Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

A koriste li se?

Naši domaći u Mobilitasu da, to sam video lično na Pančevcu, isto i nekolicina mlađih kod drugih . U principu svi "normalni" mlađi vozači koriste tahografe.
E Šrilanci nešto tu muljaju, nisam ih video nikada.

Doduše kdo Šrilanaca postoji mnogo veći problem od tahografa, a to je rupa kod prevođenje dozvola, dobijaju na mnogoo dugačak period (tipa 30 godina) i to za sve kategorije automastki, iako se ni ne zna za šta je polagao.
Garantujem da bar 30% njih nije ni selo u autobus niti je steklo dozvole, što se vidi u manevrisanju, isto oni silni sertifikati i doškolovanja ništa za njih ne važi.
Svaka nova tura je sve lošija i lošija, oni prvi što su stigli u Arrivi su bili još i OK.

Da se poštuje zakon 70 % njih bi odmah dobilo šut kartu za nazad, ali ovo je Srbija...


P.S. Pripremite se za Septembar, ludilo će tada krenuti, ne zna se ko će nas poubijati pre penzioneri ili indusi.
 
Izgoreo je bus na 521.


Tužilašto traži hapšenje vozača zbog današnje nezgode. Uzgred vozač ima 69.godina, da je sreće bio bi u penziji.

Pod hitno je potrebno uvesti tahografe i u gradski prevoz.
I sta ce hapsenje tog coveka, za kog tvrdim da je 90% nevin(osim onog 10% da nije osetio gorivo ili blokadu tocka ili nesto trece) uraditi? Pa skoro sam siguran da nije izasao, zapalio autobus I onda vozio tako sa sve putnicima... tu treba neko iz odrzavanja u zatvor, ili sam vlasnik firme da odgovara, a ne sve da se lomi na podredjenima...

P. S. Sta bi tahograf u ovoj situaciji promenio?
 
jesu ali ocigledno to ne vazi za osione privatnike I trebaju placati penale po vozilu zbog toga.

naime, 'tahograf je obavezan za sva vozila čija najveća dozvoljena masa prelazi 3.5t, kao i u drumskom transportu za vozila koja prevoze više od devet lica, uključujući i vozača' , u sta autobus ocigledno spada.

takodje je propisano I bazdarenje tahografa svake godine.
 
Kad u udesu dodje do smrtnog ishoda, onda je hapsenje neminovno i tada se ispituje sve...skidaju se snimci sa kamera (ako rade), gleda se po tahografu i putnim nalozima koliko se brzo kretao, u kom satu rada se dogodila nezgoda, da li je kolega imao dovoljan dnevni odmor prethodnog dana. Sto se tice tahograha, naravno da ih svako vozilo ima i da svaki vozac ima svoju taho karticu koju ubacuje kad zapocne voznju. Sto se kolege sa 551 tice, ako nije imao dovoljan odmor izmedju smena i ako je vozio preko 50km/h onda je kriv 100%. Drzava je ta koja precutno kod privatnika odobrava celodnevni rad ili rad preko 8 sati kod privatnika iz razloga da ne bi stao gradski prevoz. A sto se tice drugog kolege koji je spalio bus na 511 kad mu je zadimio tocak koji je blokirao - osetio je on to, ali je hteo da odradi polazak sto vise, jer je on "radnik" kako je sebe deklarisao dok je radio u GSP-u koji je bio redovan na liniji 16 sa vozilom 3127 dok nije otisao u penziju. Nikad on nije iskljucio vozilo zbog kvara u GSP-u, zato ga je kod privatnika to kostalo otkaza. Dakle, kad bi se ZOBS postovao svuda i kad bi saobracajna inspekcija radila svoj posao, pola grada bi bilo bez prevoza zbog deficita vozaca. Zakon poznaje samo vozaca autobusa, a ne sektor odrzavanja. Znaci, ako uocim da je vozilo neispravno tj. da nije bezbedno za prevoz putnika - pravac garaza. A koliko ste puta na forumu ovde negodovali iskljucivanje vozila na bilo kojoj liniji kod bilo kog prevoznika i koliko je puta kod privatnika snimano kako voze putnike sa otpalim vratima??? Mogao bih da pisem o ovoj temi roman, samo je pitanje koliko bi ljudi shvatilo poentu...
 
Sad nije bezbedno ući ni u nov autobus. Ako je to autobus iz "uklete" linije ništa me ne čudi.
 
Poslednja izmena:
Screenshot_2024-10-05-16-56-19-559_com.instagram.android.jpg
 
A ovo za solarisa da mu pukne cev od antifriza i da polije po narodu se vec odomacilo kod nas. Licno sam jednom prisustvovao dogadjaju u 18ci kod autokomande. Dosta ljudi se uspanicilo i pocelo da na svaki moguci nacin izlazi iz autobusa gazeci preko ljudi. Oni malo vise tehnicki obrazovaniji, koji su u manjini, provale miris antifriza i da je para u pitanju, a ne dim. Al svakako nije prijatno ako polije po tebi, em vrelo em prljavo i masno.
 
Nemam reči. Nije im dosta što su uništili 7274. Barajevski busevi su postali opasni po život.Fatalna greška je bila dati im maltene sve zglobne otokare.
IMG_8788.png
 
Vrh