГСП јесте једном покрио Стрелине поласке на 72.
Стрела је имала довољан број возила него је дошло до чепа због радова у Тошином бунару и зато су упали као возило више.
 
Pa ovo pre liči na paru. Moguće da je pukao hladnjak.
 
То је оно о чему сам говорио. Стрела уместо нових возила даје Ластри истрошене кршине од 800.000 пређених км и није ни чудо што се ово десило. Право је чудо како је Ластра добила Отокар Кент Ц зглоба и Ивека соло очекивао сам истрошени Интуро од пређених 600-700.000 км.
 

Namerno puštam vest sa informera, a evo i kako je bilo.



Kad čitaš Informer sve kao ništa.
A bus izgoreo skroz, samo ram ostao.

Dosta tu ima uspona i to jakih, pa ako je majstor jako kočio oće pakne da se zapale.

Još fali da Veliki ćaci izađe i kaže, sve smo remontovali na tom autobusu, samo pakne nismo.

...inače, ovaj bus deluje starije od 10 godina. Da li još uvek važi pravilo o starosti autobusa za ekskurzije?
Beše 7 godina ili kako?
 
Poslednja izmena:
...inače, ovaj bus deluje starije od 10 godina. Da li još uvek važi pravilo o starosti autobusa za ekskurzije?
Beše 7 godina ili kako?
ovo je Neoplan Skyliner najviše 2005/6, jer se na snimku vidi da ima ručni menjač. Ja sam 2014. išao na izlet sa Mivex-ovim Neoplanom Megaliner koji je tad bio star minimum 15 godina. Ali sam tako jednom prilikom išao sa Neoplanom Skyliner gde su rukohvati bili još u celofanu. Lasta je redovno slala Ayats Bravo. Ja bi uveo pravilo da nijedan autobus ne sme biti stariji od 10 godina, u suprotnom bi oduzimao prevozniku licencu za rad.
2843-1-scaled.jpg
 
Slažem se da imamo vrlo stara vozila GT klase, kao i dabldekere na lokalnom i međugradskom prevozu, al ne mora tu baš biti granica 10 godina. Nažalost, i za inostranstvo idu vrlo često i matori, i ne naročito dobro održavani autobusi. Na šta je ličio i Skyliner Kragujexpresa, a išao sa njim do Italije pre par godina. Na Zapadu toga stvarno nema u tolikoj meri. Mladi turistički autobusi nisu naročito česti u Srbiji. Mlađi su nam gradski autobusi maltene, gledajući i van Beograda. No, mene izluđuju naslovi većine portala. Po naslovu se kod nekih moglo zaključiti i da su deca nastradala daleko bilo, a za autobus me baš briga iskreno. Samo da se istraži uzrok požara, ako je uopšte moguće zbog stanja vozila. Bitno je da su svi dobro, a portali bi mi plaćali kazne samo tako za preterano dramatične naslove.
 
Slažem se da imamo vrlo stara vozila GT klase, kao i dabldekere na lokalnom i međugradskom prevozu, al ne mora tu baš biti granica 10 godina. Nažalost, i za inostranstvo idu vrlo često i matori, i ne naročito dobro održavani autobusi. Na šta je ličio i Skyliner Kragujexpresa, a išao sa njim do Italije pre par godina. Na Zapadu toga stvarno nema u tolikoj meri. Mladi turistički autobusi nisu naročito česti u Srbiji. Mlađi su nam gradski autobusi maltene, gledajući i van Beograda. No, mene izluđuju naslovi većine portala. Po naslovu se kod nekih moglo zaključiti i da su deca nastradala daleko bilo, a za autobus me baš briga iskreno. Samo da se istraži uzrok požara, ako je uopšte moguće zbog stanja vozila. Bitno je da su svi dobro, a portali bi mi plaćali kazne samo tako za preterano dramatične naslove.
Globus iz Despotovca s kojim često putujem, ima Setru S415 staru 18 godina. Ali je fantastično održavana i nema na sebi ni ogrebotinu i udobna je k'o đavo.
 
Pa da, to i kažem. Takav tip autobusa se ne aka kao čisto gradski autobus. Veći deo radnog veka provode na otvorenim i auto putevima. Pa s toga i prelaze i po dva miliona kilometara, a da ostanu u vrlo pristojnom stanju. Ne mora tu starosna granica biti toliko stroga, al bi valjala i neka malo bolja kontrola stanja i ispravnosti vozila.
 
Vrh