Kad u udesu dodje do smrtnog ishoda, onda je hapsenje neminovno i tada se ispituje sve...skidaju se snimci sa kamera (ako rade), gleda se po tahografu i putnim nalozima koliko se brzo kretao, u kom satu rada se dogodila nezgoda, da li je kolega imao dovoljan dnevni odmor prethodnog dana. Sto se tice tahograha, naravno da ih svako vozilo ima i da svaki vozac ima svoju taho karticu koju ubacuje kad zapocne voznju. Sto se kolege sa 551 tice, ako nije imao dovoljan odmor izmedju smena i ako je vozio preko 50km/h onda je kriv 100%. Drzava je ta koja precutno kod privatnika odobrava celodnevni rad ili rad preko 8 sati kod privatnika iz razloga da ne bi stao gradski prevoz. A sto se tice drugog kolege koji je spalio bus na 511 kad mu je zadimio tocak koji je blokirao - osetio je on to, ali je hteo da odradi polazak sto vise, jer je on "radnik" kako je sebe deklarisao dok je radio u GSP-u koji je bio redovan na liniji 16 sa vozilom 3127 dok nije otisao u penziju. Nikad on nije iskljucio vozilo zbog kvara u GSP-u, zato ga je kod privatnika to kostalo otkaza. Dakle, kad bi se ZOBS postovao svuda i kad bi saobracajna inspekcija radila svoj posao, pola grada bi bilo bez prevoza zbog deficita vozaca. Zakon poznaje samo vozaca autobusa, a ne sektor odrzavanja. Znaci, ako uocim da je vozilo neispravno tj. da nije bezbedno za prevoz putnika - pravac garaza. A koliko ste puta na forumu ovde negodovali iskljucivanje vozila na bilo kojoj liniji kod bilo kog prevoznika i koliko je puta kod privatnika snimano kako voze putnike sa otpalim vratima??? Mogao bih da pisem o ovoj temi roman, samo je pitanje koliko bi ljudi shvatilo poentu...